شهید رئیسی همیشه در کنار هنرمندان بود

شهید رئیسی همیشه در کنار هنرمندان بود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از مرکز خبر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر امام رضا(ع)، فرهاد قائمیان دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر امام رضا(ع) در غم از دست دادن شعر «خادم» به سوگ نشست. الرضا” ع)” با انتشار پیامی درگذشت شهید رئیسی را تسلیت گفت: ایشان همیشه در کنار هنرمندان و دغدغه های فرهنگی و هنری آنها بودند این ضایعه نه تنها برای جامعه هنری بلکه برای جامعه هنری مهلک است تمام ملت ایران
قاهمیان با اشاره به ریاست شهید رئیسی و برنامه هایی که قبل از انتخابات وعده داده بود، از اجرای آنها صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که هیئت دولت و هنرمندان به راه خود ادامه دهند.

وی بر حفظ هویت فرهنگی و هنری تاکید کرد و از همه خواست تا صدای خود را به گوش جهانیان برسانند.
قاهمیان در پایان آرزو کرد در سایه عنایات امام رضا (ع) هنرمندان ایرانی همیشه موفق و سربلند باشند و فرهنگ و هنر ایرانی درخشان و پویا بماند. امید داشت با همت و تلاش هنرمندان راه شهید رئیسی به بهترین نحو ادامه یابد و نور امید همچنان در دلها بسوزد.
قائمیان بیان کرد: در حالی که قرار بود امشب پایان اعیاد رضوی را با هم جشن بگیریم، این اتفاق سایه غم را بر برنامه های فرهنگی و هنری انداخت.
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر امام رضا (ع) بر ادامه راه شهید رئیسی با امید به آینده ای روشن تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین