دسر شکلاتی دنت با اسمارتیز; از لحظاتت لذت ببر

دسر فرانسوی شکلاتی دنت - 100 گرم

پیت شکلاتی مشاهده محصول در دیجی کالا

چاله شکلات؛ نوعی دسر شکلاتی است و یکی از خوشمزه ترین خوراکی های شیرین است و در بین تمام گروه های سنی و افراد بسیار محبوب است. این دسر که با قاشق درست می شود، بر پایه شیر است و علاوه بر طعم لذیذ و مطبوع، بویی زیبا و جذاب و ویژگی های فراوانی دارد. تمامی محصولات و فرآورده ها از جمله دسرهای دنت از شیر تازه تولید می شوند که منبع خوبی از کلسیم برای بدن است و در نتیجه از پوکی استخوان در بدن انسان جلوگیری می کند. این دسر از شرکت دنت حاوی شیر تازه گاو، پودر کاکائو، شکر، نشاسته و تثبیت کننده است. با غلظت مطلوب، رضایت بخش و دلپذیری که دارد می تواند به عنوان یک صبحانه و میان وعده عصرانه سالم برای تمام سنین به ویژه کودکان مفید باشد. شکلات ها علاوه بر ارزش غذایی بالایی که دارند، منبعی غنی از انرژی نیز محسوب می شوند.

طرز تهیه دونات شکلاتی خانگی; یک دسر خوشمزه و آسان

می توانید از مدل های دسر دنت با طعم های مختلف به عنوان میان وعده های خوشمزه بعد از غذا و یا برای کودکان خود استفاده کنید.

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی; دسر ایتالیایی ساده و خوشمزه

برای خرید این دسر خوشمزه از سوپرمارکت دیجی کالا می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا