فال تاروت امروز دوشنبه 16 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت ماه

ماه آوریل زمانی که می خواهد کاری انجام دهد رنج می برد، اما هر دری که شما بکوبید باز نمی شود. ممکن است امروز احساس شکست کنید، اما مقاومت تنها فرصتی برای یافتن راهی است که برای شما مفید است.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هیروفانت معکوس

می توانید، دیگران را قضاوت نکنید ممکن است امیدوار باشید که کسی کارها را به روشی که شما انجام می دهید انجام دهد، اما اگر او امتناع کرد، چه کاری می توانید انجام دهید؟ باید به مردم اجازه دهید همانی که هستند باشند. این تجربه را درس عشق بی قید و شرط در نظر بگیرید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت خورشید

ماهی های عزیز، برای خواستن آنچه می خواهید نیازی به دلیل ندارید. شاید ایده داشتن یک گنج خاص را دوست داشته باشید. اگر آنقدر پول به دست آورده اید که بتوانید چیزی برای خود بخرید، به خودتان لطف کنید!

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: Seven of Wands

جولای جان، شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک بلیط جایزه دارید. امروز یکی از آن روزهایی است که هر کاری که انجام می دهید و لمس می کنید تبدیل به طلا می شود. این بهترین زمان برای عقب نشینی و ریسک حساب شده است. شما هرگز نمی دانید که آیا می توانید آنچه را که از زندگی می خواهید به دست آورید تا زمانی که تصمیم به تلاش بگیرید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت یک سکه

مرداد، وقتی اتفاقات خوبی برای شما می افتد، همیشه اولین نفری هستید که تشکر می کنید. آنگاه قدردانی شما حد و مرزی نمی شناسد. قلب امیدوار شما پیش بینی می کند که دنیا مکانی شگفت انگیز خواهد بود و در این دنیا چیزی جز خوشبختی وجود ندارد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت تعادل

سپتامبر، شما خیلی از خودتان را به دیگران دادید و اکنون زمان بهبودی است. چیزهایی در زندگی شما وجود دارد که باید برای خودتان وقت بگذارید. ممکن است بخواهید کارهای بیشتری انجام دهید، اما کمی عقب نشینی کنید. اجازه دهید ذهن و بدنتان قوی‌تر شوند تا وقتی کاری را انجام می‌دهید، استقامت لازم برای دیدن تلاش را داشته باشید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: نه گرز وارونه

مهرماهی عزیز، ماه یا حال مردم این روزها را مقصر بدان. متوجه خواهید شد که برخی از افراد، هر چقدر هم که بخواهید، هرگز با دیگران مهربان نخواهند بود. در چنین روزهایی، همدلی ممکن است کم به نظر برسد. نکته مهم این است که از بودن یکی از تلخ ها پرهیز کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

ماهی‌های نوامبر، افرادی که شما را به خوبی می‌شناسند، می‌توانند وقتی که به او اهمیت می‌دهید، بگویند که چقدر عمیقاً دوست دارید و چقدر فداکار هستید. شما قلب طلایی دارید، پس امروز بدون اینکه در ازای چیزی بخواهید از خودتان می دهید. شما به سادگی از تماشای تجربه لذت بهینه دیگران لذت می برید. این چیزی است که شما را خوشحال می کند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت قضاوت

آذر ماهی جان، تصمیم گرفتی تخته سنگ را پاک کنی و کارها را جور دیگری انجام دهی. امسال زمان تغییر است و شما آماده پذیرش فرصت های جدید با آغوش باز هستید. شما از قبل می دانید که از زندگی چه می خواهید و به دنبال آن خواهید رفت.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت عدالت

ماهی های عزیز، تعطیلات می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما همچنین زمان عدم تعادل است. با وجود اینکه پرخوری می‌کردید، آن‌طور که می‌خواستید در محل کارتان انجام نمی‌دادید و وقتتان را با خانواده و دوستان سپری می‌کردید، هم هیجان‌انگیز و هم کمی طاقت‌فرسا بود. حالا روز استراحت است. وقت آن است که دوباره تمرکز کنید و به مرکز خود بازگردید. فردا روز بهتری خواهد بود.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: هشت گرز

بهمن ماهی عزیز نیازی نیست کسی از شما دوبار بپرسد. بله گفتن به آینده امروز برای شما بسیار آسان است. شما فقط نیاز دارید و می خواهید کسی به شما ایمان داشته باشد. اعتقاد آنها به پتانسیل شما مانند پله نردبانی است که به شما اجازه می دهد تا تمام مسیر را به سمت بالا طی کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت جهانی

ماه مارس، شما نسبت به انتخاب خود احساس خوبی دارید. شما هر روز برای بهتر شدن کار می کنید و اکنون تصمیمات شما نتیجه می دهد. این قطعا باعث می شود احساس بهتری نسبت به آینده و زندگی خود داشته باشید. انگار کائنات تصمیم گرفته با شما رفتار خاصی داشته باشد و دنیا را به شما عرضه کند.