فال تاروت امروز شنبه 17 شهریور 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: یکی از کارت های جام

امروز اردیبهشت ماهی از ابراز احساسات خود به طور کامل و آزادانه نترسید. مهم نیست که چگونه درک خواهید شد. وقتی صحبت از صداقت و آسیب پذیری به میان می آید، شرمنده نیست. در آغوش گرفتن و نشان دادن احساسات خود یک اقدام شجاعانه است. خواه اعتراف به احساسات عاشقانه‌تان، نشان دادن قدردانی‌تان به نزدیک‌ترین و عزیزترینتان، صحبت با یک دوست در مورد اینکه چگونه به شما صدمه می‌زند، یا هنرمند و خلاق بودن. هر چیزی را که در آن لحظه به شدت احساس می کنید سرکوب نکنید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: شوالیه چوبدستی معکوس شد

امروز قبل از اقدام یا صحبت فکر کنید. اجازه ندهید تکانشگری، تکبر یا آن عصبانیت ضرب المثلی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به یاد داشته باشید که صبور بودن و منطقی بودن مهمتر است. عمل بر روی احساسات می تواند منجر به عواقب منفی شود. چیزی وجود دارد که شما را ناراحت می کند. ناامیدی خود را با صرف زمان برای فکر کردن به مسائل و اتخاذ یک رویکرد استراتژیک برای پاسخ به وضعیت فعلی هدایت کنید. واکنش نشان ندهید و تصمیمات عجولانه نگیرید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شش پولی معکوس شده

ماهی های عزیز، معکوس شدن شش پنتاکل نسبت به عدم تعادل در پویایی قدرت، عدم رفتار متقابل و خودخواهی هشدار می دهد. این فراخوانی است برای نگاه کردن به تعادل دادن و دریافت افلاطونی و عاشقانه در روابطمان. آیا بیش از حد از خودتان به کسی می‌دهید که نیازها یا حداقل‌های شما را برآورده نمی‌کند؟ آیا در زندگی خود یک فرد کنترل کننده یا کنترل کننده دارید؟ بسته به شرایط چه کسی کمک یا حمایت می کند؟ آیا از کسی که به او اهمیت می دهید غفلت می کنید؟ چه ارتباطاتی را برای کار سخت تر باید ایجاد کنید؟

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت قدرت

جولای جان، نزدیک به این دوشنبه امروز با موقعیتی روبرو خواهید شد که از شما می خواهد آرام و مثبت اندیش باشید. شما باید از قدرت درونی خود استفاده کنید و اعتماد کنید که پشتکار برای غلبه بر هر مانع یا ناامیدی که بر سر راه شما قرار می گیرد دارید. هیچ حقیقتی وجود ندارد که نتوانید آن را کنترل کنید. هیچ موقعیت سختی وجود ندارد که نتوانید از عهده آن برآیید. هیچ مشکلی بدون راه حل وجود ندارد. هیچ دردی نیست که قابل درمان نباشد. نفس بکشید و تمرکز کنید. در ایمان خود ثابت قدم باشید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

مرداد ماهی عزیز، موضوع کارت عدالت صداقت، راستگویی، عدالت و مسئولیت است. امروز، برخی از حقایق نگران کننده در شرف آشکار شدن هستند. این احتمال وجود دارد که فریبکاری رخ دهد. چه گناهکار باشید و چه رنجیده، با صداقت رادیکال به موقعیت نزدیک شوید. مسئولیت پذیر باشید یا آن را از دیگران مطالبه کنید. هر کاری که نیاز دارید در مورد خودتان انجام دهید. خود را فروتن کنید و با عذرخواهی معنادار صمیمانه طلب بخشش کنید. اگر صدمه دیده اید، درد خود را بیان کنید. به هر چیزی که غرایزتان درباره نیات طرف مقابل به شما می گوید اعتماد کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت سه فنجان

ماهی های عزیز، برگشت سه فنجان شما را تشویق می کند تا با معنی ترین ارتباطات خود را تقویت کنید. امروز یا امشب کمی وقت بگذارید تا از طریق یک جلسه یا تماس تلفنی با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید. در صورت لزوم برنامه های آینده را تنظیم کنید. شما اجازه می دهید خواسته های زندگی شما را از آنچه واقعا مهم است منحرف کند. این نشانه شما برای شروع به اولویت بندی مهمترین چیز در زندگی شما است. از قرار دادن آنها در پشت اجاق گاز خودداری کنید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: یکی از کارت های معکوس شمشیر

مهرماهی عزیز، چیزهایی که امروز در لیست قرار نمی گیرند: تغییرات بزرگ ایجاد کنید، صحبت های مهمی داشته باشید، تصمیمات مهم بگیرید. معکوس کردن Ace of Swords قبل از تعیین حرکت بعدی شما به وضوح نیاز دارد. پس امروز یک گام به عقب بردارید تا کاری را که برای حرکت عاقلانه به جلو نیاز دارید انجام دهید. به تصویر بزرگ نگاه کنید، حقایق خود را جمع آوری کنید و درک عمیق تری از موقعیت و اهداف خود به دست آورید. لیستی از مزایا و معایب خود تهیه کنید. .

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: ده گرز معکوس

نوامبر، ماهی ها، معکوس ده گرز زمانی اتفاق می افتد که شما باید تعادل را پیدا کنید و بارهای خود را رها کنید. این مستلزم این است که مراقب خود باشید و خودتان را در اولویت قرار دهید. چه چیزی در بشقاب کامل شما مهم نیست؟ کجا می توانید تفویض اختیار کنید؟ چگونه می‌توانید برای آنچه مهم‌ترین، کامل‌کننده‌ترین و معنادارتر می‌دانید وقت بگذارید؟ می خواهید انرژی خود را به کجا هدایت کنید؟ در نظر بگیرید که چگونه می توانید امروز رویکرد متعادل تری داشته باشید. یک برنامه بازی را در نظر بگیرید که استراحت و مراقبت از خود بیشتری را در زندگی پرمشغله شما بگنجاند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: Four of Wands

آذر ماهی جان اهمیت چهار میله قدردانی را یادآوری می کند. این شما را تشویق می کند تا نعمت های زندگی خود را ارزیابی کنید و لحظه را قدر بدانید. این بدان معناست که به خود اجازه دهید موفقیت هایتان را هر چند کوچک جشن بگیرید و از لذت های ساده زندگی لذت ببرید. اگر امروز نه، روز متفاوتی را برنامه ریزی کنید، اما مدتی را برای ارتباط با عزیزان خود اختصاص دهید، از ثمره کار خود لذت ببرید و از همه چیزهایی که برای شکرگزاری دارید لذت ببرید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت عاشقان وارونه

ماهی‌های عزیز، چیزی در زندگی شما باعث می‌شود که احساس عدم هماهنگی یا حتی قطع ارتباط با خودتان کنید. یک عدم تعادل وجود دارد که باید آن را شناسایی و برطرف کنید. شما بیش از حد بر روی بخش های خاصی از زندگی خود تمرکز می کنید به ضرر سایر جنبه ها. آیا به خاطر خود زندگی شخصی خود را نادیده می گیرید؟ آیا اخیراً بیش از حد معاشرت کرده اید و به خود اجازه می دهید به اهداف خود برسید؟ آیا فرد مورد علاقه شما احساس غفلت می کند؟ آیا کسی در زندگی شما وجود دارد که برای او سخت تلاش کرده باشید اما نیازهای او برآورده نشده باشد؟ آیا برای چیزهایی که به زندگی شما شادی و معنا می بخشد وقت می گذارید؟ دوباره تنظیم کن

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت شعبده باز

ماهی های عزیز، شعبده باز می آید تا جسارت و انگیزه لازم را در حال حاضر به شما بدهد. این کارت بر سر شما فریاد می زند که هر کاری از دستتان بر می آید بکنید تا بینش خود را زنده کنید. شما تمام قدرت و جادوی مورد نیاز برای آشکارسازی خواسته های خود را دارید. شما می توانید رویاهای خود را محقق کنید. شما فقط باید به توانایی های خود ایمان داشته باشید و اقدام کنید. وقت آن است که جدی شوید و دست به کار شوید. خواه مسئولیت پذیری بیشتر در نقش خود، ایجاد یک برنامه جسورانه، تلاش برای ترفیع، راه اندازی آن کسب و کار، انجام یک کار جانبی، تغییر رشته، یا دنبال کردن علایق خلاقانه باشد. خود به قدم هایی که باید بردارید تا به جلو بروید و مصمم باشید فکر کنید

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: هفت فنجان معکوس

تاثیر نپتون مرغ دریایی روی شما در ماهی ها باعث می شود که در دنیای رویاها گم شوید. از آنجایی که حاکم سیاره شما توهم و فرار را نیز کنترل می کند، در جدا شدن از هر دو مشکل خواهید داشت. برگشت هفت فنجان زنگ بیدارباش شما برای واقعیت خاصی است که از آن اجتناب کرده اید. از شما می خواهد که از آن خارج شوید و گیر کنید. شما باید وضعیت را روشن کنید و به واقعیت ها نگاه کنید. بر اساس احساسات خود تصمیم نگیرید. حواس پرتی را از بین ببرید و حرکات آگاهانه و متمرکز انجام دهید.