در گران ترین سینمای تهران دراز بکش و فیلم ببین

در گران ترین سینمای تهران دراز بکش و فیلم ببین

چند سالی است که دیگر تجربه فیلم دیدن در سینما را نداریم. با ایجاد پردیس های سینمایی که شامل چندین سالن سینما در یک مرکز خرید، فودکورت و کافه می شود، سالن سینما دیگر هویت مستقلی ندارد و به بخشی از یک پردیس با فروشگاه های مختلف و امکانات دیگر تبدیل می شود. تماشای یک فیلم برای هر فیلم دوستی ضروری نیست. علاوه بر این، کیفیت سالن ها به تدریج شروع به تغییر کرد. امکانات، پرده و کیفیت صندلی در سالن‌های مختلف سینما متفاوت است و سینماهایی با سالن‌های VIP وجود دارند که مخاطبان می‌توانند در شرایط مختلف فیلم را تماشا کنند و قیمت بلیت بالاتر است.

به گزارش همشهری آنلاین، در برخی از سینماها این امکان وجود دارد که کل سالن را در اختیار بگیرید و با دوستان و آشنایان خود فیلم تماشا کنید و یا می توانید از عکس هایی که برای تولد عزیزانتان گرفته اید فیلم تهیه کنید و با هماهنگی در آن به نمایش بگذارید. پیشرفت. ویدیو را در وسط پخش کنید و او را غافلگیر کنید. اما جدای از اینها، کیفیت سالن و صندلی ها نیز به یکی از مزیت های سینماها تبدیل شده است. پردیس سینمایی هدیش مال یا همان طور که در معرفی آن گفته می شود کاخ طلایی هدیش همانطور که از نامش پیداست یک مرکز خرید با شش سالن سینما، رستوران و کافه است.

پنج سالن تئاتر کاخ سادستون، کاخ شورا، کاخ آپادانا، کاخ دروازه ملل و کاخ تچر، پنج سالن نمایش معمولی این سینما هستند که در طبقات ششم و هفتم این مجموعه در کنار کتابخانه واقع شده اند. اما این سینما یک سالن اختصاصی یا وی آی پی هم دارد که به آن گران ترین سینمای تهران می گویند. این سالن که کوچکترین سالن این مجموعه سینمایی نیز می باشد دارای صندلی های مخصوصی است که بیشتر شبیه مبل می باشد و حتی به شما اجازه می دهد در هنگام تماشای فیلم دراز بکشید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. این سینما دو یا سه فیلم پرفروش را نمایش می دهد که در حال حاضر اکران شده اند و در حال حاضر فیلم های مست عشق، تگزاس 3 و خجالت نکش 2 در این سینما اکران می شوند. قیمت بلیت این سالن 160000 تومان است و برای رزرو باید از قبل اقدام شود. چنین قیمت بلیتی در سینماهای دیگر چندان مرسوم نیست و البته در بقیه سالن های سینما هدیش مال قیمت بلیت برای سانس های صبح و بعدازظهر 40 هزار تومان و برای سانس های عصر و شب 80 هزار تومان است.

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین