«ددپول و ولورین» «باربی» را شکست داد.

ددپول و ولورین باربی را شکست داد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم «ددپول و ولورین» موفق شد در فروش سینماهای آمریکا از «باربی» پیشی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، این فیلم مارول از زمانی که دیزنی هفته گذشته این فیلم را مجدداً در ۱۵۰۰ سالن اکران کرد، ۶۷۹ هزار دلار دیگر فروخت و مجموع فروش آن در سینماهای آمریکای شمالی را به ۶۳۶.۳ میلیون دلار رساند. با فروش 636.238 میلیون دلار از «باربی» پیشی گرفت و دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس آمریکا شد. البته فیلم کمدی-فانتزی «باربی» گرتا گرویگ بسیار بیشتر از «ددپول و ولورین» با 1.445 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت.

«ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش شخصیت‌های کتاب مصور، در ماه جولای اکران شد و رکوردهای بسیاری را شکست. مهم‌تر از همه، این فیلم اولین فیلم با رتبه R بود که در اولین آخر هفته‌اش ۲۱۱ میلیون دلار فروخت. -پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما با این امتیاز. این فیلم در حال حاضر پس از «Inside Out 2» پیکسار با فروش 1.335 میلیارد دلار، دومین فیلم پرفروش سال است. در همین حال، «ددپول و ولورین» بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سراسر جهان شد.

در میان فیلم‌های مارول دیزنی، «ددپول و ولورین» پس از «مرد آهنی 3» با فروش 1.215 میلیارد دلاری و چهار دنباله آن، «انتقام‌جویان»، «مرد عنکبوتی: راه برگشتی به خانه» و سیاه”. فیلم. پلنگ” در مقابل او.

کارگردان این فیلم شاون لوی است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین