فال حافظ 24 اسفند ماه

فال حافظ 24 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 84 حافظ

وقتی ماه روزه تمام شد بنده بیاور

فصل عزت و نام تمام شد

زمان عزیز گذشت، بیایید عدالت را رعایت کنیم

زندگی بدون حضور صراحی و جم

آوریل عزیز… به گذشته خود فکر کنید. برای خودت چی داری؟ برای آینده خود چه کرده اید؟ زمان مثل برق و باد گذشت و تو از زندگیت بهره ای نبردی. همه اینها به خاطر غرور نابجای شماست. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا بتوانید همه چیز را از نو بسازید. از خدا بخواهید و به درگاه او توبه کنید تا جان از دست رفته شما برگردد و قلب منفور شما پاک شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 101 حافظ

شراب و تجمل مخفی چیست؟

بدون توجه به باد به صف شدیم

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن

هیچ مهندس به فکر چنین گره ای نبود

اردیبهشت ماهی عزیز… تو غرق رویاها و خیالات خودت هستی. البته رویاهای شما پایانی ندارند، اما وقت خود را تلف می کنید. هیچ کس آنقدر بزرگ نیست که بتواند تمام رویاهای نوح را محقق کند. پس از زمانی که دارید لذت ببرید زیرا فرصت ها مانند رعد و برق و باد خواهند گذشت. اگر چیزی متعلق به شما باشد، قطعا به آن خواهید رسید. خواندن تاریخ و توجه به گذشته به شما در این امر کمک می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 108 حافظ

خسروا کره آسمان در گوشه چوگان باشد

زمین و موقعیت زمین بد است

زلف خاتون ظفر عاشق پرچم تو شد

امیدوارم ببینید فتح عابد عاشق جولانش است

خرداد ماهی عزیز… در زندگی پیشرفت زیادی خواهید کرد و به خوشبختی خواهید رسید. شادی شما باعث حسادت دیگران می شود، پس مراقب خود باشید. معامله ای پیش رو دارید که طرف مقابل بسیار حیله گر است، بسیار مراقب باشید، همه جوانب را در نظر بگیرید و از عجله بپرهیزید. از خوبی و مهربانی دوری نکنید، راز موفقیت شما در همین صفات نهفته است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره ۱۱۷

دل ما در مقابل چمن خالی است

چو سرو وفادار می ماند و چو لاله داغ دارد

سر ما نباید زیر ابروی دیگری بیفتد.

خالی در میان گوشه نشینان جهان

تیر ماهی عزیز… مدتی است که عاشق شده ای و به خاطر عشق از همه جدا و منزوی شده ای اما گویا معشوقت از دنیای عشق بی خبر است. بیشتر به پایان عشق یک طرفه فکر کنید. سختی ها و دردها همیشه هست، باید با امید و ایمان با آنها مقابله کرد. شما می توانید با کمک دوستان مهربان و دلسوز خود بر همه این مشکلات غلبه کنید. صبر و بردباری را تمرین کنید تا زندگی شما شیرین و راحت شود. راه خود را با چراغ راهنمایی کسی که به شما اهمیت می دهد روشن کنید. به خود بیایید و تا دیر نشده بیدار شوید.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۱۸

شخصی که لیوان را در دست دارد

سلطانی مربای دائمی دارد

آبی که حیزیر حیات از او یافت

در مدرسه جو با یک فنجان

مرداد ماهی عزیز… ذهن بزرگترین هدیه خداوند به بشریت است و با استفاده از آن می توانیم موفق باشیم. هر کس با دلی پاک و چشم امید به سوی خدا برود ناامید نخواهد شد، پس ایمان خود را به او تقویت کن و از خدا کمک بگیر. منتظر خبری از طرف عزیزتان هستید و به زودی به آنچه می خواهید خواهید رسید. شما رقبا و رقبای زیادی دارید که به دنبال شکست شما هستند، پس سعی کنید کبر و ریا را از خود دور کنید و به دوستان واقعی بپیوندید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزالی حافظ شماره ۱۳۳

صوفی تله گذاشت و تقلب کرد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد

شکستن بیضه در بازی کلاه

زیرا او جادو را با افراد دارای اسرار در میان می گذاشت

شهریور ماهی عزیز… هیچکس با مکر و دروغ و فریب به جایی نمی رسد. اگر کسی شما را فریب داد، به زودی رسوا خواهید شد. سعی کنید با مردم منصف و صادق باشید. ماه پشت ابر نخواهد ماند و در نهایت حقیقت آشکار خواهد شد، دیگر به خودت دروغ نگویی. عشق و محبت خود را تا حد امکان به خانواده خود هدیه دهید تا آسایش و امنیت فراهم شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 141

دیدی ای دل باز غم عشق چه کرده است؟

وقتی به دوستی محبوب و وفادار تبدیل شد چه کرد؟

آه، آن نرگس جادویی چه نمایشنامه ای را برانگیخت

آه این مست با مردم هوشیار چه کرد؟

مهر ماهی عزیز… اتفاقی برای شما افتاده که شما را ناراحت و ناامید کرده و احساس می کنید شانس با شما نیست. ممکن است در کاری که قصد انجام آن را دارید موفق نباشید، اما ناامید نشوید، زیرا خداوند از سرنوشت شما بهتر از دیگران آگاه است. در زندگی همیشه با خدا باشید و صبور باشید زیرا خداوند با صابران است. هیچ کس از آینده خبر ندارد، شاید زیباترین نعمت ها در انتظار شما باشد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 142

دوستان دختر رز توبزا رازهای خود را حفظ کردند

نزد حسابرس رفت و طبق دستور کار را انجام داد

آمد تا عرقش را از روی پرده پاک کند

به طوری که رقبا نگویند چرا دور می مانید

آبان ماهی عزیز… استعدادهای زیادی در وجودت نهفته است. به زودی به هدف خود می رسید اما پس از شنیدن این خبر به خود مغرور نشوید و نگذارید ایمانتان به خدا ضعیف شود. بخشنده باش، اما پولت را بی جهت به کسی نده. کمی معتدل تر باش با تلاش می توان به هر چیزی رسید، اما حفظ آن بسیار دشوار خواهد بود. شما در دل خود نیاز دیگری دارید که باید برآورده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۸۷ حافظ

آه، همه فرم های شما دوست داشتنی هستند و همه فضاهای شما دوست داشتنی هستند

من عاشق معاشقه شیرین شما هستم

وجودت مثل گلبرگ لطیف است

تو مثل سرو شادی

آذر ماهی عزیز… تو معشوقی داری که زیبایی و کمال دلت را می رباید، اما چیزی که وجود دارد این است که هرکسی نمی تواند راه عشق را که پر از سختی و خطر است طی کند. برای غلبه بر مشکلات در این مسیر باید با اراده و قوی باشید. در این راه هرگز ناامید نشوید و با قدرت به تلاش خود ادامه دهید. تنها نوری که راه را روشن می کند عشق است و وظیفه شما این است که در راه استوار باشید. توکل به خدا و توسل به معصومین.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره ۲۹۲ حافظ

قسم به عظمت شاه شجاع

بر سر ثروت و قدرت با کسی نزاع نیست.

شراب خانگی من برای آواز خواندن کافی است

دشمن آمده دوست من توبه کن و خداحافظی کن

دی ماهی عزیز… شما فردی هستید که از زندگی خود راضی هستید و به امور دنیوی علاقه ندارید. خشنود بودن یکی از بهترین دارایی های انسان است. اگر شرایط فعلی مطابق میل شما نیست ناامید نشوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. هیچ گنجی بدون درد وجود ندارد. دوستان قدیمی خود را پیدا کنید و با آنها مهربان باشید. اگر از کسی درخواستی دارید، آبرو و شخصیت خود را حفظ کنید و کمی صبر کنید تا او خواسته شما را برآورده کند. امید و توکل به خدا.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره حافظ 294 نفر از آنها

من با وفاداری به عشق تو چو شاما آدم شناخته شده ای هستم

سربازان شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

شب و روز از نگاه های غمگین نمی توانم بخوابم

وقتی از طلاق حالم بهم میخوره همین که مثل شمع گریه کنم کافیه

بهمن ماهی عزیز… برای رسیدن به آرزوی دلت آرامشت را از دست دادی تا جایی که همه راز دلت را دانستند. شما می خواهید او به شما مراجعه کند تا خود را تازه کند. از فرصت ها استفاده کنید. صبور باشید، کمی صبر و اراده قوی مشکلات و مشکلات را حل می کند. با کسی که دوستت دارد با غرور و تکبر رفتار نکن، زیرا اگر او را از دست بدهی پشیمان می شوی. به جای گریه و ناامیدی از خدا بخواهید که گره مشکلات شما را بگشاید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 490

برای همه دیوانه شدن دیر نیست

عبا در جایی است و کتاب در جایی

در دل غباری است که آینه شاهانه است

از خدا می خواهم که واضح صحبت کند

اسفند ماهی عزیز… تو آدم مصممی هستی و وقتی کاری رو شروع میکنی تمومش میکنی. دنبال کسی می گردی که راز دلت را بگوید، اما کسی را پیدا نمی کنی. دلتنگی تو را عذاب می دهد و مثل شمع آب می شوی. شاید هیچ کمکی نداشته باشید، اما بدانید که خدا با شماست و صدایتان به شما می گوید فردای بهتری در انتظار شماست. پایداری و ثبات قدم شما را به هدفتان می رساند.