زندگی آخرین خاندان سلطنتی/محمدرضا پهلوی به سریال تلویزیونی تبدیل می شود

زندگی آخرین خاندان سلطنتیمحمدرضا پهلوی به سریال تلویزیونی تبدیل می

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، نام این سریال «آخرین شاه» است و دوره چهل ساله حکومت پهلوی از دوران جنگ جهانی دوم با به سلطنت رسیدن محمدرضا شاه جوان تا سال 1358 را دربرمی گیرد. با انقلاب اسلامی به پایان رسید و سفارت آمریکا در تهران فتح شد.

دنیای تصویر نوشت: این سریال توسط موری روزمارین و شرکتش «رسانه دسترسی تصادفی» تهیه شده است. داستان به زندگی محمدرضا پهلوی و همسر سومش فرح پهلوی می‌پردازد که خود را به ژاکلین کندی تشبیه می‌کند که به هنرهای مدرن و حقوق زنان علاقه‌مند است. محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۲۸ با فرح ازدواج کرد. فرح دیبا لباس عروسی به تن داشت که توسط ایو سن لوران طراحی شده بود. و با مروارید و نخ های نقره آراسته بود.

ساخت این سریال همزمان با نقش اخیر ایران در ژئوپلیتیک بود. روزمارین همچنین فیلمنامه فیلم «ماجرای دیمونا» به کارگردانی فرد شپیسی درباره مردخای وانونو، افشاگر برنامه هسته‌ای اسرائیل را نوشته است. رزمارین قبلا به عنوان یک روزنامه نگار تحقیقی در برنامه هایی مانند “شصت دقیقه” و “20/20” تولید شده توسط شبکه بی سی کار می کرد. اولین تجربه سینمایی او ساخت مستند بلندی به نام «خون و اشک: تنش اعراب و اسرائیل» درباره تنش اعراب و اسرائیل بود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین