«دنیای غیر موازی» برگزیده جشنواره فیلم لندن

دنیای غیر موازی برگزیده جشنواره فیلم لندن

فیلم کوتاه «دنیای موازی» به نویسندگی و کارگردانی محمد یراقی به عنوان یکی از آثار برگزیده بیست و نهمین جشنواره فیلم پورتوبلو که در لندن برگزار شد، انتخاب شد و در این جشنواره به نمایش درآمد. این جشنواره که بین 29 اوت تا 15 سپتامبر برگزار می شود، یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای سینمای مستقل در بریتانیا به حساب می آید.

این فیلم پیش از این در جشنواره «بوشو» بوداپست به نمایش درآمده بود و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

«دنیای غیر موازی» یک درام اجتماعی تاثیرگذار است که زندگی چند روزه یک دختر ۶ ساله در جامعه طبقاتی را روایت می کند و شرایط سخت زندگی کودکان کار را به نمایش می گذارد. این فیلم که با همکاری بیش از 30 بازیگر ساخته شده است به موضوعات اجتماعی روز می پردازد و در خلاصه آن آمده است: «رویدادهای این دوران متعلق به دنیایی موازی یا غیر واقعی نیست و همه ما در پیدایش یا تأثیر آن مقصریم. “

گروه تولید این فیلم شامل پارسا ماجد (مدیر تصویربرداری)، لیلی نوروزی (تدوینگر)، مصطفی بهمنی (مدیر صدابرداری)، ندا محسنی (طراح صدا)، مهدی شیروانی (آهنگساز)، بهزاد صفار (مدیر کارگردانی و برنامه ریزی) هستند. ). گروه، مائده رفیعی (منشی صحنه)، مسعود رحیمی (طراح صحنه)، محمد مهری (طراح صحنه و لباس)، ناسترن گلی زاده (گریم)، ​​بیتا اخلی (افکت های بصری)، فربد جلالی (تصحیح رنگ)، مونا ورمزیار (عکاس) ) و بهمن قهاری (طراح پوستر)) حق پخش انحصاری این فیلم متعلق به شرکت ایتالیایی «آلفا فیلم» است.

این فیلم در جشنواره با آثار ممتاز کشورهای مختلف مانند ایرلند، ایتالیا، آلمان، اتریش و سوئیس رقابت خواهد کرد.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین