دنزل واشنگتن: فیلم های کمی وجود دارد که بخواهم بسازم / آیا بازنشستگی نزدیک است؟

دنزل واشنگتن فیلم های کمی وجود دارد که بخواهم بسازم

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، دنزل واشنگتن که با پل مسکال در فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات بازی کرد، می گوید گزینه های کمی برای ادامه دارد.

این سخنان طرفداران را به این فکر واداشت که آیا آخرین کلمات او در مصاحبه با مجله امپایر به معنای نزدیک شدن او به دوران بازنشستگی است یا خیر.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده اسکار در این گفت و گو درباره دلیل حضور خود در فیلم «گلادیاتور ۲» که حدود ۲۰ سال بعد از فیلم اصلی فیلمبرداری شده است، توضیح داد: فیلم های بسیار کمی هستند. فیلم هایی که آنها به آنها علاقه مند هستند و من باید در حین کار از فیلمساز الهام بگیرم و من از ریدلی بسیار الهام گرفته ام.

اگرچه واشنگتن با تونی اسکات (برادر ریدلی) که در سال 2012 درگذشت، در بسیاری از فیلم‌های محبوبش از جمله دژاوو، مردی در آتش و غیرقابل توقف کار کرد، اما پس از سال‌ها دوباره با او همکاری کرد. در فیلم گانگستر آمریکایی.

واشنگتن افزود: «بدیهی است که هر دو فیلمسازان بزرگی هستند. شما نمی توانید آنها را از دست بدهید. کار با هم در “گلادیاتور 2” من را به یاد همان انرژی ای می اندازد که هنگام فیلمبرداری “روز تدریس” داشتم.

وی درباره ریدلی اسکات افزود: او درباره زندگی و فیلم بعدی اش هیجان زده است. او یک الهام بخش است. در 86 سالگی، همه ما باید بتوانیم این را احساس کنیم.

واشنگتن که در «گلادیاتور ۲» نقش یک دلال اسلحه ثروتمند را بازی کرد که می‌خواهد امپراتور شود و حاضر است هر کاری که لازم است برای رسیدن به آن انجام دهد، نگفت که ممکن است در آینده در چند فیلم دیگر بازی کند.

«گلادیاتور 2» با بازی پل مسکال، پدرو پاسکال و جوزف کوین در 22 نوامبر اکران می شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین