فال حافظ 20 تیر ماه

فال حافظ ۱۸ تیر ماه

سایت تفریحی روز:

پیشگویی حافظیکی از آیین‌های کهن و دوست‌داشتنی ایرانیان است که در لحظات خاص زندگی، راهنمایی و آرامش را به ارمغان می‌آورد. این سنت زیبای ایرانی با اشعار شریف حافظ شیرازی پیوند خورده و در طول سالیان متمادی یار همیشگی ایرانیان بوده است. نشان حافظ می تواند چراغ امید و حکمت در مبارزه زندگی باشد و به دل های مشتاق انگیزه و عشق ببخشد.

نیت کن و با دلی پاک فال حافظ را بخوان; امیدوارم پیام های حافظ راهنمای زندگی شما باشد و سالی سرشار از شادی، موفقیت و آرامش داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

ای حسن ازرویی نور ماه ظاهرت زیباست به لطف حلال همسرت.

چه کسی این هدف را خواهد داد وگرنه خداوند همدست ذهن آشفته شما و همه شما خواهد بود.

دور از خاک و خون دامن چو از من بگذر و مردم زیادی کشته شدند ای مولای ما

نتیجه تفال:

1- با عجله اسرار خود را فاش می کنید که به درد شما نمی خورد، اما این نیت قطعا با کمی دوراندیشی و صبر محقق می شود.

2- آنقدر عاشق این موضوع هستید که عقل و اقتدار خود را از دست داده اید و می دانید که چیز زیادی برای موفقیت باقی نمانده است.

3- به زودی علامت زودیاک شما بیدار می شود و درخت بخت شما پر از گل های زیبای زندگی می شود که دیگران را نسبت به شما حسادت می کند.

4- مواظب باش، حسادت در درونت نهفته است، با پدر و مادرت مهربان تر باش، به خواهر و برادرت دلداری بده، نسبت به خویشاوندان بی تفاوت نمان.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ای تاج سلطنت واقعی، تاج شاهی از جواهر بلندش بر تو می درخشد

هر بار که خورشید پیروزی از کلاه خسروی طلوع می کند و از چهره مه آلود او،

هر چند خورشید آسمان چشم و نور جهان است، نور چشم او خاک پایش است.

نتیجه تفال:

1- شما یا همسر یا پدرتان اخیرا در وضعیت خوبی قرار داشته اید و جلسات مهم و سفر کاری آرامی داشته اید. بدانید که نشان حضرتعالی در برج سعد است. از این به خوبی استفاده کنید زیرا همه در یک زمان سعادت را در آغوش می گیرند. و در نتیجه تا آخر عمر راحت و راحت خواهد بود پس مواظب باشید بی خیال و بدون برنامه پرواز نکنید تا در دل عزیزانتان بماند و نیتتان محقق شود. بنابراین نیازی به نگرانی نیست

2- اگر فکر می کنید که مضطرب هستید برداشت اشتباه شما از زندگی و مسائل خانوادگی است و نمی دانید که او شما را دوست دارد، به شما اطمینان می دهم که شما را از صمیم قلب دوست دارد و پاداش کار شما را خواهد گرفت. . بسته

3- از شک و تردید بپرهیزید، زیرا رقبا در راه خود پنهان و حسود هستند، پس با ابتکار و خلاقیت تمام اوضاع را کنترل کنید و بدانید که موفق خواهید شد، نگران نباشید، پیشاپیش به شما تبریک می گویم.

فال روزانه متولدین خرداد

دوستان گره را باز کنید، این شب بخیر است، این داستان را بگویید

وجود تنهایی انسان است و دوستان دور هم جمع می شوند و با هم می خوانند و تعریف می کنند.

رباب و چنگ بهبانگ با صدای بلند می گویند که به پیام مردم راز گوش می دهند

نتیجه تفال:

1- خواجه در آیات 2-3-5 می فرماید: «مجلس شادی و سرور آماده است و دوستان گرد آمده اند تا خود را از چشم زخم حفظ کنند، آیه اکاد را بخوانید». آهنگ، آهنگ دل انگیزی است (ببینید، بین عاشق و معشوق تفاوت زیادی است، وقتی عاشق ناز خود را به شما نشان می دهد، شما که عاشق هستید، نیازها و نیازهای خود را بیان می کنید تا او او می تواند از آن لذت ببرد) یک حدیث مفصل در مورد این سه معنی بخوانید.

2- دوران خوشی در پیش دارید به شرطی که با علاقه، اراده، سرعت حرکت و تحرک همراه نباشد.

3- در این هفته به یکی از مناظر پر برکت بروید و به عهد خود وفا کنید و به خدا توکل کنید، پیروز و موفق خواهید بود، زیرا دعای خیر قطعا شما را پیروز می کند.

فال روزانه متولدین تیرماه

وقتی دیدرا را دیدم عاشق شدم، چقدر ممنونم که بگویم تو خدمتکار خوبی هستی

باید از پیدایش غبار، خاک نیاز که کیمیا مراد است صحبت کرد.

حتی یکی دو نکته ای که شما فدا می کنید برای نشان دادن چهره دولت کافی است.

نتیجه تفال:

1-حجّه در آیات 1-2-6- به ترتیب می فرماید (وای من چشم گشوده ام به جمال دوستم ای حاجت طلب چقدر سپاسگزارم که نعمت بینایی به من دادی. ) رفیق ) اکسیر رسیدن به مقصود غلبه بر نیازهاست و خاک بر سر راه عاشق پاک مکن از سختی های راه و مسیرش دلت را برنگردان . به دلیل ناهمواری جاده نگران و گیج باشید) این را برای خود تعبیر کنید

2- هدف جنابعلی بسیار خوب و مطلوب است اما نیاز به سرعت، دقت و تلاش بیشتری دارد زیرا باید مقدمات موفقیت آمیز بودن آن را فراهم کرد، بنابراین نیازی نیست نگران این عوامل باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

من که در شهرم به عشق شهره ام، من که او را ندیده ام، بدی ندیده ام

من هیولای آن نقش را می پرستم تا اینکه آن را نابود کردم.

بیایید وفادار باشیم، تقصیر را بپذیریم و خوشحال باشیم، زیرا آزرده شدن در راه ما بی احترامی است.

نتیجه تفال:

1- همه می دانند که شما در شرف تحقق این نیت هستید و به اندازه کافی میل به آن دارید، پس انکار آن بیهوده است، پس سعی کنید مقدمات لازم را برای رسیدن به آن به درستی و منطقی انجام دهید تا در مسیر خود پشیمان نشوید. آینده. بودن.

2- به شما مژده می دهم که قطعاً این نیت محقق می شود و به آرزوی خود می رسید، مشروط بر اینکه با فعالیت دقیق و سرعت عمل و مشورت با علما و دانشمندان در این راه گام بردارید.

3- آینده بسیار روشنی در انتظار شماست و زندگی خانواده شما در حال توسعه و تغییر است، به طوری که دوره اضطراب آنها به پایان رسیده و آغاز بهار خوشبختی فرا رسیده است. لطفا از طرف من به آنها تبریک بگویید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگر بفروشی حاجت راننده برآورده می شود، خداوند گناهان را ببخشد و گرفتاری ها را دور کند.

مبادا در جام عدالت را رعایت کند، مبادا آنقدر حسود شود که دنیا را پر از دردسر کند.

کسانی که از درد عشق و خماری رنج می برند، می توانند با یک دوست ارتباط برقرار کنند یا به دنبال درمان باشند.

نتیجه تفال:

1- اگر فکر می کنید در مسیر اشتباهی هستید، هر چه زودتر مسیر خود را تغییر دهید. اگر شکست را بپذیرید در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی خواهید بود، در حالی که اصلا انتظارش را ندارید. با موفقیت و به کارگیری اراده خوب همسو خواهید شد، پس دست به کار شوید و با کمال میل مسیر خود را تغییر دهید.

2- حجه در آیات 1-4-8- (اگر باد طوفانی حاجت کلندر را برآورده کند خداوند بار او را برمی دارد و گناهانش را می آمرزد. مضرات و بلاهای دنیا به او می رسد) می بینید که چقدر واضح نصیحت کرد. حافظ مبارک.

فال روزانه متولدین مهر

این شهر عاشقانه و پر از مردمان شیک است. چه کار می کنی؟

چشم دنیا نباید زین جوانی شاداب تر را ببیند

جسمی که روحش را دیده، زین خاکی آفریدند تا دامنش خاک نشود.

نتیجه تفال:

1- لسان الگیب 7-8. ایشان در ابیات می فرمایند: چگونه می توانم این مشکل را حل کنم و راز عشق را فاش کنم، این مشکل بسیار دردناک و دشوار است و همه چیز زیبا و رویایی است. آرامش و آرامش ممکن نیست) تفسیر این آیات حاصل تفکر شماست.

2- همانگونه که از دست دادن وقت ضررهای زیادی به شما وارد می کند، به تعویق انداختن کار به امروز و فردا ضررهای بزرگی برای حضرتعالی به همراه دارد، سعی کنید با سرعت و تلاش هوشمندانه این نیت را محقق کنید.

3- وضعیت زندگی شما نسبت به دیگران بسیار مثبت است، پس افکار نادرست را از دل خود پاک کنید زیرا زمان به نفع شماست و این نیت به نفع خانواده شما اعمال می شود و وضعیت خانواده شما به قدری پر رونق می شود که باعث می شود همه شما را تحسین کنند

فال روزانه متولدین آبان

ای زاهد پاک سرشت خود را ملامت مکن که گناه دیگران بر تو نوشته نمی شود.

اگر من خوبم و تو بد، برو در آینده کسی باش که تو را کشت.

چه هوشیار و چه مست، همه در جست و جو هستند، چه مسجد و چه مسجد، همه جا خانه عشق است.

نتیجه تفال:

1- زیاد به عیب و کاستی دیگران نگاه نکن، خوبی های مردم را جستجو کن زیرا گل کامل خداست.

2- لسان الغیب در بیت چهارم می فرماید: تسلیم و لذت خود را در میخانه رها می کنم و مناسب محبت می شوم، اگر مدعی جاهل معنای کلمات را نفهمد، باید مغز خود را از حیث قانع کند. فقدان درک، مثل گل و لای میخانه عشق است.»

3- با عقل و خونسردی و ذکاوت کامل این نیت را دنبال کنید، به حرف های حسودان و یاوه گوها گوش ندهید و با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک خود مشورت کنید و از عقاید آنها کمک بگیرید.

4- خودخواهی، انتقاد، وسواس، تقلید و خرج کردن، عصبانیت سریع و لجبازی چیزهای خوبی نیستند.

فال روزانه متولدین آذر

سقیا، عیدتان مبارک، عیدتان را به یادتان خوش آرزو می کنم.

گفتم دین در روزهای فراق به تو دل و جان می دهد.

نوکر دختر رز گوبه را به درگاهت بیاور و ما را آزادگیت کن

نتیجه تفال:

1- نشانه بسیار خوش نیت و فرخنده ای است. به شما تبریک می گویم، شما فردی مخلص و مؤمن هستید و همه را مانند خود می بینید، پس کارهای خوب را بدون ریا می پذیرید، اما بدانید که روزگار و روزگار بدی هم هست. مردم طرفدار امور دنیوی هستند. آنها حاضرند به نزدیکترین افراد خیانت کنند و عهد خود را زیر پا بگذارند و عهد خود را زیر پا بگذارند و حتی احتمال ضربه زدن به آنها وجود دارد پس به آنها اعتماد نکنید زیرا از وضعیت خوب شما بسیار ناراحت هستند.

2- به شما تبریک می گویم که فردی وفادار، مهربان، صمیمی، تندخو، خوش قلب، احساساتی و با گذشت هستید، اما مراقب باشید، متوجه می شوید که شخصی برای یکی از بستگان شما نقشه ی دزدکی دارد. او

فال روزانه متولدین آذرماه

تقدير نبود كه اين مرد خسته را با شمشير تو كشته، وگرنه دل ظالم تو گناهي نداشت.

من تو را دیوانه خواهم کرد، هیچکس لیاقت زنجیر شدن را نداشت

پروردگارا جوهره این آینه زیبا چیست که بر قلب من تأثیر محکمی نمی گذارد؟

نتیجه تفال:

1- چیزی را از دست داده اید که نمی توان آن را از فکر و ذهن جنابعالی یا خانواده تان حذف کرد و همه از این وضعیت ناراحت هستید.

2- به چیزی معتاد شده اید و کسی که به جذابیتش اعتقاد دارید و بر سر دوراهی قرار دارید، اگر می توانید از این کار دست بردارید زیرا مقدمات این امر فراهم نشده و رقبای زیادی وجود دارد. و اگر نشد یکی از منظره های مبارکه برو دعا کن و نذر کن که به خدا توکل کنی تا گشایش اتفاق بیفتد.

3- خخائع در ابیات 6-7-8- می گوید: «آه شاید مانند باد شبا در حال افتادن و ناله از کنارت بگذرم، کاری جز زاری دیشب در سحر نداشتم». به این ترتیب شانس رسیدن به ایستگاه بعد از مرگ) (دردی که حافظ بعد از هجرت کشید، حکایت از عذاب جهنم دارد و با توجه به بدیهی بودنش نیازی به توضیح نیست) نظر جناب عالی.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

زن می اشق کزا با اینکه ماه رمضان است بپزد و کاسه بیاورد.

روزها گذشت که دست بیچاره ام نه پای شمشاد را می گرفت، نه بلندی ساعدش را و نه طول سیم را.

روزه میهمان هر چقدر هم ارزش داشته باشد، ای دل، سخن گفتن از آن مایه برکت و ثواب است.

نتیجه تفال:

1- در حالی که افراد موفق همیشه به دنبال فرصت ها هستند، شما زمان کمتر و زمان بیشتری را صرف می کنید. اگر امروز اقدام نکنید در آینده پشیمان خواهید شد، به او بگویید تمام تلاشش را بکند و او موفق خواهد شد. .

2- به دنبال کسی، چیزی یا شغلی هستید که نیاز به کار، تلاش، تجربه و فکر بیشتری دارد.

3- این نیت شما محقق می شود و نیازی به نگرانی نیست، دلیل این تاخیر این است که مقدمات لازم را انجام نداده اید و کار را جدی نگرفته اید، پس به خدا توکل کنید و اقدام کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

ای خورشید آینه تو در مشک سیاه عمه تو زیبا

من صحن سرای را دیدم اما گوشه به چه درد می خورد، خیال شما نیست

خورشيد در اوج زيبايي و لطف است، دوست من تا روز قيامت عقب باش

نتیجه تفال:

1- تمام افکار و عقایدت شما را در خواب و بیداری مشغول کرده است، به کسی، مکان یا شغلی دلبسته اید که از هر چیز دیگری مهمتر آن را می دانید، خودتان این را نمی بینید، با اطمینان می گویم، خودتان را جمع کنید. آستین ها و اقدام کن و از هیچ چیز نترس، با توکل بر خدا، راه راست را پیدا کن و اقدام کن.

2- متأسفانه نه رازدار هستید و نه اهل مشاوره هستید، باید در اجرای نیت خود با افراد مجرب و صمیمی مشورت کنید، از لجبازی و یکنواختی دست بردارید و حاضر به کمک از زیر نیستید. از قلب شما

3- اگر از این نیت بیش از این نگران هستید، باید به سلامت روحی و روانی تان شک کرد زیرا این نگرانی ناشی از شک و بیماری، وسواس و استرس است و باید به پزشک مراجعه کنید، پس خود را برای این نیت آماده کنید.