سمبوسه گوشت Pmina مقدار 450 گرم

سس انبه طیبت - 270 گرم
مشاهده محصول در دیجی کالا

سمبوسه پامینا یکی از انواع غذاهای ایرانی است که نوعی شیرینی محسوب می شود و به ذائقه مردم از خمیر یا نان نازک، سیب زمینی پخته، گوشت چرخ کرده، پیاز، ادویه جات مختلف و سبزیجات معطر مانند گشنیز، تره یا جعفری تشکیل شده است. . .

سمبوسه یکی از غذاهای معروف در مناطق جنوبی ایران مانند استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان است. برای تهیه سمبوسه مواد پخته شده را در نان (بیشتر لواش یا تافتون نازک) یا خمیر نازک به شکل مثلث می پیچند و در نهایت در روغن داغ سرخ می کنند. معمولا سمبوسه به شکل ترد خود با سس کچاپ و انواع سس های تند و سس انبه سرو می شود. سمبوسه پامینا یکی از محصولات باکیفیت و خوشمزه پامینا است و انتخابی خوشمزه و سریع برای تهیه از قبل، شام یا رفع خستگی بعد از کار می باشد.

با تغییرات دنیای مدرن و شتاب گرفتن زندگی در جوامع امروزی، پمینا اقدام به تولید انواع غذاهای آماده و نیمه آماده از جمله انواع سمبوسه آماده مانند سمبوسه گوشتی و سمبوسه گیاهی کرده است. از دیگر انواع این غذای خوشمزه که طرفداران زیادی دارد می توان به سمبوسه پیتزای تهیه شده با سوسیس، سوسیس و پنیر پیتزا اشاره کرد.

غذای ساده برای جمع های دوستانه

و

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، امکانات، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به انتخابتو تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا