(عکس) گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

عکس گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور

در دنیای خودنمایی ثروتمندان، همیشه چیزهایی وجود دارد که حتی تصور آنها برای ما دشوار است.

به گزارش روزیاتو، یکی از این موارد قایق بادبانی افسانه ای History Supreme است که با ارزش 5.25 میلیون دلار عنوان گران ترین قایق تفریحی جهان را به خود اختصاص داده است.

بنابراین، آیا این قایق تفریحی واقعا وجود دارد یا فقط یک افسانه شهری است؟

ویژگی های چشمگیر و عجیب گران ترین قایق تفریحی جهان

بر اساس اطلاعات به دست آمده قایق بادبانی با 100 هزار کیلوگرم طلا پوشانده شده است. نرده ها، عرشه، ناهارخوری و حتی بدنه قایق از طلا پوشانده شده است. حتی لنگر این کشتی کاملاً با طلا پوشانده شده است. اما ویژگی های عجیب این قایق به همین جا ختم نمی شود.

ظاهراً در داخل این کشتی تفریحی ماکتی از استخوان های واقعی تیرانوزاروس رکس (T-Rex) وجود دارد و دیوارها نیز با قطعات استخوان این دایناسور تزئین شده است. به نظر می رسد که استخوان ها از یک اسکلت در آریزونا می آیند و تکه های استخوان ران به تنهایی حدود 90000 دلار ارزش دارند.

گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

طراح بریتانیایی و خریدار مرموز مالزیایی

این شاهکار توسط طراح معروف بریتانیایی استوارت هیوز طراحی و ساخته شده است. هیوز در مصاحبه ای اظهار داشت که ساخت این کشتی بیش از سه سال طول کشیده است. او گفت که یکی از دوستان از جامعه قایق بادبانی از او خواسته تا این قایق تفریحی لوکس را طراحی کند و به او آزادی کامل در طراحی داده است.

این کشتی تفریحی علاوه بر استفاده زیاد از استخوان های طلا و دایناسور، ویژگی های لوکس دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، یک بطری نوشیدنی با الماس 18.5 قیراط، یکی از کمیاب ترین الماس های جهان، یا یک آکواریوم با دیوارهای پانوراما ساخته شده از 68 کیلوگرم طلای 24 عیار.

گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

با این حال، قسمت جالب اینجاست که با وجود تمام این اظهارات چشمگیر، هیچ کس تا به حال این قایق را ندیده است. در نتیجه بسیاری از افراد در صحت آن تردید دارند. هیوز هرگز هویت خریدار را فاش نکرد، اما سرنخ هایی وجود داشت که او رابرت کوک، ثروتمندترین مرد مالزی و دومین فرد ثروتمند آسیای جنوب شرقی است. کوک با ثروتی در حدود 10.5 میلیارد دلار مطمئناً می تواند چنین قایق را بخرد.

از زمانی که قایق بادبانی در سال 2011 فروخته شد، حتی یک عکس گرفته نشده است که نشان دهد قایق در کجا و در چه وضعیتی است. در همان زمان فقط چهار عکس منتشر شد.

گرانترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

مقایسه با سایر قایق های تفریحی لوکس در سراسر جهان

در مقایسه با سایر قایق های تفریحی لوکس در جهان، History Supreme همچنان در صدر قرار دارد. دومین قایق بادبانی گران قیمت جهان متعلق به میلیاردر روسی رومن آبراموویچ است. قایق بادبانی او، Eclipse، به ارزش تقریبی 1.312 میلیارد دلار، دارای یک زیردریایی شخصی و سیستم دفاع موشکی است. این قایق همچنین دارای 24 اتاق مهمان، دو استخر، جکوزی، سونا، کلوپ شبانه، سینما، اتاق کنفرانس، اتاق بازی کودکان و سالن زیبایی است.

گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است

گران ترین قایق تفریحی جهان که از استخوان دایناسور با روکش طلا ساخته شده است