فال حافظ 26 اسفند ماه

فال حافظ 26 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 23 حافظ

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

فروردین ماهی عزیز… شما هر روز با فکر معشوق از خواب بیدار می شوید، ادعا می کنید که او را دوست دارید پس باید صبور باشید تا به او برسید و با او ارتباط برقرار کنید. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه تنهایی نمی توان دردی را التیام بخشید. از سهل انگاری دست بردارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. حتی اگر مجبور باشید برای مدت طولانی صبر کنید، قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 49 حافظ

روضه خالد برین تنهایی دراویش است

خدمت درویشی مهمترین چیز است

گنجی منزوی با جادوی عجیب

تسخیر آن بر عهده دراویش است.

اردیبهشت ماهی عزیز… هرگز فریب مال دنیا را نخورید و خود را در آرزوهای دست نیافتنی غرق نکنید. زندگی با رضایت و سادگی بهتر از زندگی پر از سختی و غم هر روز است. غرور و تکبر را از خود دور کنید و ایمان به خدا و توکل بر او را به یاد داشته باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 60 حافظ

آن پیک معروف دیار دوست

طلسم زندگی را نوادگان مشکبر دوست آورده اند

امضای جلال و جمال یار را دوست دارد

من عاشق داستان عز و وقار دوست هستم

جون عزیز، شانس شما روشن است. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نویدبخش پیروزی و شادی است. از رقیبان و رقیبان خود نترسید که خداوند دام های آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند پشتیبان قوی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، محترم و متواضع باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۷۲ حافظ

راهی هست، راه عشق، بی طرف

چاره ای جز مردن نیست

هر لحظه ای که دلت را به عشق می سپاری لذت بخش است

برای انجام کار خیر نیازی به استخاره نیست

تیر ماهی عزیز… عجله در کاری که می خواهید انجام دهید فایده ای ندارد، پس کمی صبر داشته باشید و خود را کنترل کنید. هیچ کس از آینده خبر ندارد. عشق، شفقت و اعتقاد به هدفتان در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته قلبیتان می رساند. اگر به فکر ازدواج هستید، موفق خواهید شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۱۹

یک قلب نامرئی و گیر کرده

چقدر غمگین بود که خاتمی دمش را از دست داد

به خط و خال گدایان گنج دل

به شاهوشی که به او احترام می گذارد بده

مرداد ماهی عزیز… تو آدم با اصالت و شجره ای هستی و متأسفانه می خواهی عاشق کسی بشی و به هر نیازمندی توجه کنی، شاید بهتر باشد قبل از اینکه دلت را به آدم ها بدهی، محک بزنی. ببینید چقدر ارزشمند، وفادار و فداکار هستند. به خدا ایمان داشته باش و دلت را مثل دریا گشاد کن تا بدون ترس بر همه مشکلات اطرافت غلبه کنی. صبر راه حل همه مشکلات است. از شر افراد بداخلاق و بداخلاق اطراف خود خلاص شوید. راز دلت را برای کسی فاش مکن، هر چه می خواهی به خدا بگو.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 127

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

شاهی بهتر از این گوشه نیست

شهریور ماهی عزیز… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر گنگ قارون همنشین درستی باشد که برای آینده خود انتخاب می کنید، در مسیر درستی قدم می گذارید، زندگی مطابق میل شماست و آینده خوشی در پیش دارید. . همیشه غرور و تکبر را از خود دور کنید. با دوستان خود مهربان باشید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. نیازمندان و کسانی را که به هر طریق ممکن به کمک شما امیدوارند را فراموش نکنید. بهترین کار این است که کسانی را که موانعی بر سر راه شما قرار می دهند نادیده بگیرید و نادیده بگیرید و سعی کنید با تعاملات ناخوشایند نظر خود را تغییر دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 192 حافظ

چرا چمن من علف نمی خواهد؟

همنشین گل نیست، من را به یاد نطفه نمی اندازد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

مهر ماهی عزیز… دستانت را جمع می کنی و منتظر می مانی که بخت به تو برگردد. اینکه یک نفر اینقدر خوشحال باشد، بعید است، کمی همت و تلاش می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. کاری را با امید به آینده انجام دهید و شک و تردید را از دل خود دور کنید. شما می توانید با هوش خود از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. راز موفقیت تو امید و توکل به خداست که با آنها غم و ناراحتی را از خود دور می کنی. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو خواهد بارید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 209

تقدیر این نبود که این مرد خسته را با شمشیر بکشی

نه هیچی تقصیر قلب بی رحم تو نبود

من شما را دیوانه می کنم

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

آبان ماهی عزیز… خسته ای، از همه چیز و همه کس رنج می کشی و روزها را با آه و ناله می گذرانی. تقصیر توست که همه چیز را از دست دادی تو سزاوار همه چیز بودی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه می دانند که شما در رنج و ناراحتی هستید، اما هیچکس به کمک شما نمی آید، پس قوی باشید، به خودتان کمک کنید، باید همه چیز را به تنهایی و با توکل به خدا از نو بسازید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۱۰ حافظ

دوش در حلقه ما حکایت موهای تو بود

تا آخر شب در مورد خط موی شما صحبت می شد

از پشت مژه هایت خون می آید

دوباره در حسرت انحنای ابرویش بود

آذر ماهی عزیز… آرزوهای زیادی در ذهن داری اما مدتی است که از همه دور بوده ای، حالا یک حس تازه ای در درونت جوانه زده که انگار قلبت را به یک عزیز بسیار مبارک سپرده ای. می توانید با اخلاق خوب خود دوستان زیادی را دور خود جمع کنید. در زندگی خود صادق باشید و خود را از دروغ رها کنید، ماه پشت ابر نخواهد ماند. اگر در امرار معاش و وضعیت مالی مشکل دارید، بهتر است نگران نباشید که موفق خواهید شد، اما هرگز به این دستاوردها افتخار نکنید زیرا شکست خواهید خورد. برای اینکه در آینده تنها نمانید، دوستان نزدیک خود را از خود دور نکنید. برای رسیدن به هدفت صبور باش

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 256

توصیه های من را بپذیر و بهانه نیاور

هر چه ناصح مشفق به شما می گوید بپذیرید

مراقب جوانان باشیم

این ترفند دنیای قدیم در پایان زندگی است

دی ماهی عزیز… چرا اینقدر زندگی را برای خودت و دیگران سخت می کنی؟ زندگی می گذرد، از سخت گیری دست بردارید و سعی کنید قدر روزهای زندگی را بدانید. برای شاد بودن نباید همه چیز به سلیقه شما باشد، در زندگی هر کسی بدبختی هایی وجود دارد. با هر چیزی که داری خوشحال باش روز را با خوش بینی سپری کنید و از هر لحظه لذت ببرید. ناراحتی از چیزهای بیهوده و بی اساس حماقت است. واقع بین باشید و خود را با افکار و خیال پردازی های غیر ضروری عذاب ندهید. مردم به شما و آنچه دارید حسادت می کنند، از آنها دوری کنید حتی اگر نتوانند به شما صدمه بزنند. به توصیه های افراد دلسوز توجه کنید. در هر موقعیتی که هستید رابطه خود را با خدا تقویت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 381 حافظ

با اینکه ما نوکر شاهیم

پادشاهان مالک صبحگاهیم

گنج روی بازو و کیسه خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

بهمن ماهی عزیز… با وجود گنج های ذاتی که در وجودت داری، ثروت مادی چندانی نداری، اما بدان که وجدان پاکت از همه چیز برتر است به شرطی که ابراز کنی. شما در کار خود بسیار سخت کوش هستید، در روابط دوستانه خود وفادار و نزدیک هستید. مراقب باشید از رفتار خوب، صداقت و دوستی خود سوء استفاده نکنید. زندگی زیبا و راحت در پیش رو دارید. از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را ناامید کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. دست از ریا و ریا بردارید. اگر به کسی بدهکار هستید، از شخص معروف بخواهید که بدهی را بازپرداخت کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 434

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید به کار او مشغول باشید.

هر قبله ای که می بینی بهتر از خودخواهی است

اسفند ماهی عزیز… آنقدر مشغول کار خودت و غرور و خودخواهی شدی که خانواده و اطرافیانت را فراموش کردی. از عشق و دلسوزی نسبت به آنها غافل می شوید و فقط خود را در زندگی می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق یعنی دور شدن از خدا یعنی جاهل ماندن و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.