فال حافظ 27 اسفند ماه

فال حافظ 27 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 16 حافظ

کمان با ابروی طنزش کمان

برای جانم فریاد زد

نبودن نقش دو عالم، رنگ الفت

این زمان زمان برنامه ریزی عشق نیست

فروردین ماه های عزیز… رقبای شما با ورود به درگاه عشق می خواهند شما را خار کنند و تحقیرتان کنند، پس مواظب باشید و به نیرنگ آنها نیفتید. به زودی سفری کوتاه و لذت بخش را آغاز خواهید کرد. سفری که می تواند درهای بسیاری را در کسب و کار شما باز کند. در آینده نزدیک به آرزوی قلبی خود خواهید رسید پس در آن لحظه خداوند متعال را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره حافظ 34

رواق چشمان من خانه توست

کرم نما و فرود، آن خانه خانه شماست

از خال و خط از عارفان دل تنگ شده

جوک های بزرگ زیر دام و دانه شما

ارديبهشت ماه است عزيزم… خداوند متعال نعمت خود را بر شما تمام كرده و به زودي به هدف و مقصود خواهيد رسيد. کاری که می خواهید انجام دهید بسیار با ارزش است. اگر قصد ازدواج دارید با عشق به هدف خود خواهید رسید. تو از همه رقیبان بهتری، اما مواظب باش یاد خدا را فراموش نکنی و هر چه داری از اوست.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 43 حافظ

Şahn Bostan لذت بخش است، صحبت های دوستان لذت بخش است

زمان گل مبارک باد که وقت خورنده است.

صبا هر بار که نفس می کشیم ما را خوشحال می کند

بله بله طیب انفاس، هواداران خوشحال هستند

خرداد ماهی عزیز… همیشه بعد از هر سختی می گویند آسان است. روزهای سخت شما به پایان رسیده و خبرهای خوبی را خواهید شنید که مدت ها منتظرش بودید. هر چه روزها می گذرد، کارت شما بهتر می شود و به موفقیت دست می یابید، اما در عین حال، اعتیاد شما نیز افزایش می یابد. اجازه ندهید این روابط آینه قلب شما را کدر کند. به پیروزی خود افتخار نکنید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 70 حافظ

افرادی که ما را می بینند فقط به لباس ها نگاه می کنند

دل آشفته ما جز تو چیزی را به یاد نمی آورد

اشک من احرام طواف حرمت را می پوشاند

اگر چه قلب و ریش و دم از خون پاک نیست

تیر ماهی عزیز… کار خودت را بکن و از دیگران توقعی نداشته باش. آنقدر در کار خود موفق خواهید بود که همه از شما شگفت زده می شوند و به شما حسادت می کنند. شانس شما بسیار زیاد است و هر کاری که انجام دهید موفق خواهید بود. به دیگران بی احترامی نکنید و به آنها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۲۵ حافظ

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

گفته می شود که نوواروس چمن در سلامت کامل به سر می برد

کار این بار به سمت صنعت کارگزاری می رود

مرداد ماه های عزیز… شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت شما را با موقعیتی مواجه می کند که می توانید در مدت کوتاهی به موفقیت های بزرگی دست یابید. تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلف در آن می آیند و می روند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نشوید، زیرا می تواند ذهن و فکر شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه راست غافل نشو. همیشه به فکر خدا باشید، زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 254 حافظ

شاخ سرو دیگر بلبل صبور

گلبانگ چشم بد را از گل راند

ای گل، شکرت که سلطان خوبی هستی

به بلبل های بی دل مغرور نشو

شهریور ماهی عزیز… با وجود چشمان کور حسودان به لطف صبر و اراده خود به تمام آرزوهایتان می رسید. از شانس خود شکایت نکنید و به آنچه دارید راضی باشید. با جستجوی چیزی که دور از دسترس شماست و بدست آوردن آن دشوار است، خود را در معرض خطر قرار ندهید. عجله نکنید زیرا همه چیز با صبر به دست می آید. با دیگران مهربان باشید تا موفقیت هایتان شما را به سمت غرور و تکبر سوق ندهد. خداوند گناهکاران را می بخشد و توبه کنندگان را دوست دارد از لطف و رحمت او ناامید نشوید. آخر بدان که تا هجران نرسد طعم شیرینی وصال را نخواهی چشید و تا تاریکی فرو نرود نور چه نعمت بزرگی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 296

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

مهر ماهی عزیز… راه سختی را شروع کردی و با تلاش امیدواری به نتیجه دلخواهت برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی اوقات فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 314

بیماری چشم را از بین ببرید

اما من به خاطر تو میمیرم

عشق من به خط مشکی تو مدرن نیست

برای نوشیدن این فنجان هلالی دیر شده است

آبان ماهی عزیز… شما انسان وفاداری هستید و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستید عهد خود را زیر پا بگذارید. تا زمانی که لازم باشد پای معشوقت می نشینی و هر ریسکی می کنی. خوشحال باشید که تیرهای همه رقبا و حسودان به خطا می رود. ارتباط با عزیزتان پاداش تمام وفاداری و فداکاری شما نسبت به محبوبتان است. بیماری شما به زودی درمان می شود. به خدا توکل کن که تو را از درد نجات دهد و نیازهایت را برآورده کند. این مقام دنیوی در مقابل عشق جایی ندارد، نگران نباشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 318

منو میبینی و هر بار اذیتم میکنی

من تو را می بینم و هر بار بیشتر و بیشتر تو را می خواهم

از من نمیپرسی، نمیدانم به چه فکر میکنی

تو برای شفای من تلاش نمیکنی، تو چیزی جز درد من نمیدانی

آذر ماهی عزیز… تو عاشق وفادار و صادقی هستی و صمیمانه در عشقت پیشرفت می کنی و انواع سختی ها را تحمل می کنی اما کمی از سردی معشوق گله می کنی، امیدوارم مشکل عشقت هر چه زودتر حل شود. تا جایی که ممکن است. دوستان صمیمی خود را فراموش نکنید و در مواقع سخت به کمک آنها بیایید زیرا آنها روزی می توانند ناجی شما باشند. به خانواده خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا آنها بهترین دوستان و یاوران شما در صورت بروز حادثه هستند. تا زمانی که دوستان وفاداری دارید، از هیچ چیز نترسید و تا رسیدن به هدف ادامه دهید. دشمنان شما به زودی شکست خواهند خورد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 358 حافظ

غم زمانه ای که حد و مرز نمی بیند

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا آن را شسته ام

به پیر مغان نمی گویم خدمتش برود

چون برام مهم نیست

دی ماهی عزیز… غم این دنیا بی پایان است و تنها راه کنار آمدن با آن نادیده گرفتن و سخت نکردن کار است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا زمان مناسب برای تغییر هنوز فرا نرسیده است. بهتر است به چیزی که شروع می کنید فکر کنید. با مشورت و فکر بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات افراد دهلی را جستجو می کنید اما نمی توانید آنها را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که در محاصره افراد خیریه هستید، دستان خود را روی زانوهای خود بگذارید و برخیزید. بعضی چیزها فایده ای ندارد، باعث می شود عمر و وقتت را تلف کنی، به خاطر چیزی که بی ثمر است، خود را به دردسر می اندازی.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 411

بنفشه مثل یک تنبل تاب می خورد

پرده غنچه به لبخند دلگرم کننده شما آسیب می رساند

ای گل زیبا، بلبلم را می سوزانم

هر شب دعای شما حق است

بهمن ماهی عزیز… تو تمام تلاشت را برای رسیدن به هدفت انجام دادی، از این پس انتظار داشته باش تلاشت در آرامش و شادی به ثمر بنشیند. نادیده گرفتن و تحقیر دیگران کافی است زیرا این کار باعث ناراحتی شما نیز می شود. اکنون وقت دعا و توفیق از خداوند است. هر چه می خواهی از خدا بخواه و هر کاری می کنی برای رضای خدا باشد. وقت آن است که با دیگران کنار بیایید و به یکدیگر کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارید سریعتر بدست آورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 432

محمور عشقم به من ساقی بده

لیوان را بدون آب پر کنید

شرح چهره ماه در صفحه سمت راست ظاهر نمی شود

یک آهنگ به من بده، یک نوشیدنی به من بده

اسفند ماهی عزیز… پول و ثروت تنها راه حل شما نیست بلکه باید معنویت را هم در نظر بگیرید. یک نفر در ذهن شما وجود دارد که به شما توجه نمی کند. تصور می کنید که حریف شما جلوتر از شماست و می بینید که همه درها به روی شما بسته است. شما صبر می کنید، اما امیدوار هم هستید. شاید بهتر باشد دست از این نیت بردارید و آنچه را که از دست داده اید در جای دیگری بیابید و به سراب ببندید.