“زندگی عیسی” اسکورسیزی در پاییز اکران می شود / یک فیلم مستقل

زندگی عیسی اسکورسیزی در پاییز اکران می شود یک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، به نظر می رسد تولید فیلم «زندگی عیسی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به شدت در حال انجام است و قرار است تولید آن از پاییز امسال و به احتمال زیاد در ماه اکتبر آغاز شود.

به گزارش مهر، وی نوشت: همچنین گفته می شد اندرو گارفیلد در این پروژه جلوی دوربین خواهد رفت و احتمال حضور مایلز تلر به عنوان بازیگر دیگر وجود دارد. داستان این فیلم بیشتر در زمان حال می گذرد و در ایتالیا، مصر و اسرائیل فیلمبرداری شده است.

خود اسکورسیزی به طور مستقل از زندگی عیسی حمایت مالی می کند. این فیلم که از کتابی به همین نام نوشته شوساکو اندو در سال 1973 اقتباس شده است، پیش بینی می شود یکی از کم هزینه ترین فیلم های این کارگردان در مدت زمان طولانی باشد. او در 25 سال گذشته تولیدات بزرگ استودیویی را انجام داده است و این فیلم جدید آن را بسیار صمیمی‌تر کرده است.

اسکورسیزی در توصیف این پروژه، آن را فیلمی ۸۰ دقیقه‌ای توصیف کرد که بر آموزه‌های اساسی عیسی مسیح تمرکز دارد و اصول را بدون آگهی بازرگانی بررسی می‌کند. وی گفت: این فیلم نه یک فیلم داستانی مستقیم است و نه مستند، بلکه تلفیقی از این دو است.

اسکورسیزی فیلمنامه را با همکاری کنت جونز منتقد و فیلمساز تکمیل کرد و تلاش بیشتری کرد تا فیلمش از زمان خود فراتر رود.

وی گفت: سعی می کنم راه جدیدی برای دسترسی بیشتر به آن بیابم و مفهومی را که می توان از دین سازمان یافته برگرفت.

دقیقا یک سال پیش اسکورسیزی اعلام کرد که سال ها می خواست فیلمی درباره زندگی عیسی بسازد و در اوایل دهه 70 قصد ساخت فیلم سیاه و سفید 16 میلی متری با این موضوع را دارد. با این حال، تماشای «انجیل سنت متی» توسط پازولینی باعث شد که او از تصمیم خود صرف نظر کند.

اسکورسیزی اخیرا برای فیلمبرداری مستندی درباره کشتی های غرق شده در سیسیل به ایتالیا سفر کرده است.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین