طرز تهیه کنفه پنیر خوشمزه با عسل و شیر (آموزش تصویری)

دسر شیر عسل غلیظ الفجر - 400 گرم

طرز تهیه کونیفه پنیر شیر عسلی؟

کناف پنیر یکی از دسرهای محبوب جهان عرب با طعمی دلپذیر و ترد با شیر عسل به طعمی بی نظیر تبدیل می شود! در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این دسر خوشمزه را به راحتی در خانه درست کنید. با ترکیب نازک ترین لایه های خمیر با پنیر نرم و شیر عسل شیرین لحظاتی لذت بخش و فراموش نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. با هم بهترین کوفته های پنیر را درست کنیم!

فهرست

مواد میزان
منطقه کادایف 300 گرم
کره 150 گرم
پنیر موزارلا بدون نمک 200 گرم
برای هر کناف شیر با عسل دو قاشق غذاخوری
آب سرد یک قاشق غذا خوری
سرشیر به مقدار مورد نظر
بادام زمینی به مقدار مورد نظر

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

پنیر پیتزا موزارلا وین - 2 کیلوگرم
5%

549000

521,550 به مرد

یکی
ابتدا رشته های کادایف را خرد کرده و با کره آب شده ورز دهید. قالب کنافه را با کره چرب کنید و رشته ها را کف قالب بمالید. نخ ها را محکم کنید تا از شل شدن آن ها جلوگیری کنید. پنیر موزارلا را با دست فشار دهید تا آب آن خارج شود. سپس آن را روی سیم های کنفا گذاشته، دوباره سیم ها را ریخته و فشار دهید.
2.
آن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا طرف اول کونیفه به آرامی سرخ شود. بعد از سرخ شدن طرف اول کف قالب کره بریزید و طرف دوم را سرخ کنید. مواظب باشید طرف دوم را به مدت طولانی سرخ نکنید تا پنیر خاصیت ارتجاعی خود را از دست ندهد.

طرز تهیه باقلوای اصل ترکی با خمیر فیلو؟

3..
شیر عسل را با آب به نسبت مشخص شده مخلوط کرده و روی کناف بریزید. در آخر می توانید با ساردین و پسته تزئین و سرو کنید.

این دسر پرطرفدار و خوشمزه را درست کنید و عصر آن را با یک فنجان چای داغ میل کنید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا