طرز تهیه کیک سیب عسلی دارچینی; معطر و خوش طعم

طرز تهیه کیک سیب عسلی دارچینی;  معطر و خوش طعم

یکی از زیبایی های پاییز بوی سیب و دارچین در خانه شماست. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی انتخابتو طرز تهیه کیک سیب و دارچینی بدون شکر و عسل را به شما آموزش می دهیم. کیک سیب عسل دارچینی می تواند یک صبحانه خوشمزه یا یک میان وعده با چای داغ باشد.

فهرست

مواد میزان
آرد کیک دو فنجان
پودر خمیرمایه دو قاشق چایخوری
دارچین یک قاشق چای خوری
کره 100 گرم
عسل یا شکر) دو سوم لیوان (یک لیوان)
تخم مرغ چهار عدد
وانیل نصف قاشق چای خوری
ماست هم زده نصف فنجان
روغن مایع یک چهارم فنجان
سیب یک ترفند وجود دارد

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

چگونه کیک سیب عسلی دارچینی درست کنیم؟

۱.

فر را روشن کنید تا به دمای 180 درجه برسد.

۲.

مواد خشک مانند آرد، بکینگ پودر و دارچین را با هم مخلوط کرده و کنار بگذارید.

۳.

کره در دمای اتاق را بزنید تا روشن شود. عسل را به کره اضافه کنید و دو تا سه دقیقه هم بزنید تا کاملا یکدست شود (اگر از شکر استفاده می کنید ابتدا آن را با کره مخلوط کنید). تخم مرغ ها را یکی یکی به همراه وانیل به مخلوط کره و عسل اضافه کنید و هر کدام را یک دقیقه هم بزنید تا کاملا یکدست شود. ماست با دمای اتاق و روغن زیتون بدون عطر یا روغن دلخواه را اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

۴.
مواد خشک را در سه مرحله روی مایع کیک الک کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند..

۵.

سیب ها را پوست گرفته و هسته گرفته و با رنده یا چاقو خیلی ریز خرد کنید.

۶.
کف قالب 28*25 را کاغذ فر بپوشانید و نیمی از مایع کیک را روی آن بریزید و صاف کنید. سپس سیب ها را روی مایع کیک بچینید. مقداری پودر دارچین روی سیب ها بریزید. مایع کیک باقی مانده را بریزید و روی آن را صاف کنید. روی آن یک لایه سیب بگذارید و روی آن دارچین بپاشید و کیک را در فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه به مدت 45 دقیقه در طبقه وسط بپزید. کیک را بعد از سرد شدن برش دهید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا