راز مد افراد موفق چند نکته ساده است!

راز مد افراد موفق چند نکته ساده است

بعدی- اکثر مردم بدون هیچ تلاش و هزینه ای به دنبال شیک به نظر رسیدن هستند. پوشیدن لباس های گران قیمت به معنای شیک بودن نیست!

به گزارش گاردین؛ افراد موفقی که به طور طبیعی شیک هستند، می توانند با پوشیدن یک ژاکت روی تی شرت سفید ساده خود شگفت انگیز به نظر برسند. شیک بودن بدون زحمت یک ویژگی ارزشمند است و به این معنی است که شیک بودن و شیک بودن ذاتاً بخشی از شخصیت شماست و ظاهر عالی شما فقط به این دلیل نیست که جدیدترین لباس های طراحان گران قیمت هستند. طراحان مد معتقدند که بهتر است بدون زحمت و به طور طبیعی شیک باشند تا مد روز.

این سبک لباس شیک، ساده و غیررسمی به نظر می رسد و شیک بودن به معنای پوشیدن لباس های پر زرق و برق و جواهرات نیست. لازم نیست نگران هزینه خرید لباس جدید باشید. با استفاده از همین لباس ها در کمد، این طرز لباس پوشیدن اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و نیازی به خرید لباس جدید ندارید!

ظرافت بی زحمت گاهی اوقات با سبک جاودانه اشتباه گرفته می شود. اگر می خواهید سبک لباس خود را تغییر دهید، مهم است که تفاوت بین این دو رویکرد لباس را بدانید. امروزه یک فرد بدون زحمت شیک لباس می پوشد، زیرا استایل هیچ ارتباطی با منحصر به فرد ترین ترندهای جهان ندارد و بیشتر به استفاده صحیح از لباس های شما مربوط می شود.. استایل بدون زحمت به شما می آموزد که چگونه و چه زمانی پیراهن خود را بپوشانید، و حتی نحوه بستن دکمه های چند پیراهن خود را تغییر می دهد تا شیک به نظر برسید.

ظرافت بدون زحمت، درست مانند آرایش طبیعی، در واقع به تلاش بیشتری نیاز دارد. شما می توانید با دیدن مدهای روز و عکس های قدیمی افراد مشهور، برای ظاهر روزانه و مدرن خود الهام بگیرید. شیک بودن بدون زحمت نشان می دهد که شما مدرن و شیک پوش هستید، اما مهمتر از همه، شما سبک خاص خود را دارید.

راز مد افراد موفق چند نکته ساده است! / بخوانید

اولین قانون ظرافت بدون زحمت، سادگی است. این چیزی کاملا متفاوت از مینیمالیسم است. به عنوان مثال از رنگ های مختلف در لباس خود استفاده کنید. سبک مینیمالیستی اغلب رنگ های خنثی، سیاه و سفید را توصیه می کند. قانون دوم انتخاب لباس و جواهرات جسور است. قانون سوم این است که به استایل خود یک رنگ شخصی اضافه کنید. به جای مد، از جواهراتی استفاده کنید که مطابق با سلیقه شخصی شما باشد و سعی کنید لباس هایی بپوشید که نشان دهنده تیپ شخصیتی شما باشد.

Sprezzatura یک کلمه ایتالیایی به معنای سبکی روح و به عبارت دیگر بی تفاوتی است. این کلمه برای اولین بار در کتابچه راهنمای آداب معاشرت قرن شانزدهم که برای آموزش تازه واردان به دربار سلطنتی بود ظاهر شد. در این راهنمای اجتماعی از این کلمه برای توصیف رفتار مناسب در دادگاه استفاده شده است. شوخ و جمع بودن به گونه ای که طبیعی و بدون زحمت به نظر می رسد. این کلمه در دنیای مد برای توصیف یک سبک طبیعی و بدون زحمت شناخته می شود.

این تنها چیزی است که برای یک استایل شیک، مدرن و فراموش نشدنی نیاز دارید. این یک نوع پانسمان است که نه پر زرق و برق است و نه خسته کننده. برای داشتن چنین استایلی نباید زیاد تلاش کنید و ویژگی های شخصی خود را برجسته کنید. تلاش بیش از حد یا تظاهر، تمام زیبایی و خاص بودن این سبک را از بین می برد و شما را عجیب به نظر می رساند. طبیعی است که برای استایل خوب تلاش کنید، اما مهم است که از تلاش بیش از حد و غیرطبیعی جلوه دادن خودداری کنید تا سبک بی دردسر مشترک افراد مشهور هالیوود را داشته باشید.