زندگی جیمز دین روی پرده زنده می شود

زندگی جیمز دین روی پرده زنده می شود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلمی با هدف بررسی زندگی شخصی بازیگر افسانه ای جیمز دین در حال تصویربرداری است.

گای گویدو، نویسنده و کارگردان، حقوق کتاب خاطرات نویسنده فقید ویلیام بست را در سال 2006 به نام «بقای جیمز دین» به دست آورده و قصد دارد بر اساس آن فیلمی بیوگرافی بسازد.

به گزارش مهر، گیدو که نگارش فیلمنامه را برعهده دارد، اکنون دیدار با تهیه کنندگان احتمالی را آغاز کرده و در تلاش است تا بازیگرانی مناسب برای نقش های کلیدی پیدا کند.

ویلیام بست در کتاب خود ملاقات با دین را در تئاتر UCLA در زمانی که او 19 ساله بود توصیف می کند و می نویسد که آنها هم اتاقی و دوستان صمیمی شدند. پنج سال پس از آشنایی با بست، در سال 1955، جیمز دین در سن 24 سالگی در یک سانحه رانندگی درگذشت و دو فیلم «شورش بدون علت» و «شبح» پس از مرگ او اکران شدند.

فیلمنامه گیدو اولین ملاقات باست و دین را تا زمان مرگ بازیگر در 30 سپتامبر 1955 پوشش می دهد. در حالی که بست در سال 2015 در سن 84 سالگی درگذشت، فیلم بر دوستی او با دین تمرکز دارد.

گیدو در بیانیه ای گفت: “من از 18 سالگی طرفدار و مورخ جیمز دین بودم، بنابراین درباره دوستش ویلی می دانستم.

گیدو با انتخاب دقیق نقش‌های دین، بست و مادر جذابش، شروع به خلق داستانی درخور کتاب می‌کند. او اصرار دارد که بازیگران نسبت به ظاهرشان وسواس دارند و می‌خواهد تماشاگران احساس کنند در حال تماشای جیمز دین واقعی روی پرده هستند.

جیمز فرانکو قبلا در فیلم تلویزیونی جیمز دین در سال 2001 نقش دین را بازی کرده بود.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین