زندگی همفری بوگارت مستند می شود/مهر تایید بنیاد بازیگری کازابلانکا

زندگی همفری بوگارت مستند می شودمهر تایید بنیاد بازیگری کازابلانکا

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کاترین فرگوسن کارگردان فیلم «هیچ چیز قابل مقایسه نیست» برای کارگردانی مستندی درباره هامفری بوگارت نماد هالیوود در یونیورسال پیکچرز انتخاب شده است.

این مستند با عنوان «بوگارت: زندگی در فلش ها» اولین مستندی است که بر روی این بازیگر مشهور تمرکز دارد و مهر تایید بنیاد او را به همراه دارد.

مهر نوشت: در مقدمه فیلم آمده است: این فیلم بر روی همفری بوگارت، نماد عصر طلایی هالیوود تمرکز دارد و به بررسی روابط او با پنج زن سخت زندگی اش- مادرش و چهار همسرش از جمله لورن باکال- می پردازد. دسترسی بی‌سابقه به فیلم‌های کمیاب ارائه شده توسط بنیاد او به این فیلم اجازه می‌دهد تا نگاهی انحصاری به مسیری که بوگارت طی کرد، به قول خودش، برای تبدیل شدن به ستاره کلاسیک‌های جاودانه «کازابلانکا» و «شاهین مالت» ارائه دهد.

کاترین فرگوسن دوباره با همکارانش در مستند Nothing Compares، از جمله نویسنده/تهیه کننده النور آمپیتیج و تدوینگر میک ماهون، متحد می شود. این سه نفر با هم مستندی درباره خواننده تراژیک Sinead O'Connor ساختند که برای اولین بار در ساندنس پخش شد و جوایز متعددی را از آن خود کرد.

فرگوسن می گوید: «زنان مهم زندگی بوگارت که به موفقیت او کمک کردند، همه در تاریخ گم شده اند، به جز همسر چهارم او، لورن باکال. او ابراز امیدواری کرد که این مستند بتواند دیدگاه جدیدی را برای یکی از معتبرترین بازیگران هالیوود به ارمغان بیاورد و از همه مهمتر روایتی صادقانه و حساس از یک مرد پیچیده ارائه دهد.

همفری بوگارت هنرپیشه سرشناس و سرسخت آمریکایی به دلیل ایفای نقش های درخشان در اواخر دهه 1930، 40 و 50، جایگاهی افسانه ای در تاریخ سینما دارد و از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما یاد می شود. او در سال 1951 برای بازی در فیلم “ملکه آفریقا” برنده جایزه اسکار شد و در سال های 1942 و 1954 برای فیلم های “کازابلانکا” و “شورش کین” نامزد این جایزه شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین