فال تاروت امروز چهارشنبه 21 شهریور 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت قضاوت

ماه آوریل، یک فرآیند پاکسازی فوق العاده که به شما احساس شادابی و آمادگی برای رویارویی با هر چالش جدید می دهد، امروز برای شما کار می کند. این دوره ای از خود ارزیابی است که در آن به اشتباهات و اشتباهات خود فکر می کنید و در نهایت احساس گناه و اندوه گذشته را رها می کنید. زمان تصمیم گیری جدید فرا رسیده است. ممکن است در به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران و یافتن شفا در یک محیط گروهی آرامش پیدا کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت عاشق

در ماه مه، هماهنگی و کشش متقابل در عشق وجود دارد. اعتماد به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید. پیوندی که ایجاد می‌کنید فوق‌العاده قوی است و اغلب نشان‌دهنده یک ازدواج، پیوند هم‌نفس، یا یک رابطه بسیار صمیمی و نفسانی است که نشان‌دهنده میل و اشتیاق بسیار عمیقی است که بین دو موجود وجود دارد. جاذبه فیزیکی قوی است و میل به صمیمی بودن با یکدیگر نیز قوی است.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

ماهی های عزیز، امروز شما تصمیمات خود را با ذهن خود می گیرید تا قلبتان. شما در فکر و عمل محکم و مستقل هستید. از دانستن چگونگی، چیستی، چرایی، کجا، کی و چه کسی از هر چیزی که به شما کمک می کند تا محیط و دیگران را بهتر بشناسید، لذت می برید. این بدان معنا نیست که شما به دیگران اهمیت نمی دهید، بلکه از طریق درک فکری و نه احساسی با دیگران ارتباط برقرار می کنید. شما در زندگی عملی هستید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

تیماهی جان، تو خیال پرداز هستی و باید فراتر از محدودیت های فعلیت رویاپردازی کنی. اکنون زمان آن است که چشم انداز خود را در آغوش بگیرید، مطمئن باشید که می توانید به آن دست یابید و بدون ترس وارد قلمرو جدیدی شوید. این جهش ایمان را انجام دهید تا آن چیزی شوید که واقعاً هستید. به جایی که می خواهید سفر کنید و در طول مسیر چه چیزهایی را کشف خواهید کرد، بزرگ فکر کنید. یک سفر دریایی به کشوری دور برنامه ریزی شده است، جایی که شما این فرصت را خواهید داشت که به طور کامل خود را توسعه دهید و چیزهای جدید زیادی یاد بگیرید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

آگوست، به عادت های قدیمی پایبند نباشید، به قول خودشان عادت های قدیمی سخت می میرند. برای وارد کردن جدید، باید هر یک از قدیمی ها را پاک کنید و خود را عمیقاً متحول کنید. هر تغییری در این زمان باید به عنوان یک نیروی مثبت، پاک کننده و دگرگون کننده در زندگی شما مورد استقبال قرار گیرد. اگر بین کار و خانواده خود گیر کرده اید، مسئولیت فرزندان را نمی خواهید، فکر می کنید تشکیل خانواده برای شما تابو است. اکنون باید خانواده را در اولویت قرار دهید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: پنج شمشیر

در ماه سپتامبر، ممکن است تمایل داشته باشید که با هر درگیری مبارزه کنید تا مطمئن شوید که به راه خود رسیده اید، ثابت کنید که حق با شماست، یا زمانی که احساس می کنید توسط شخص دیگری مورد چالش یا تهدید قرار می گیرید، از خود دفاع کنید. شما احساس پرخاشگری می کنید، از نگرش مردم نسبت به خود آشفته می شوید. یک توطئه وجود دارد یا ممکن است شما قربانی کلاهبرداری شده باشید و بخواهید به آن ضربه بزنید. تو کینه توز هستی تحلیل و درون نگری، شاید شما هم مقصر باشید. آرام باشید، این بهترین راه برای مقابله با مشکلات است.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت ماشین

مرداد عزیز، امروز یک روز هیجان انگیز است که شما را بالا و پایین می کند. چالش های مختلفی وجود دارد که ممکن است مجبور شوید با آن روبرو شوید. مشکلات خودرو یا مشکلات سفر نیز روی کارت است. در هر شرایطی که هستید، با تفکر عمل کنید. ممکن است نیاز داشته باشید همین الان از خودتان مراقبت کنید و در بیان نیازها و خواسته های خود احساس اطمینان کنید. در غیر این صورت به راه خود نخواهید رسید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت امپراطور

ماه نوامبر، وضعیت، موفقیت و شناخت در کارت است. شما میل شدیدی خواهید داشت که به عنوان یک شخصیت قوی موفق و اقتدار شناخته شوید. و به آن دست خواهید یافت. شما به دیگران راهنمایی، نصیحت و حکمت می کنید و با این کار اقتدار خود را نشان می دهید. سنت و مذهب توجه شما را جلب خواهد کرد. شما از عزیزان خود محافظت و دفاع می کنید و موفق می شوید شبکه خانواده خود را افزایش دهید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت ستاره

آذر ماهی جان، ممکن است تغییرات قابل توجهی در زندگی شما ایجاد شود، در شرف ایجاد دیدگاه جدیدی در زندگی هستید. سفر معنوی عمیق تری وجود دارد که شما در حال گذراندن آن هستید که به زندگی خود معنا و هدف بیشتری می بخشد و انرژی درونی خود را تجدید می کند. شما امیدوار هستید که آینده شما بهتر از گذشته شما باشد. این امید و خوش بینی در آثار شما نیز نمود دارد. فراخوانی از سوی سرنوشت وجود دارد که شما را به ادامه دادن انگیزه یا وادار می کند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

دی ماهی عزیز، اوضاع آنطور که انتظار داشتید خوب نیست، ممکن است با پاسخ منفی، جدایی یا شکست، عدم تحقق یا عدم دستیابی به نتایج مورد انتظار مواجه شوید. از اینکه اوضاع آن طور که انتظار داشتید پیش نرفت ناامید می شوید و به جای اینکه به مراتع سرسبز بروید، در پشیمانی و پشیمانی از دست دادن غوطه ور می شوید. ممکن است تعارضات و اختلافات زناشویی افزایش یابد و شرایطی مانند طلاق رخ دهد.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

بهمن ماهی عزیز، تو قدرت منطقی، استدلالی و تحلیلی و شهامت و شعور کافی برای برآورده کردن تمام خواسته هایت را داری. برای یافتن حقیقت و جستجوی تنها حقایق، باید در وضعیتی خاص، بی طرف و عینی بمانیم. شما باید از هوش خود برای اثبات حرف خود استفاده کنید و موفق شوید. تحصیلات و تجربه شما مهم است، اما مشاهدات و افکار روزانه شما نیز مهم است. شما همچنین می توانید مشکلات را از طریق دیپلماسی حل کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

ماهی ها، برخی از عوامل بیرونی که شما در مورد آنها نمی دانید یا ممکن است خارج از کنترل شما باشند، بر وضعیت شما تأثیر می گذارد. می تواند یکی از چالش برانگیزترین روزهایی باشد که تا به حال با آن روبرو خواهید شد. این یک تغییر چشمگیر نسبت به نظم ایجاد شده است. سعی کنید آنچه را که اتفاق می افتد بپذیرید و مطابق با آن سازگار شوید. اگر بحرانی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که در هر بحرانی فرصتی نهفته است. فراز و نشیب بخشی از زندگی است.