سیسیلی ها کوین اسپیسی را جشن می گیرند

سیسیلی ها کوین اسپیسی را جشن می گیرند

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد را در تائورمینا سیسیل دریافت خواهد کرد. این جایزه بخشی از جوایز ملل است که با همکاری سنای جمهوری ایتالیا و منطقه سیسیل اعطا می شود. جرارد دوپاردیو، آبل فرارا و کلودیا کاردیناله از جمله نام هایی هستند که پیش از این شایسته دریافت این جایزه بوده اند.

مهر نوشت: این جایزه به اسپیسی تعلق می گیرد که در سال های اخیر با اتهامات تجاوز جنسی در دستور کار قرار گرفته و در ماه های اخیر در تلاش برای بازگشت به دنیای سینما بوده است. او مصاحبه های پرمخاطبی انجام داده و در فیلم «تماس» حضور خواهد داشت. او همچنین در فیلم آمریکایی «پیتر فایو هشت» که اولین بار در فیلادلفیا به نمایش درآمد، ظاهر شد.

اهداکنندگان این جایزه در مورد کوین اسپیسی، خاطره جاودانه تاریخ سینما و تئاتر صحبت کردند که شایسته ادامه کارش است.

اسپیسی همچنین اخیرا به عنوان مهمان افتخاری جشنواره معتبر فیلم زردآلو طلایی در ایروان ارمنستان معرفی شد.

این بازیگر همچنان با پیامدهای این اتهامات دست و پنجه نرم می کند، زیرا در یک پرونده مدنی که توسط بازیگر آنتونی رپ در ایالات متحده و یک پرونده جنایی در بریتانیا بر اساس ادعاهای 5 نفر تشکیل شده بود، بی گناه شناخته شد. یک پرونده مدنی دیگر در انگلیس قرار است در سال 2025 رسیدگی شود.

مراسم اهدای جوایز تائورمینا، که اسپیسی در آن حضور خواهد داشت، در تاریخ 21 جولای (31 ژوئیه) در جریان جشن های تابستانی شهر تاریخی سیسیلی برگزار می شود و هیچ ارتباطی با جشنواره فیلم تائورمینا که از 13 جولای تا 13 جولای برگزار می شود، ندارد. 19 (23 – 29 ژوئیه).

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین