شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

دنیای سلبریتی ها دنیایی چند وجهی است و اخبار آنها توجه بسیاری را به خود جلب می کند.


بهترین برای: دنیای سلبریتی ها جنبه های زیادی دارد و اخبار آنها نیز توجه زیادی را به خود جلب می کند. یکی از پربازدیدترین اخبار افراد مشهور، خبر ازدواج یا جدایی آنهاست. در این مطلب به سراغ بازیگرانی رفتیم که همکاران خود را در این عرصه پشت سر گذاشتند و به ازدواج های متعدد آنها پرداختیم. با ما بمان.

مهدی کوسکی

مهدی کوشکی که همه اهالی عرصه هنر او را به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند، در تئاتر فعالیت کرد و مقابل دوربین رفت. شاید با لانتوری و فروشنده پله های شهرت را تا حد زیادی طی کرده باشد و در این سال ها سه زندگی مشترک داشته اند که خبرسازترین آن ازدواج او با ریحانه پارسا بود که دوام چندانی نداشت. حالا خبر رسیده که برای چهارمین بار ازدواج می کند. برای شما آرزوی خوشبختی داریم.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

راهنمای بهار

اسفند سال گذشته همسر اول پیمان قاسمخانی از ازدواج سوم خود خبر داد. صحبت از بهاره رهنما است که ترجیح می دهد تیتر خبر باشد. او قبلا دو بار ازدواج کرده بود که هر دو به طلاق ختم شد. بهاره خانم که این روزها مشغول انتشار کتاب شعر است، اخبار مربوط به ازدواج سوم خود را تکذیب کرد اما عکس های او در فضای مجازی منتشر شد و کاربران معتقدند این فرد همسر سوم بهاره رهنما است. بگذار آنها هم شاد باشند.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

رحیم نوروزی

فرخ پس از باران نیز در این لیست قرار دارد. این مرد 57 ساله که این روزها به سر می برد پس از بارندگی برای اولین بار با بازیگر دیگر به نام هایده حسین زاده ازدواج کرد و از این ازدواج دختری به نام پناه به دنیا آمد. اما همسر دوم رحیم بیگ نیز بازیگر است. آسیه ضیایی بازیگر سریال مرد حلق آویز به همراه رحیم نوروزی. رحیم نوروزی برای سومین بار با ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد و این ماجرای زندگی نیز به جدایی ختم شد.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردندراشش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

زن فوق العاده داغ

اما شاید متمایزترین فرد در این لیست فائکه آتشین یا «گوگوش» باشد. گوگوش برای اولین بار با محمود قربانی ازدواج کرد و شاید این انتخاب قربانی به دلیل ارتباطات گسترده و توان مالی برای گوگوش مزایای بیشتری در عرصه موسیقی به ارمغان آورد. کمبوجیه تنها فرزند گوگوش از این ازدواج است. گوگوش در انتخاب دومش به سراغ ستاره های آن روزها یعنی بهروز و ثوقی رفت اما پس از گذشت تنها یک سال بهروز را ترک کرد تا اینکه در سال 56 با همایون مصداقی ازدواج کرد و شاید این ازدواج بیشترین آسیب را به زندگی شخصی گوگوش وارد کرد. آخرین رابطه گوگوش در ایران با مسعود کیمیایی کارگردان معروف سینما بود که پس از آن از کشور خارج شد و در سال های اخیر شایعات ازدواج او با رها اعتماد به واقعیت نزدیک می شود.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد. همسرش هم مثل او هنرمند بود و البته سر و صدای ازدواجشان به گوش اطرافیان نمی رسید. اما پس از گذشت تنها چند سال، این ازدواج به بن بست رسید و آن دو از هم جدا شدند. چند سال بعد در 36 سالگی به فکر ازدواج مجدد افتاد. این بار ماجرای آشنایی او با همسرش سحر دولتشاهی به صحنه تئاتر کشیده می شود. رامبد جوان چندین سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بود، سحر را از طریق آنها در آنجا دید و به او علاقه داشت.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

پس از این رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند. در سال 93 شایعاتی مبنی بر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها شنیده شد و پس از مدتی این خبر به واقعیت پیوست. از جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شوک بودیم که خبر ازدواج سوم رامبد جوان با نگار جواهریان بازیگر زن سینمای ایران منتشر شد و این پایدارترین ازدواج رامبد تا به امروز بود.

ابوالفضل بیچاره عرب

ستاره بی نظیر سینما در دهه هفتاد سه بار ازدواج کرد و دارای سه فرزند به نام های رعنا، پوریا و رایکا است. از ازدواج اول و دوم پورعرب اطلاع خاصی در دست نیست و این به دلیل سکوت پورعرب در مورد این دو ازدواج است.

شش هنرمند مشهور ایرانی که ازدواج کردند

رعنا و پوریا حاصل دو ازدواج اول او هستند و آقای سوپراستار از دخترش رعنا یک نوه به نام دماوند دارد. سومین و آخرین همسر پورعرب آناهیتا نعمتی (بازیگر) است که او نیز از او جدا شد. این بازیگر که این روزها گذشته خود را از دست نداده است، دختری به نام رایکا پورعرب دارد.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو