فال حافظ 11 تیر ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

خلدبرین روضه تنهایی دراویش مایه ستایش خدمت دراویش است.

تسخیر گنج تنهایی با جادوی عجیبش رحمت دراویش است.

کاخ فردوس که رضوان به دربان می رود، منظره ای از باغ دراویش است

نتیجه تفال:

1- این نیت برشم مبارک بسیار نیکو است ولی همت و اراده می خواهد و باید با تلاش و صبر به این امر رسید.

2- خواجه دقیقاً در بیت چهارم به حضرتعالی می فرماید (کیمی زندگی با دراویش باعث سیاه شدن دل و جاری شدن پول جعلی چون طلای خالص می شود) از این مجموعه حدیث مفلر را در مورد نیت خود بخوانید.

3- جنابعالی فردی با نیت پاک، مهربان، صمیمی، عاطفی، حساس و حساس هستید و به خاطر همین محبت مردم دوست دارند همیشه در کنار شما بنشینند و بایستند، به همین دلیل بسیاری از افراد به شما حسادت می کنند. و باعث تشویش شما می شود که حتماً همینطور است، حضرتعالی به خدا توکل کنید و بر خلق و خوی خود مسلط باشید و به این و آن سخنان او گوش ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

خوشحالم آنجا که عشرت صنمی پنهان شده است زیرا کف و روی کفش در آتش نمایش است.

الف” با عشق از حر پریوش تا صدای بلند وین رندام و میخاره دارم

گرتو زنده استراما بی سروسامانداری من آه سهرت زلف مشوش دارم.

نتیجه تفال:

1- ناراحتی و ناراحتی جنابعالی ناشی از تردید و وسواس است، نگرانی و فکر این همه فایده ندارد، بلکه باید با سرعت عمل، دقت، تلاش و زور در این راه گامی قاطع بردارید. معلمان با تجربه شاهد موفقیت هستند.

2- با این نیت بی حوصلگی و بی قراری فایده ای ندارد، باید تمام مقدمات آن را در نظر بگیرید، هر چند با یاد آن خود را دلداری می دهید، ادامه این وضعیت باعث کینه و نفرت می شود و تخیل راه درازی در پیش دارد. در حقیقت.

3- به یکی از قبور مطهر بروید و نذورات و صدقه خود را بدهید تا افتتاح شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

با وجود اینکه سر کار در تنگنا هستم، باز هم چشمانم گشاد است

مرا به پزشکی نبر، مسخره ام نکن که خون دلم از صورتم عکس نمی گیرد

زمزمه آهنگ من ناپدید می شود، آه بدون زانکه در این زمین، من عقیم می شوم

نتیجه تفال:

1- خواجه در ابیات 1-2-3- به ترتیب می گوید: (اگر چه بر او سخت شده محبوبیت و گرفتاری های عشقش، هنوز امیدی به جوانی اوست) این خون دل من است، ظاهر است. در ظاهر) (آهنگ نوازنده به میل خودم گریه خواهد کرد، متاسفم از این ورود پدر اجازه نمی دهم = حبس زمین دارد، اولاً به معنای زمین و گام موسیقی است) ثانیاً راه عشق) این را برای خودت

2- اگر قاطعانه به این موضوع متعهد هستید و هر روز به اجرای آن فکر می کنید، باید بدانید که میل و انتخاب دو عنصر قوی این حرکت است که علاوه بر تکیه بر اتفاقات، می توانید به هر آنچه دست نیافتنی است، برسید. آینده از آن شماست این در دستان شماست و قدرت شما در آنجاست، پس اقدام کنید و از افراد با تجربه کمک بگیرید.

3- مشکل شما با تصمیم افراد با تجربه حل می شود، اما چون مسیر نسبتا طولانی است باید صبور باشید و از سختی ها نترسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

او دانشمندی است که به زیبانویسی و زیبانویسی اهمیت می دهد و نتایج بینایی را می داند.

تا زمانی که تیغ نرود همه چیز را در اختیار او می گذاریم.

یک نفر به سراغ کسی رفت که در آستانه دیدار برای همیشه بود

نتیجه تفال:

1- خواجه 4-5-6 به ترتيب گفت: «کسي شرف دارد پاي تو را ببوسد، آن شخص هميشه سر در خانه اش مثل تفاله رود مي گذارد». شراب؟ نفس شراب تازه روحت را تازه می کند.) (اگر شراب فایده ای نداشته باشد، این هنر به تنهایی کافی نیست که تو را از وسوسه ذهن خودخواه باز دارد) چه می گویی؟

2- دقت، صبر و فعاليت، سه قاعده مثلث پيروزي است و خوشبختانه معظم له دو قاعده در اختيار دارند و سعي كنيد در تحقق اين نيت در كنار اراده، همت و تلاش بيفزاييد.

3- در برج سعد ستاره اکبله جناب عالی کار طبق برنامه انجام می شود، جای نگرانی نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

حیاط باغ دلنشین است، گفتگوی دوستان دلنشین است در حالی که گل ها شکوفا می شوند.

هر روز صبح ما را خوشحال می کند

نقش شده گل نقاب نوای آن مرحوم ناله کرد که فکر بلبل دلش را شاد کرد.

نتیجه تفال:

1- براشما، این پیروزی را بعد از اندوهی که مدتی متحمل شدید، به شما تبریک می گویم. در نهایت به اذن پروردگارت گرفتاری هایت با شادی و سرور تمام می شود و چنین لذتی را تجربه می کنی. شرایطی که همه خوشحال خواهند شد.

۲- حس ششم شما چنان قدرتی دارد که هر اتفاقی را پیشگویی می کند، اما متأسفانه قدرت شک و وسواس شما به این احساس فضایی برای حرکت نمی دهد. دلبستگی هایی که از قلب شما می آیند

3- در بیت آخر، خواجه به تو می گوید (ای حافظ راه رسیدن به سعادت و رضایت، قناعت و دوری از دنیاست، گمان نکن که حال توانگران و قدرتمندان خوب است عزیزم) و به شما توصیه می کند که زندگی شما بسیار منظم و منظم است، به طوری که دیگران به شما حسادت می کنند، پس خودتان را به هوس های خود بسپارید و قدر داشته های خود را بدانید و فریب ظواهر را نخورید، کسانی که به شرایط شما حسادت می کنند. و قصد دارم به شما لطفی بکنم. نابودت میکنم.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 309

عشق و جوانی و شراب لعل فام

انس و شورای رقیبش مدام مشروب می خورند

یک متصدی بار سپاسگزار و یک خواننده شیرین زبان

همنشین نیکی ها و بنده نام نیک

شهریور ماهی عزیز… شما همه فرصت ها را دارید و برای شما این امکان فراهم شده است که خود را به دیگران ثابت کنید. اگر کمی فکر کنید، می توانید همه چیز را یکباره به دست آورید. خداوند آنقدر شما را دوست دارد که به شما مقام و مال و دوستی زیبا داد. حال باید دید در برابر این لطف الهی چه می کنید و چقدر شکرگزار هستید. شما دوستان و خانواده خوبی دارید، قدر آنها را می دانید و آنها را در مهمانی ها و شب های شاد همراهی می کنید وگرنه زندگی را برای خود حرام می کنید و فرصت شادی را از دست می دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 318

منو میبینی و هر بار اذیتم میکنی

من تو را می بینم و هر بار بیشتر و بیشتر تو را می خواهم

از من نمیپرسی، نمیدانم به چه فکر میکنی

تو برای شفای من تلاش نمیکنی، تو چیزی جز درد من نمیدانی

مهر ماهی عزیز… تو عاشق وفادار و صادقی هستی و صمیمانه در عشقت پیشرفت میکنی و همه سختی ها رو تحمل میکنی ولی کمی از سردی معشوق گله میکنی امیدوارم مشکل عشقت هر چه زودتر حل بشه ممکن است. دوستان صمیمی خود را فراموش نکنید و در مواقع سخت به کمک آنها بیایید زیرا آنها روزی می توانند ناجی شما باشند. به خانواده خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا آنها بهترین دوستان و یاوران شما در صورت بروز حادثه هستند. تا زمانی که دوستان وفاداری دارید از هیچ چیز نترسید و تا رسیدن به هدف ادامه دهید. دشمنان شما به زودی شکست خواهند خورد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 347 حافظ

فکر نکن با غم عشقت چه کنم؟

تا کی با درد تو گریه کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

سرت را هم زنجیر کنم؟

آبان ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و ناخوشایند مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را سرزنش کنند یا در مسیر شما تله بگذارند. به سخنان آنها گوش ندهید و از نیرنگ ها، فریب ها و اتهامات آنها بترسید. خوب یا بد بودن زندگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد. خود را به سرنوشت بسپارید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.

… فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 405 حافظ

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

بهشت جای گناهکاران نیست

بیار، مدیونش هستم

آذر ماهی عزیز… تو هدفی جز نیکی کردن و خدمت به دیگران نداری، اما بعضی ها اینطوری تو را مسخره می کنند. این نگرانی را از بین ببرید که به زودی به موفقیت و پیروزی خواهید رسید. درد و سختی پایان می یابد و شادی جای آن را می گیرد. اگر غرور را کنار بگذارید و نقاط ضعف خود را بپذیرید، می توانید راه های جدیدی را امتحان کنید. خداوند مهربان و آمرزنده است، گناهان را می بخشد، بر خدا توکل می کند و به یاری او امیدوار است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

از زیبایی پزشکان نیازمند غافل نشوید

سلامتی به تمام افق ها، سلامت بیضه ها را به دست آورید، هیچ عارضه ای را تجربه نکنید

در میان این علف ها، هازان نباید در دام سروهای بلند سه پا بیفتد.

نتیجه تفال:

1- خواجه در بیت سوم و چهارم به ترتیب فرمود: (وقتی پاییز در این گلستان به تاراج می‌پیوندد، راهش را از سروهایی که بر فراز تو می‌آیند مسدود شود) 0 در آن پهنه‌ای که زیبایی تو در آن جلوه و نمایان است. به خاطر ذات شیطانی تو، چشمان زیبا را دوست ندارد، زیبا برای او زیباست، بدی برای او زیبا به نظر می رسد، به دنبال عیب یا سرزنش نباش.

2- شما از این نیت زیاد می دانید و به یاد می آورید، من هم برایش آرزوی سلامتی و صدمه می کنم، به شما اطمینان می دهم که قطعاً بهبود می یابد و حالش بهتر می شود و در امور خود موفق خواهید بود، پس وجود ندارد. باید نگران باشید و ترافیک شما کاملا بی معنی است، اعصاب خود را کنترل کنید مطمئن شوید که هستید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

اوشاک هواست اما باد پیش از ماهی می وزد

در خرابه ها قالیچه و عبا بفروش و جرعه ای برایم بیاور

اگر زنده ای دلت را به شنیدن صدایت در گولشن دعوت نکن.

نتیجه تفال:

1- اگر می خواهید به این نیت پی ببرید راهی جز توجه و درایت و تلاش ندارید پس ریا و فریب را کنار بگذارید و واقعا وارد میدان شوید و شک نکنید.

2- اگر به دنبال علاج هستی، اول درد را بیاب، زیرا آواز چنگ و ناله نی در راه عشق راز دل است، زیرا یک ورشکسته پاک بهتر از هزار ثروتمند کثیف است. مردم. دوست داشتن کنی چیزی برای خجالت نیست.

3- این سفر را ترک کنید زیرا این مکان برای شما بهتر است. شما به زودی قادر خواهید بود با عزیز خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین زبان شما در نگاه خصوصی و عمومی شیرین است، پس قلب پاک خود را در شوخی از دست ندهید. شانس به در خانه شما آمده است. توجه کنید، آیا شک دارید که برای رسیدن به هدف خود باید مدبرانه و متفکرانه عمل کنید؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

رواق منظره ی چشمانم، آستانه ی کوزه ی صورت کرم و فرود خانه ی کوزه.

به لطف خط و خال آذرفان، دل شوخی های بزرگ از دام و بذر آزمایش ربوده شده است.

دلت پر از گل بلبل عشق همه گل ها باد.

نتیجه تفال:

1- حافظ چه زیبا تو را در بیت هشتم راهنمایی می کند (حیله گر در برابر نیرنگ ها و طلسم های بهانه جویی و بهانه جویی تو دست و پا می زند تا به من بی دل می رسد)

2- خدا را شکر نعمت نصیب شما شد، مطمئن باشید که خداوند متعال در همه چیز و همه جا همراه شماست و موفقیت در چند قدمی شماست که اجازه دخول می خواهید.

3- اخیراً به موضوع خاصی فکر و فکر می کنید و همیشه به موضوع خاصی فکر می کنید به طوری که تمام درد و غم شما به این موضوع تبدیل شده است و خوشحالی خود را از وقوع آن می دانید، اگرچه راه مناسب و خوبی را انتخاب کرده اید، اما نیاز مبرم دارید. تلاش کنید و آن را انجام خواهید داد