«خاطرات پرنسس 3» به کارگردانی ادل لیم ساخته شده است

خاطرات پرنسس 3 به کارگردانی ادل لیم ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، آن هاتاوی با سومین فیلمش «خاطرات شاهزاده خانم» بازگشت خود را تایید کرد. وی همچنین اعلام کرد این فیلم به کارگردانی ادل لیم از فیلم های «جوی راید»، «آسیایی های خارپل» و «رایا و آخرین اژدها» اقتباس شده است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، لیم در بیانیه ای گفت: به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص The Princess Diaries، از اینکه بخشی از قسمت سوم این فرنچایز محبوب هستم، هیجان زده هستم.

این فیلم که در آن آن هاتاوی نقش میا ترموپولیس، یک زن جوان پرشور از خانواده سلطنتی و جولی اندروز نقش مادربزرگ او را بازی می کند، اولین بار توسط گری مارشال در سال 2001 کارگردانی شد و هزینه ساخت آن 26 میلیون دلار و فروش آن 165 میلیون دلار شد. هاتاوی یکی از تهیه کنندگان فیلم جدید نیز خواهد بود.

خبر ساخت «خاطرات پرنسس 3» از سال 2022 در دستور کار قرار گرفت و هاتاوی سال گذشته در مصاحبه ای گفت: هنوز چیزی برای اعلام وجود ندارد. اما ما در جای خوبی هستیم.

فلورا گریسون در حال نوشتن فیلمنامه است. جزئیات داستان هنوز تایید نشده است، اما انتظار می رود فیلم سوم ادامه این مجموعه باشد و داستان دو فیلم قبلی “خاطرات شاهزاده خانم” و دنباله آن در سال 2004 “نامزدی سلطنتی” را ادامه دهد.

لیم، برادران وارنر. او با نوشتن فیلمنامه فیلم موفق 30 میلیون دلاری The Asian که با فروش 174 میلیون دلاری به یکی از پردرآمدترین کمدی های رمانتیک تمام دوران تبدیل شد، به شهرت رسید. این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب و جوایز انجمن تهیه کنندگان بهترین فیلم شد و برنده جایزه منتخب منتقدان شد. لیم بعدها با نوشتن فیلمنامه رایا و آخرین اژدها از دیزنی، موفقیت آسیایی ها را دنبال کرد که نامزد اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. در سال 2023، لیم اولین کارگردانی خود را با جوی راید با بازی اشلی پارک، شری کولا، سابرینا وو و استفانی هسو انجام داد. او همچنین در کنار ست روگن و ایوان گلدبرگ از پوینت گری پیکچرز تهیه کننده این فیلم بود.

لیم اصالتاً مالزیایی-چینی دارد و کار خود را در تلویزیون به عنوان نویسنده و تهیه کننده در سال 2000 آغاز کرد.

۲۴۵۲۴۳

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین