شیرینی نان چرخدار سنتی قزوین; شیرین اما کم شکر

شیرینی نان گرد قزوین - 350 گرم

نان چرخ مشاهده محصول در دیجی کالا

نان گرد قزوین یکی از خوشمزه ترین، معطرترین و معروف ترین دسرهای استان قزوین است. مواد اولیه این شیرینی پس از عبور از دستگاهی مانند چرخ گوشت در مراحل تهیه و قبل از پخت بریده می شود و به همین دلیل معروف است. این دسر از آرد برنج، آرد سفید، کره، شکر گرانول، زرده تخم مرغ، ماست، پودر هل، گلاب و پودر بادام زمینی تهیه می شود. هر بسته شامل 50 عدد نان می باشد. نان رول می تواند یک دسر رژیمی و انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال کالری و گلوکز کمتری هستند.

مضرات دندان شیرین چیست و چگونه می توان آن را کنترل کرد؟

در واقع با توجه به میزان کره و شکر استفاده شده در این دسر نسبت به سایر دسرها می توان آن را به عنوان یک دسر رژیمی انتخاب کرد. این دسر خوشمزه قزوینی را می توانید در زمستان به عنوان نوشیدنی گرم و در تابستان به عنوان میان وعده همراه با شربت سرد و با طراوت میل کنید. علاوه بر این نان چرخی قزوینی می تواند انتخاب مناسبی برای پذیرایی در مهمانی ها و مجالس باشد، زیرا در هر بسته به مقدار زیاد عرضه می شود. اگر به تازگی به قزوین سفر کرده اید و فراموش کرده اید برای عزیزان و خانواده خود سوغاتی بیاورید، این سوغاتی خوشمزه و مقرون به صرفه است که می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا خریداری کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیو برای دیجی کالا را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا