زندگی، عکس ها و بیوگرافی نیلوفر پارسا

زندگی، عکس ها و بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا یکی از بازیگرانی است که با وجود نقش های محدودی که بازی کرد توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. او در کنار بازیگری به عنوان مدل نیز فعالیت می کند. پارسا با بازی در سریال آوای باران به شهرت رسید و توانست خود را به همگان معرفی کند. در این مقاله به بررسی بیوگرافی و فعالیت های نیلوفر پارسا پرداختیم.

89

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در 7 فروردین 1369 در تهران به دنیا آمد.

آموزش و پرورش

در رشته مهندسی اطلاعات تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد.

آغاز فعالیت های هنری و شهرت

شروع فعالیت نیلوفر پارسا از تئاتر می باشد. این بازیگر با ایفای چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. اما شهرت واقعی نیلوفر پارسا با فعالیت های بازیگری اش به بازی او در سریال آوای باران برمی گردد.

حمایت از پدر نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا از دوران کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشته و خانواده اش را انگیزه اصلی موفقیت خود می داند. وی در اظهارات خود عنوان کرد که پدرش به او گفته است که اگر مهندسی بخوانی از او حمایت می کنم. پس درس خواند و برای جلب رضایت پدر به دانشگاه رفت. همچنین پدر نیلوفر او را در کلاس های امین تارخ ثبت نام کرد و این درس ها شروع فعالیت او در عرصه بازیگری بود و از آن زمان تاکنون به بازیگری ادامه داده است.

علاقه نیلوفر پارسا به موسیقی و ورزش

نیلوفر پارسا نه تنها به بازیگری علاقه دارد و در این عرصه فعال است، بلکه به صورت حرفه ای ورزش می کند. او از دوران کودکی به ورزش هایی مانند ژیمناستیک علاقه داشت و همچنان به انجام یوگا ادامه می دهد. او سعی می کند اوقات فراغت خود را به مطالعه درام و یوگا بگذراند.

عروسی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا مدتی است که ازدواج کرده و در حال حاضر دارای دو فرزند دوقلو است.

فعالیت های نیلوفر پارسا در فیلم و سریال

  • مجموعه تلویزیونی آوای باران

  • هشت فیلم عمودی با سه حرف

  • فیلم رسانه ای باج

  • مجموعه تلویزیونی نفس

  • فیلم من و شارمین

عکس های نیلوفر پارسا

90

93

94

منبع: ستاره