فال تاروت امروز چهارشنبه 4 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت سه سکه

فروردین ماه، شما از نظر جسمی و روحی سرزنده و فعال هستید. این دوره زمانی است که باید پیشرفت فعلی را ارزیابی کنید و کاشت بذر را برای رشد و توسعه آینده در نظر بگیرید. این دوره پرباری است که تخیل شما به طور مثبت افزایش یافته و تسریع می شود. کسانی که در امتحانات و مصاحبه های شغلی حاضر می شوند می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و به موفقیت برسند. امروز از حل سودوکو و بازی های فکری لذت می برید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

مه، شما تیزبین هستید. ممکن است احساس کنید ذهن درونی شما اضافه کار می کند. انگیزه شما برای ایجاد اتفاقات در محل کار شعله ور شده است. در اداره یا محل کار، نگرش مستبدانه شما ممکن است دیگران را آزار دهد و ممکن است تنها شوید زیرا قدرت تحلیل و استدلال شما بسیار قوی است و به حرف دیگران گوش نمی دهید. فکر می کنید آنچه می گویید یا انجام می دهید درست است. دیگران ممکن است شما را به عنوان یک منتقد و عیب یاب برچسب بزنند.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: پنج شمشیر

ماهی های عزیز، انرژی امروز علیه شماست. ممکن است در تنهایی احساس ناراحتی کنید. مراقب سلامتی و وسایل خود باشید. از عصبانیت و پرخاشگری بپرهیزید زیرا باعث افزایش فشار خون می شود. افراد مبتلا به دیابت نیاز به توجه مناسب دارند. نیازهای خود را در اولویت قرار دهید و کسانی را که می گویند شما خودخواه هستید نادیده بگیرید. مردم ممکن است شما را بپذیرند و برای اهداف شخصی با شما کار کنند. در گذشته بارها بوده است که شما خواسته های خود را فدای کمک به دیگران کرده اید. این واقعیت را به آنها یادآوری کنید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت امپراطور

جولای جان، حالا ممکن است بفهمی که عاشق کسی بزرگتر از خودت هستی. این شخص یا از سوابق دفاعی یا خدمات کشوری است. این جذابیت ممکن است در ابتدا متقابل نباشد، اما شما جدی، صبور و پیگیر هستید و آن را در حال رشد می بینید. . این که امور مالی برای شما کار کند نیاز به نظم، منطق و نظم دارد. اکنون روی کمبود تمرکز نکنید، زیرا این کمبود است که رشد می کند. مراقب داشته هایت باش و بهترین مباشر باش.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عصایی تک

اگر به دنبال شغل یا عشق در زندگی هستید، مرداد زمان مناسبی است. برای تغییر شغل آماده باشید، شما در مسیر سریع هستید و معتقدید که همه چیز را برای فردا رها نکنید. الان مهمه برای عملی کردن همه چیز می توان تصمیمات سریع گرفت. شما می خواهید محل سکونت یا دکوراسیون محل سکونت / دفتر کار را تغییر دهید. تغییر مکان ممکن است شما را مشغول کند. اگر فرصت تجاری وجود دارد و می خواهید از آن استفاده کنید، همین حالا از آن استفاده کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

سپتامبر، درون نگری کلید موفقیت است. ممکن است احساس بی تفاوتی، بی تفاوتی یا بی انگیزگی کنید. زندگی کهنه یا مسطح شده است و چیز کمی وجود دارد که شما را هیجان زده کند. برای غلبه بر این مسئله، باید وضعیت خود را دوباره ارزیابی کنید و به عمق روح خود نگاه کنید تا درک و معنا پیدا کنید. برای یافتن حقیقتی که به دنبال آن هستید، توجه خود را به سمت درون معطوف کنید. از حواس پرتی خودداری کنید و قلب و ذهن خود را برای وضوح بررسی کنید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت پادشاه فنجان ها

مهرماه عزیز، رمانتیک ها می توانند خوش شانس ترین جنبه های عشق را احساس کنند!!! شما احتمالا از بسیاری از شوخی های عشوه گر لذت خواهید برد!! هر تلاشی که برای خوشحال کردن شریک یا عزیزتان انجام دهید فریبنده خواهد بود. ممکن است پیشنهاد ازدواج، پیشنهاد سفر و تاریخ دریافت کنید. اگر می‌خواهید به آن شخص خاص احساس خود را بگویید، اکنون زمان ارسال یک کارت یا ایمیل یک یادداشت شیرین است. روابطی که امروزه وجود دارد در حال قوی تر شدن است و معنای جدیدی پیدا می کند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت برج

در ماه نوامبر، ماهی ها، ممکن است احساس ترس، لرزان و ناامنی کنید. این زمان سردرگمی و ویرانی بزرگی است زیرا سعی می‌کنید بفهمید که چگونه می‌توانید در مورد یک موقعیت خاص تا این حد اشتباه، ساده لوح یا تا این حد کور باشید. پس اکنون در مواجهه با این حقیقت تکان دهنده چه خواهید کرد و چگونه به این امر دست خواهید یافت؟ ممکن است شب های بی خوابی، افسردگی، غم و اندوه، عصبانیت و رویارویی را تجربه کنید. اینها واکنش های طبیعی به تغییرات عمده در دنیای بیرونی و درونی شما هستند. بهتر است از اشتباهات گذشته درس بگیرید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت King of Wands

آذر ماهی جان، شما امروز به شدت اکشن گرا هستید و به طرز باورنکردنی الهام گرفته و مشتاق دنبال ایده یا پروژه جدیدی هستید که در ذهن دارید. می توانید از انرژی خلاقانه و اشتیاق خود برای برداشتن اولین قدم های این پروژه و جان بخشیدن به آن استفاده کنید. تحت رهبری شما مردم شعله ور خواهند شد. شما باید راهی برای ابراز موثر این انرژی پیدا کنید که در دراز مدت به شما کمک کند. ممکن است برخی از شما امروز برای ارتقاء در نظر گرفته شوند.

تاروت برای متولدین آذر

کارت تاروت: نه شمشیر

ماهی های عزیز، کابوس ها و ترس از آینده به شما اجازه نمی دهد بخوابید. اکنون زمان آن نیست که به خودتان فشار بیاورید و استرس بگیرید. شما می توانید روز خود را خراب کنید. به نظر می رسد که شما بسیار عصبی هستید و احساس بی قراری می کنید. ترس های شما بی اساس هستند، مطمئن شوید که به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید. در عوض، زمانی را برای نظارت بر سلامت خود اختصاص دهید. ادبیات خوب بخوانید یا یک فیلم خوب تماشا کنید تا احساس شادابی کنید. و فراموش نکنید که احساسات خود را با عزیزان خود در میان بگذارید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت کشیش بزرگ (بانوی پاپ)

صبر کلید است، ماهی های عزیز، اگر می خواهید به سرزمینی ناشناخته بپردازید، اکنون وقت آن نیست. شما در نقطه ای ایستاده اید که زندگی شما تغییر می کند. چیزهایی که زمانی قطعی به نظر می رسیدند دیگر نمی توان آنها را قطعی دانست. برخی از اسرار گیج کننده در حال روشن شدن هستند، اما همه چیز در این مرحله توضیح داده نشده است. از سوی دیگر، خواهید دید که قدرت شهودی شما افزایش می یابد و از خلاقیت الهام می گیرید. امروز روز خوبی برای شاعران و نویسندگان است.

تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

ماه مارس، شما احساس پادشاهی می کنید و دوست دارید از تجمل لذت ببرید. پول از منابع مختلف می آید و موجودی بانکی شما را افزایش می دهد. افرادی که حقوق شما را افزایش می دهند یا قدردانی می کنند می توانند برای شما پاداش و شناخت به همراه داشته باشند. اگر در مورد چیزی مدیون پول یا بدهی هستید، اکنون زمان آن است که آن را پس بدهید. سود، وام، اقساط، سپرده، پس انداز و غیره. علاقه به موضوعات توجه شما را جلب می کند. از عزیزانتان قدردانی خواهید کرد.