فال حافظ 2 فروردین ماه

فال حافظ 2 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 40 حافظ

خدا را شکر درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

زانوهایی که از مستی می جوشند و می غرشند

وان می، جایی که حقیقت مجاز نیست

فروردین عزیز… گول حرف دیگران را نخورید. اطرافیان خدا به شما لطف کردند و به شما نعمت و رحمت فراوان دادند و آنچه را که نیاز دارید به شما عرضه کردند، پس هرگز به آنچه دارید فخر نکنید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی در پیش دارید و به هدفتان خواهید رسید، البته در راه رسیدن به هدفتان باید کمی صبور باشید و به خدا توکل کنید. دلت را به خوشی های گذرا دنیا نبند، اینها همه موقتی است. راه به روی شما باز است، فقط باید با چشمان باز در آن قدم بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 61 حافظ

صبا اگر بگذری به کشور دوست می افتی

عطر موهای دوستت را بیاور

من برای زندگی او سپاسگزار خواهم بود

برای من بله، پیام یکی از دوستان

می عزیز، منتظر خبرهایی هستید که برای شما حیاتی است. برای رسیدن این خبر باید مدت زیادی صبر کنید. ناامیدی و ناامیدی را از وجودت دور کن. تو خیلی اضطراب داری، به خدا توکل کن تا آرامش پیدا کنی. ناامید نشو و به هیچ کس و هیچ چیز شک نکن. پشیمانی از دریافت این خبر نباید از توانایی شما در انجام کارهای دیگر کم کند. سرانجام روزی پیام آور بشارت با نسیمی دلپذیر از دیار عزیز می آید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 80 حافظ

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

خرداد ماهی عزیز… مشغول کار خود باشید و به دنبال اشتباهات دیگران نباشید. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی، خوب یا بد، روی پایت نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. آرزوهای شما یکی یکی برآورده می شود. تقوا و تقوا داشته باشید تا از پیشگاه خداوند متعال دور نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 172

عشقت سورپرایز بود

وصل مات و مبهوت شد.

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

تیر ماهی عزیز… عشقی داری که همه را غافلگیر می کند و حتی گاهی فکر می کردی امید وصلت دور از ذهنت است. به ذهن و خلاقیت خود ایمان داشته باشید و از نگرانی و نگرانی خلاص شوید. زمان بازگشت به زندگی واقعی به جای فانتزی فرا رسیده است. بهتر است از زندگی راضی باشید و خواسته های خود را کاهش دهید. تعادل در همه چیز عامل پیشرفت شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۲۹۵

سحر در باغ بوی گلستان را شنیدم

شفای بینی تا بلبل بیاید

داشتم به تاثیر گل سوری نگاه می کردم

در شب تاریک بود، مثل چراغ روشن

مرداد ماه های عزیز… غرور و تکبر بی مورد شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، پس آنها را کنار بگذارید. وقت آن است که دیواری را که بین خود و دیگران ساخته‌اید بشکنید و در میان مردم قدم بگذارید. دوران زیبایی و جوانی به زودی به پایان می رسد، پس لحظات خود را گرامی بدارید تا پشیمان نشوید. متفکر باشید و در زندگی زیاده روی نکنید. از افراط و تفریط بپرهیزید. اگرچه ممکن است سخنان افراد حسود و بدخواه شما را ناراحت کند، اما کوچکترین تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 303 حافظ

شامات روح ویداد و شامات برق وصل

بیا نسیم شمالیت را بو می کنم

احدیه بیجمال حبیب قف ونزیل

صبر جمیله به جای هوس جمیله چیست؟

شهریور ماهی عزیز… دوران سختی را پشت سر گذاشتی، الان وقت آرامش و ارتباط و رسیدن به خواسته قلبی است. پشیمانی و پشیمانی از اتفاقات گذشته هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، فقط باید بتوانید از آنها درس بگیرید و اشتباهات خود را اصلاح کنید، دوستان و افراد خوبی در اطراف خود دارید، با دوستان خود صمیمانه و صادق باشید. اگر کسی که قبلاً به شما حسادت می‌کرد یا به شما ظلم می‌کرد، از شما عذرخواهی کرد، به خاطر موقعیت خوبتان از او تشکر کنید، او را ببخشید و او را ببخشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 347 حافظ

فکر نکن با غم عشقت چه کنم؟

تا کی با درد تو گریه کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

اینو به سرت زنجیر کنم؟

مهر ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و ناخوشایند مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را سرزنش کنند یا در مسیر شما تله بگذارند. به سخنان آنها گوش ندهید و از نیرنگ ها، فریب ها و اتهامات آنها بترسید. خوب یا بد بودن زندگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد. خود را به سرنوشت بسپارید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 357 حافظ

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

آبان ماهی عزیز… تو آدم آینده نگری هستی. همیشه می گویید باید دید در آینده چه می شود و نتیجه کار چه می شود. تو هیچ کاری از روی هوس انجام نمی دهی اگر کاری با درد و رنج همراه است و می دانید که در آینده نتیجه بسیار خوب و عالی برای شما به همراه خواهد داشت، در انجام آن تردید نکنید. دوستانتان گاهی به خاطر این ویژگی شما را مسخره می کنند. این را نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. شما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 394

آه، چه بهار زیبایی در ماه دارید

نقطه ها و خطوط مرکز خیر و جهت خیر هستند

جادوی سحر در چشمان مست تو نهفته است

آرامش را در جریان بی قرار می یابی

آذر ماهی عزیز… روزهایتان شاد. قرارداد بسیار سودمند و زیبایی با یاری بستید. زندگی روشن و شادی در انتظار شماست. خانواده خوب و مهربانی دارید. فرصت ها را گنج تلقی کنید و با عقل و اندیشه به آینده ای بهتر بیندیشید و به خاطر شادی ها و پیروزی های امروز مغرور و مغرور نشوید. شاید باید کمی طمع خود را کاهش دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 398 حافظ

ای نور چشم من حرفی هست به من گوش کن

چون سیر شدی، بنوش و بنوش

به وسوسه اهرمن در مسیر عشق پایان دهید

بیا و به پیام سروش گوش کن

دی ماهی عزیز… یک فرد کمک کننده و با تجربه در زندگی شما هست که تجربیاتش را با شما در میان می گذارد، قدرش را بدانید. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهي گرفتار روح و شيطان مي شوي و از راه راست منحرف مي شوي. خدا را مکرر یاد کن و تسبیح کن. ابتدا سخت تلاش کنید و در کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم محافظ خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 446 حافظ

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید

بهمن ماهی عزیز… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. حریفان شما در مقابل شما دراز شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی افرادی هستند که می خواهند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. راه دین خوب است. اگر می خواهید گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و در مسیرهای جدید بروید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 454

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

مارس عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر اکنون شکست خورده اید، ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.