دانه های قهوه لئو قهوه هستند. ترکیبی متعادل از عربیکا و روبوستا

دانه های قهوه لئو - 250 گرم

دانه های قهوه لئومشاهده محصول در دیجی کالا

اگر قصد خرید قهوه ترکیبی را دارید، بد نیست بدانید که یکی از بهترین روش های تهیه قهوه ترکیبی، ترکیب قهوه عربیکا از مزارع آمریکای جنوبی و مرکزی با دانه های مختلف قهوه روبوستای آفریقایی و آسیایی است. ترکیب متعادل عربیکا و روبوستا به ترتیب به نسبت 70 و 30 در دانه های قهوه لئو طعم و عطر خوبی دارد. آزمایشگاه هایی در سراسر جهان وجود دارند که در این تجارت هیجان انگیز و محبوب تخصص دارند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به یکسان بودن طعم آن اشاره کرد. البته از نرم افزار و سخت افزار برای کنترل دقیق تمامی مراحل در هنگام برشته شدن این قهوه استفاده می شود.

روبوستا با داشتن کافئین بیشتر و طعمی تند و تلخ برای مشتریانی که دوست دارند یک فنجان تلخ بنوشند مناسب است. روبوستا با منشاء هند و اوگاندا گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد کرم در فنجان اسپرسو، ایجاد یک اسپرسوی تلخ و خوشمزه با طعم متمایز خود، ایجاد طعم شکلاتی و ماندگاری طولانی است. قهوه های آمریکای مرکزی با عطر دلپذیر خود لذت نوشیدن قهوه شما را دو چندان می کنند.

همه چیز در مورد قهوه؛ انواع بذر، روش بو دادن و نکات نگهداری

دانه های قهوه لئو حاوی ترکیبی متعادل و برابر از دانه های روبوستا 30 و عربیکا 70 است. سطح برشته شدن این قهوه متوسط ​​است. بنابراین با قهوه ای با اسیدیته متوسط ​​(حس ترش)، شیرینی متوسط ​​و کمی تلخی مواجه می شوید. این قهوه سیاه است اما حاوی کافئین نیز هست که به دلیل قوت آن قابل قبول است. هوای بالای این قهوه و برشته شدن مناسب آن، این ترکیب را برای استفاده در قهوه خانه ها بسیار مناسب کرده است. البته برای مصارف خانگی مانند دستگاه اسپرسوساز گازی (بیالتی) و همچنین برای قهوه سازهای خانگی برای تهیه قهوه دم کرده اگر به دنبال طعم تلخ هستید بسیار مناسب است. این نوشیدنی خوشمزه را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا و از لینک زیر تهیه کنید. برای نوشیدن!

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

دانه های قهوه لئو

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا