شهری عجیب با 17 قبرستان; جایی که تعداد مردگان از زنده ها بیشتر است

شهری عجیب با 17 قبرستان جایی که تعداد مردگان از

شهری عجیب با 17 قبرستان جایی که تعداد مردگان از

یک شهر آمریکایی که در آن تعداد تلفات از زنده ها بیشتر است، از 1 تا 1000; کولما یک شهر خواب آلود کالیفرنیا به مساحت حدود دو مایل مربع، با حدود 1700 ساکن زنده و بیش از 1.5 میلیون کشته است. بیشتر جمعیت دائمی این شهر افرادی هستند که زمانی در سانفرانسیسکو زندگی می کردند و از دنیا رفته اند. درست مثل اکثر مردمی که امروز زندگی می کنند، نمی توانند سرمایه خود را در این شهر گران قیمت خرج کنند.

به گزارش مانیبان، سانفرانسیسکو در سال 1900 شهری پر از انسان های مرده بود، در جریان هجوم طلا در معدن طلای کیوس، با این هجوم تجار و مهاجران از سراسر جهان در جستجوی یک زندگی بهتر گرد هم آمدند. تعداد کشته شدگان افزایش یافت، 27 قبرستان شهر در آستانه پر شدن بود.

اینها خطری برای سلامتی به همراه داشتند، اما مهمتر از آن، املاک و مستغلات زیادی را اشغال کردند، بنابراین در سال 1902 شهر و هیئت نظارت، سردخانه های بیشتر و گورستان های بزرگتر مانند لورل هیل را در شهر ممنوع کردند. از شهر درگذشت

مبارزه برای نگه داشتن مردگان در محل دفن اصلی خود چندین دهه به طول انجامید، اما تا سال 1942 تنها دو قبرستان در سانفرانسیسکو باقی ماند: گورستان ملی سانفرانسیسکو و گورستان دولورس. آنها هنوز در اطراف هستند، اما هیچ یک از آنها مرده جدید را قبول نمی کنند.

بیش از 150000 جسد از سانفرانسیسکو به شهر کوچک کولما منتقل شد، جامعه کوچکی که در سال 1892 تأسیس شد، زمانی که اسقف اعظم پاتریک ریوردان تصمیم گرفت یک گورستان جدید، یک مزرعه سیب زمینی کوچک، در دره ای در 5 مایلی جنوب شهر ایجاد کند. محل قبرستان جدید کاتولیک تنها شهری بود که تعداد مردگان از زنده ها بیشتر بود.

هرگز در تاریخ این کشور تعداد افراد زنده در کولما بیشتر از افراد مرده نبوده است. امروزه این شهر خانه تقریباً 1800 نفر زنده و بیش از 1.5 میلیون مرده است و این شهر دارای 17 گورستان بزرگ است که مورد علاقه مردم محلی است. پارک های عمومی کولما هنوز به عنوان گورستان سانفرانسیسکو عمل می کند، بنابراین تعداد “ساکنان زیرزمینی” هنوز با سرعت زیادی در حال افزایش است. همانطور که در بخش سرگرمی مرطوب خواندید، هر روز حدود 75 جسد وارد کولما می شوند.

نسبت مردگان به زنده ها به کولما لقب هایی مانند “شهر خاموش”، “شهر ارواح” یا “شهر مردگان” داده است، آنها می دانند که مردگان این کار را انجام می دهند. خانه های آنها منحصر به فرد است و موقعیت رسمی آنها را شکل می دهد حتی همانطور که شعار شهر را تشکیل می دهد. آنها در شهر خود نقشی دارند: “زندگی در کولما خوب است”.

کولما خانه ابدی بسیاری از شخصیت‌های تاریخی است، از قمارباز افسانه‌ای غرب وحشی و قاضی ارپ وایت گرفته تا استراوس لوی پیشگام پنبه یا نماد بیسبال جو دی ماجیو.