طالع بینی امروز 3 تیر ماه

طالع بینی امروز 3 تیر ماه


سایت تفریحی روز:

اگر علامت زودیاک ما در اینجا ذکر شده است، باید از “گوش های خوب” خود برای گوش دادن به آنچه می خواهد به ما بگوید استفاده کنیم. دریافت پیام‌های خاص از کائنات چیزی است که مانند همیشه باید به آن عادت کنیم. و من شروع به گوش دادن می کنم. آیا ما آماده گوش دادن به آن صدای درونی، آن راهنمایی جهانی هستیم؟

هنگامی که گذری مانند اورانوس در سه ماهه وجود دارد، ما می دانیم که هر چه جهان به ما بگوید درست است زیرا انرژی اورانوس اینگونه عمل می کند. در این زمان می‌توانیم بینشی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم زندگی‌مان را بهبود ببخشیم، یا شاید چگونه به جلو برویم، چگونه شفا دهیم، چگونه خلق کنیم و چگونه کنار بیاییم، به دست آوریم. یکشنبه بصیرت و مکاشفه می آورد. چهار طالع بینی که شما را به نقطه اصلی می رساند.

بنابراین در 3 جولای، این چهار علامت زودیاک پیام خاصی را از کیهان خواهند شنید که باید شنیده شود.

1. می: ترک.

کائنات اینجاست تا به شما در مورد این ایده هشدار دهد که باید گذشته را رها کنید و احساس گناه ناشی از فکر کردن به آن. اتفاقی غیرمنتظره و غیرمنتظره در زندگی شما رخ داد و شما احساس گناه کردید و مسئولیت پذیرفتید، حتی با وجود اینکه بیشتر این اتفاقات هیچ ربطی به شما نداشت و هیچ کدام تقصیر شما نبود.

اتفاقی که می افتد این است که دنیا همه چیز را برای شما تغییر می دهد و دیدگاه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این یکشنبه، وقتی ماه از مقابل اورانوس می گذرد، می دانید که زمان آن رسیده است که از شر این احساس خلاص شوید. مگر اینکه تقصیر یا مسئولیت شما باشد، چیزی نیست که بتوانید آن را نگه دارید. باید رها کنی و زندگیت را بگذرانی.

آنچه واقعاً مشخص می شود این است که اگر آن موقعیت خاص را رها نکنید، با آن همذات پنداری خواهید شد. این به این معنی است که اطرافیان شما خواهند دید که شما ادامه نمی دهید و البته که هستید. در 23 ژوئن تصمیم خواهید گرفت که رها کنید، به جلو حرکت کنید و زندگی خود را فارغ از چنگال و اشتباهات گذشته بگذرانید.

2. ژوئن: شاد باشید.

بله، سطحی به نظر می رسد، اما حقیقت این است، اگر به زندگی خود نگاه کنید، دلیلی وجود ندارد که خود را یک “فرد خوش شانس” خطاب نکنید. شما همیشه فکر می کردید که ناراضی هستید یا از چیزهای اندک راضی هستید، اما حقیقت این است که شما خیلی بزرگ شده اید، جوزا، و از آنچه اکنون هستید بسیار خوشحال و راحت هستید.

این یکشنبه به شما نشان خواهد داد که وقتی زندگی خود را با شخص دیگری که ناراضی است مقایسه می کنید چقدر خوش شانس هستید. چندی پیش خود را اینگونه دیدید، اما در طی گذر سه‌گانه ماه به اورانوس، متوجه شدید که نه، این شما نبودید.

این روش کائنات برای رساندن پیامی خاص به شما با مثال است. این روزی است که شما همه چیز را برای خود تغییر خواهید داد، و در حالی که ممکن است در یک انفجار دراماتیک رخ ندهد، بی سر و صدا به دانش شما نفوذ خواهد کرد. شما در اینجا و اکنون خوشحال هستید. آن را بپذیر و صاحب آن شو، جمینی. این یک هدیه است؛ دیگه خودتو دست کم نگیر

3. نوامبر: آرام باشید.

وقتی زیاده روی می کنید، احساس بهره وری بیشتری می کنید و این احساس موفقیت بسیار زیاد می شود. در حالی که شما مطمئناً یک نیروی طبیعت در کار هستید، به گونه ای که گویی چیزی برای اثبات دارید، زیاده روی می کنید. حقیقت این است که عقرب، شما قبلاً خود را در این دنیا ثابت کرده اید. همه به تو ایمان دارند. بنابراین اکنون می توانید استراحت کنید.

وقتی اورانوس شما را در موقعیتی قرار می دهد که شما را مجبور به آرامش می کند، در ابتدا احساس ناراحتی خواهید کرد، اما بعد متوجه خواهید شد که “این خوب است.” ممکن است خود را در بلاتکلیفی بیابید که نیازی به کار در روز یکشنبه نداشته باشید، اما از آنجایی که به یک زندگی کاری بدون وقفه عادت کرده اید، از نزدیک تجربه خواهید کرد که آرامش در واقع یک چیز واقعی است. این چیز خوبیه

یکشنبه شما را مجبور می کند که آن را تا حدی پایین بیاورید و ممکن است صبر شما را آزمایش کند، اما وقتی کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید، باید خود را وفق دهید و اورانوس در حال عبور به عنوان عامل شخصی تغییر نیز همین گونه رفتار می کند. کائنات به شما می گوید که سرعت خود را کم کنید و آرام باشید. بالاخره فهمیدی آره، این احساس خوبی دارد، درست است؟

4. دسامبر: آن را امتحان کنید.

اوه اوه… “تلاش” یعنی چی، قوس؟ کائنات به شما می گوید که در روز یکشنبه، 23 ژوئن، باید از منطقه راحتی خود خارج شوید و کاری را امتحان کنید که باعث ناراحتی شما شود، اما شادی و اعتماد به نفس زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. شما به دلیل ترس و ناامنی خود را عقب نگه می دارید و به خوبی می دانید که شروع به از دست دادن برخی چیزهای بسیار مهم کرده اید.

اینجاست که گذر سه‌گانه ماه اورانوس وارد عمل می‌شود و نشان می‌دهد که فقط شما می‌توانید خود را در اینجا نجات دهید، قوس. شما باید شانس خود را امتحان کنید و دوباره به خود ایمان بیاورید. وقتی کائنات به شما می‌گوید «امتحان کنید»، این به معنای منفی نیست. او به ویژه سعی می کند شما را از هرج و مرج و زندگی نجات دهد. تلاش كردن.

زندگی برای زندگی کردن است و شما نمی خواهید حتی یک روز از این دوران ارزشمند را از دست بدهید. اگر چیزی مانع شما می شود، باید با آن مقابله کنید و آن را از خود دور کنید. ترسی که شما را عقب نگه می دارد نادیده بگیرید و آن را برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، یای. یکشنبه روزی است که تصمیم می گیرید به زندگی خود ادامه دهید. دیگر خبری از “در خانه گیر کردن” نیست. دیگر خبری از “خیلی می ترسم” نیست. وقت آن است که بیرون بروید و آن را امتحان کنید.