علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره می کنی!

علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره

علی صادقی یکی از نام‌های خاص و متمایز کمدی ایران است و برخلاف بسیاری از بازیگران و چهره‌های مشهور، هرگز اظهارنظر سیاسی خاصی نکرده است.

بهترین برای: یکی از نام های خاص و متمایز این روزهای کمدی ایران به دلیل حضور در جوکر این شخصیت در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر و اینستاگرام بسیار مورد بحث و تحلیل قرار گرفته است. علی صادقی یکی از آخرین کاربران در مورد او نوشت: «علی صادقی توانست از خود محافظت کند زیرا هرگز اظهارنظر سیاسی نکرد» اما این توییت واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت.

شخصیت علی صادقی: حفاظت یا تخریب؟

برخی از کاربران به این کامنت به طنز و طنز واکنش نشان دادند. به او لقب «دلقک» داده شد. اشاره شد که موفقیت علی صادقی به دلیل نداشتن موقعیت سیاسی نبود، بلکه به دلیل شخصیت طنز و مردمی او بود. از طرفی طرفدارانش در اینستاگرام نسبت به او صحبت های مثبت تری داشتند. آنها معتقدند صادقی با حفظ شخصیت طنز و پرهیز از موضوعات جنجالی توانسته در دل مخاطب بماند. حتی می گویند همین عدم موضع گیری باعث شده که از بحث های سیاسی و اجتماعی دور بماند و به نوعی حضورش را در صنعت سرگرمی ایران حفظ کند. اما برعکس، منتقدان می گویند: این عدم اظهار نظر این نشان دهنده عدم تعهد اجتماعی اوست حتی برخی از ماجراهای سال های اخیر صحبت کردند.

علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره می کنی!

مشارکت در جوکر و چارپایه: کیفیت یا کمیت؟

حضور اخیر علی صادقی در رئالیتی شو «جوکر» نیز مورد توجه بینندگان قرار گرفت. او یکی از بازیگرانی است که با شنیدن نامش با چهره ای خندان و بازی های خنده دارش در فیلم های کمدی و سریال های تلویزیونی به ذهنمان خطور می کند. حالا هم انتظار داشتیم حضور او در «جوکر» همه را بخنداند، اما او بیش از هر چیز سعی کرد در برابر قدرت الله یزیدی مقاومت کند و جلوی خنده اش را بگیرد.

البته به گفته برخی کاربران، علی صادقی نیز با همین سبک طنز و باز ظاهر شد. آنها معتقدند او یکی از تاثیرگذارترین کمدین های این فصل است و کیفیت حضورش در سریال بالاست. اما از سوی دیگر، منتقدانی هم هستند که فکر می کنند سبک کمدی علی صادقی تکراری شده و دیگر جذابیت گذشته را ندارد. شوخی های او در «جوکر» به جای چیزی جدید و بدیع، «محصول عادت» تلقی می شود. اما لازم به ذکر است که حضور او در کنار حمید لولایی یادآور خاطرات خوبی در مجموعه تلویزیونی خانه به دوش و بزنگاه است و شاید همین موضوع علی صادقی را به متفاوت ترین شخصیت فصل جدید جوکر تبدیل کند.

علی صادقی این شب ها با برنامه «چارپایه» از شبکه سه روی اکران می رود. این برنامه با وجود حضور چهره های سرشناس طنز مانند یوسف تیموری، علی صادقی، قدرت… ایزدی و جواد خواجوی چندان موفق نبود. آنها برنامه خاصی برای مبارزه در کنار علی صادقی، قدرت یزدی و جواد خواجوی ندارند، در برنامه بلاتکلیف هستند و شوخی هایشان خنده دار نیست. علی صادقی در مجموع حضور موفقی در «چارپایه» ندارد و نقش نه چندان قوی او در «جوکر» بهتر از حضورش در «چارپایه» به نظر می رسد.

مسیر بازیگری: موفقیت ها و شکست ها

فعالیت بازیگری علی صادقی عمدتاً مبتنی بر همکاری های موفق او با کارگردانانی چون رضا عطاران است. او در مجموعه های تلویزیونی مانند «متهم فرار»، «خانه به دوش» و «بزنگاه» حضور داشت. او با بازی زیر نظر رضا عطاران توانست محبوبیت زیادی کسب کند. اما پس از این همکاری ها، صادقی در پروژه هایی غیر از «سه در چهار» و «نون.خ» نیز حضور داشت که عموماً از آثار کمدی ضعیفی به شمار می رفتند و سلیقه خاصی نداشتند. فیلم‌هایی به نام «شانه تخم‌مرغ» نمونه‌هایی از چنین پروژه‌هایی هستند که در کارنامه او دیده می‌شود.

علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره می کنی!

انتقادات زیادی به انتخاب های او در سینما و تلویزیون وارد شده است. بسیاری از کارهای بعدی او فاقد حس و روحیه کمدی بود که در سال های اولیه کارش داشت. بزرگترین عیب صادقی این است که در نقش های ساده و تکراری ظاهر می شود که موفقیت فیلم های اولش را به دست نیاورده است.

شوخی های ظاهری: چهره علی صادقی تغییر کرده است؟

شوخی های زیادی با تغییر ظاهر علی صادقی در فضای مجازی منتشر شده است. برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی می گویند که او به مرور زمان دچار «ورم صورت» شده و چهره اش آنقدر تغییر کرده که حتی به شوخی شبیه مازیار لرستانی شده است. اما این شوخی های آشکار در زمانی اتفاق می افتد که بسیاری از طرفداران او هنوز به اصالت و ویژگی سبک کمدی او چسبیده اند.

علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره می کنی!

نظر سایر کاربران چیست؟

مریم نوشت: همیشه سکوت نشانه خوبی نیست علی آقا اما خاطرات زیادی با شما داریم.

رضا همچنین میم معروف خود را در تاپیک «متهم فرار کرد» قرار داد و نوشت: سلام علی صادقی به جوکر آمد.

علی صادقی خوشحال نیست که به خاطر او یقه پاره می کنی!

مهتاب: گفته می شود عینک علی صادقی 200 میلیون تومان است. خدا خیرت بده آقا!

و سهیل: علی صادقی کمدین خوبی بود تا اینکه با نابغه ای به نام عطاران کار کرد. برخی از بازیگران به یک مربی خوب نیاز دارند و به تنهایی نمی توانند بدرخشند.

به گزارش رسانه انتخابتو