شربت موهیتو سن اچ 780 گرم

شربت موهیتو سن اچ 780 گرم
مشاهده محصول در دیجی کالا

موهیتو یکی از انواع نوشیدنی های سرد است که همیشه در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد; به خصوص در تابستان، این نوشیدنی سرد می تواند گزینه بسیار محبوب و ارجح برای فرار از گرما و لذت بردن از روزها و عصرهای تابستان باشد. این نوشیدنی دمای بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و باعث طراوت و دریافت انرژی تازه می شود. موهیتو از ترکیب جادویی لیمو و نعنا تشکیل شده است. لیمو بومی آسیا (هند، چین و برمه) است، اما نعناع سرزمین وسیعی از اروپا و آمریکای شمالی گرفته تا آسیا و استرالیا دارد. استفاده از نعناع و عصاره آن در بین مردم مدیترانه طرفداران زیادی دارد، اما موهیتو به شکل فعلی آن ابتدا توسط کوبایی ها تهیه و مصرف شد. این نوشیدنی در روزهای اولیه ظهور خود بیشتر در کوبا طرفداران خود را داشت اما این روزها به تدریج در سراسر جهان مورد توجه و علاقه قرار گرفته است. این شربت خوش طعم و معطر «موهیتو سان اچ» که برای مهمانی ها و مجالس آماده شده است، می تواند یک نوشیدنی شیک و محبوب مناسب برای سرو در مهمانی شما عزیزان باشد.

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های مورد علاقه نویسنده معروف «ارنست همینگوی» بود. یکی از دلایل محبوبیت این نوشیدنی شاید همین موضوع باشد که باعث می شود تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا از نوشیدن این نوشیدنی استفاده کنند و از نوشیدن آن لذت ببرند. بر اساس نظرسنجی ها و تحقیقات انجام شده در سال 2016، موهیتو جزو محبوب ترین نوشیدنی ها در بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلیس و فرانسه بوده است.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا