رابطه نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد

رابطه نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، بعد از کرونا و تعطیلی سینماها، چرخ اقتصادی سینماها به سمت فیلم های کمدی می چرخد، در این میان گاهی به سطح پایین فیلم های سینمایی اعتراض می شود، عده کمی از این موضوع دفاع می کنند و بعد این چرخه پیش می آید. ادامه دارد. به عنوان مثال از ابتدای سال 1403 تاکنون پرفروش ترین فیلم های گیشه همیشه کمدی بوده اند. در فروردین ماه فیلم «تمساح خونین» جواد عزتی با فروش 146 میلیاردی و بیش از 2 میلیون و 400 هزار بیننده در صدر جدول قرار نگرفت. حساب شده اما به دلیل حضور پارسا پیروز فر و شهاب حسینی و کارگردانی حسن فتحی و البته حواشی زیادی که داشت در بین مردم محبوب شد و با دو میلیون بیننده بیش از 120 میلیارد تومان فروخت.

نوبت خرداد به «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی رسید. نباید فراموش کرد که در دو اکران قبلی این فیلم همیشه در گیشه به صدر رسیده و این هم در سری سوم فیلم است. اطیابی به بیش از 4 میلیون مخاطب فروخته شد که برابر با 246 نفر است. یک میلیارد تومان زندگی کرد.

از قضا، اینها سه برنده اصلی باکس آفیس در هفت ماه گذشته هستند.

همین فیلم کمدی در مهرماه نیز فروش خود را در گیشه حفظ کرد و توانست با 2 میلیون و 600 هزار تماشاگر، مجموع فروش سینمای خود را به 146 میلیارد تومان برساند. 66 میلیارد تومان از این میزان سهم فیلم «زودپاز» به کارگردانی رامبد بود. جوان که خیلی بیشتر است، یک میلیون و 100 هزار تماشاگر به سینما آورد.

سینما به عنوان یکی از اصیل ترین و جذاب ترین انواع هنر و سرگرمی، همواره تاثیر بسزایی در فرهنگ و جامعه داشته است و بر این اساس، بررسی فروش هفتگی سینما نه تنها نشان دهنده تغییر در ذائقه و سلایق مردم است. همچنین به مخاطب در تحلیل روندهای اقتصادی و تجاری صنعت فیلم کمک می کند.

در این گزارش سعی می کنیم با نگاهی به اعداد و ارقام و داده های مربوط به فروش هفتگی سینما، عوامل موثر بر موفقیت یا شکست فیلم ها را شناسایی کنیم. علاوه بر این، نتایج این نظرسنجی می‌تواند با تحلیل دلایل و عوامل تاثیرگذار برای جذب مخاطب و افزایش فروش، تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان فیلم را به سمت اتخاذ استراتژی‌های بهتر راهنمایی کند. این گزارش به بررسی آمار فروش و تحلیل روند فیلم می پردازد:

زودپز در مهرماه رکورد گیشه را شکست این فیلم داستان زندگی دو با جناق با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده را در میانه جنگ در تهران روایت می کند. در جایگاه دوم باکس آفیس، انیمیشن «بابایی قهرمان» ساخته حسین صفرزادگان و میثم حسینی با 23 میلیارد تومان و 475 هزار بیننده قرار دارد. جالبتر اینکه این فیلم کمدی همچنان در رتبه سوم باکس آفیس قرار دارد. تگزاس که بیش از سه ماه اکران شد و نتوانست با یک انیمیشن بلند رقابت کند، همچنان با 10 میلیارد فروش و 180000 بیننده در جایگاه سوم باکس آفیس قرار گرفت.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین