زمان تحویل اثر به هجدهمین جشنواره «سینما قکریت» تمدید شد.

زمان تحویل اثر به هجدهمین جشنواره سینما قکریت تمدید شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، هجدهمین شورای سازمانی به درخواست واحد روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن برای تهیه نسخه نهایی فیلم های تعدادی از نویسندگان تشکیل شد. جشنواره بین المللی سینما قکریت زمان تحویل آثار را تمدید کرد.

بخش‌های این جشنواره شامل مسابقات ملی، مسابقه بین‌المللی، جایزه شهید آوینی، «غزه، فلسطین، مقاومت»، بخش‌های جانبی ملی و بین‌المللی و بخش‌های بزرگداشت است. امکان ثبت نام برای حضور در جشنواره «سینما وگریت» به نشانی panel.irandocfest.ir می باشد.

در مقدمه فراخوان این دوره از جشنواره آمده است: دنیای امروز دنیای یک سویی و یکنواختی است؛ دنیای روزهای سخت و لحظات غرور آفرین، «سینما حقیقت» فرصتی است برای شنیدن سخنان. پژواک دنیای چندصدایی با این رویکرد، امسال در بخش «غزه، فلسطین، مقاومت» به آثاری در زمینه مقاومت، تراژدی‌های انسانی و نسل‌کشی در غزه می‌پردازیم در سینمای مستند کار می کند.

در بخش ملی آثار تولید شده پس از فروردین 1402 می توانند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

در جشنواره «سینما وگریت» دو مراسم تقدیر برگزار می شود.

علاقه مندان، فیلمسازان و متقاضیانی که آثار خود را برای شرکت در هجدهمین جشنواره «سینما قکریت» ارسال می کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تهران تماس بگیرند. می توانند با دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، پلاک 15 تماس بگیرند. طبقه اول (کد پستی): 1556916613 یا با شماره 88528314 تماس بگیرید.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما-قکریت» آذرماه 1303 برگزار می‌شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین