فال حافظ 28 اردیبهشت ماه

فال حافظ 28 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 87 حافظ

حسنات دنیا را طوفان کرد

بله، در سراسر جهان موجود است

شما خواستار افشای راز خلوتیان شد

خدا را شکر که این را به دل گرفت

فروردین ماهی عزیز… شما به تنهایی نمی توانید کار خود را انجام دهید. شما به یک دوست و همکار صادق نیاز دارید که به شما کمک کند و در عین حال راز قلب شما را برای خودش نگه دارد. بدون دوستان، عشق در شما شعله ور نمی شود. نگران نباشید زیرا می تواند پشتوانه خوبی برای شما برای رسیدن به اهدافتان باشد و راه شما را آسان تر کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 123

آهنگ عاشقانه ملودی و آهنگ فوق العاده ای دارد

هر آهنگی که می نوازد نقشی دارد

دنیا از ناله های عاشقان خالی نباشد

با فضایی آهنگین و شاد

اردیبهشت ماهی عزیز… بزرگترین ثروت زندگی که همیشه می ماند عشق و ایمانی است که در تمام اعصار و قرون دنیا از آواز زیبای آن انباشته شده است وگرنه غنای دنیا و جنبه های زندگی به راحتی از دست می رود. ضرر – زیان. عشق و شفقت را در زندگی و روابط عاطفی خود فراموش نکنید. اگر مزاحم کسی شدی، او را دلداری بده. شما در روند ازدواج موفق خواهید بود و زندگی پر از اشتیاق، اشتیاق و عشق را با فردی که دوستش دارید آغاز خواهید کرد، پس خدا را به خاطر این همه نعمت شکر کنید. به خدا توکل کن و نیتت را برآورده کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره حافظ 186

اگر آن را بفروشید، نیاز راننده را برآورده می کند.

خداوند گناهان را ببخشد و گرفتاری ها را برطرف کند

بنده به جای گدا باید به شیشه عدالت بدهد

هیچ تلاشی برای ایجاد آشفتگی در جهان وجود نداشت

خرداد ماهی عزیز… آنچه می خواهی و دلت می خواهد به راحتی به دست نمی آید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، گاهی پیروز می شوید و گاهی شکست می خورید. تسلیم شدن در برابر ناامیدی هیچ فایده ای ندارد. نگران نباشید و روحیه خود را شاداب نگه دارید. شما هم باید به لطف خدا امیدوار باشید. اگر بدانی که تمام وجودت از خدا سرچشمه می گیرد، زندگی برایت بسیار آسان می شود. دردها و مشکلات شما به زودی پایان می یابد. همیشه عدالت را رعایت کنید و بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره حافظ 224 نفر از آنها

خوشا به حال دلی که هرگز بینایی خود را از دست ندهد.

مهم نیست چه می خوانند، بی خبر نمانند.

حرص لب اولم را شیرین نکرد

پس چطور مگس دنبال شکر نمی رود؟

تیر ماهی عزیز… در زندگی از این شاخه به آن شاخه می پری و مدام تصمیماتت را تغییر می دهی. بهتر است منطقی و عاقلانه و با سنجیدن توانایی های خود تصمیم جدی برای آینده بگیرید. در راه شهوت قدم نگذارید. در مورد کار پیش رو فعال باشید و از یکنواختی دست بردارید. قبل از شروع کار، تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. هر آرزو و هدفی را نمی توان مفید و خوب دانست; شاید رسیدن به خواسته ی قلبی تان به نفع شما یا به نفع شما نباشد. بهتر است راه های جدید را با دقت و با مشورت دیگران امتحان کنید. تو شایسته بهترین هستی. رازداری را در زندگی خود تمرین کنید و همه چیز را به همه نگویید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۲۷ حافظ

اگرچه این وعده برای واعظ شهر آسان نبود

تا ریا نباشد و سالوس مسلمان نشود

رندی یاد می گیرد و خامه درست می کند که هنر چندانی نیست.

حیوانی که نمی نوشد انسان نیست

مرداد ماهی عزیز… اگر می خواهی به عنوان یک فرد خوب شناخته شوی، مورد احترام و دوست داشتن همه قرار بگیری، ریا و تکبر را از زندگی خود دور کن. کمک به نیازمندان و نیکی کردن به دیگران در نزد خداوند از زهد برای خودنمایی بهتر است، پس کار نیک انجام دهید و به فقرا کمک کنید. این جواهر درونی است که باعث پیشرفت و پیشرفت افراد در زندگی می شود، پس درون خود و اعمال گذشته خود را مرور کنید، می توانید از برخی اعمال خود درس بگیرید و برای اعمال آینده خود تجربه کسب کنید. فرصت را از دست ندهید و وقت خود را تلف نکنید. احساس عشقی که در قلب خود احساس می کنید و شخصی که دوستش دارید در نهایت قلب شما را شاد می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 256

توصیه های من را بپذیر و بهانه نیاور

هر چه ناصح مشفق به شما می گوید بپذیرید

مراقب جوانان باشیم

این ترفند دنیای قدیم در پایان زندگی است

شهریور ماهی عزیز…چرا اینقدر زندگی را برای خودت و دیگران سخت می کنی؟ زندگی می گذرد، از سخت گیری دست بردارید و سعی کنید قدر روزهای زندگی را بدانید. برای شاد بودن نباید همه چیز به سلیقه شما باشد، در زندگی هر کسی بدبختی هایی وجود دارد. با هر چیزی که داری خوشحال باش روز را با خوش بینی سپری کنید و از هر لحظه لذت ببرید. ناراحتی از چیزهای بیهوده و بی اساس حماقت است. واقع بین باشید و خود را با افکار و خیال پردازی های غیر ضروری عذاب ندهید. مردم به شما و آنچه دارید حسادت می کنند، از آنها دوری کنید حتی اگر نتوانند به شما صدمه بزنند. به توصیه های افراد دلسوز توجه کنید. در هر موقعیتی که هستید رابطه خود را با خدا تقویت کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 264 نفر از آنها

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

مهر ماهی عزیز… زندگی موهبتی است که خداوند برای رسیدن به آرزوهایت به تو داده است، سعی کن از آن نهایت استفاده را ببری تا روز مرگ حسرت فرصت های از دست رفته را نخوری. ثروت آنقدرها با ارزش نیست، پس طمع ثروت دنیوی نداشته باشید و شادی را هدف اصلی زندگی خود قرار دهید. شما همیشه غمگین هستید و همه چیز را با ناامیدی دنبال می کنید. برای موفقیت، ابتدا اشک ها و آه های خود را پاک کنید و نگران چیزی نباشید که دوام نمی آورد. وقتی در آستانه عدالت بایستی، قلبت شفا خواهد یافت. بدبینی را دور بریزید و قلبتان را مانند آینه بدرخشید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 275

صوفی گلی را می چیند و خارهایش را می دهد

وین زهد خشک را به می لذت بخش تبدیل می کند

تمات و شطح در آهنگ چنگ نا

از تسبیح و تیلسان تا می و میگسار بخش

آبان ماهی عزیز… شما فردی بافرهنگ و عالی هستید و جای تعصبات خشک در افکار شما نیست. ریا و ریا را از خود دور کنید. با مردم با صداقت و درستکاری رفتار کنید. غرور و تکبر به موفقیت منجر نمی شود، پس از آنها دوری کنید. دنیا ارزش حرص خوردن را ندارد، پس از فرصت ها برای شادی و رضایت استفاده کنید. انتقاد پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر و به نیازمندان کمک کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 366 حافظ

ما در جستجوی عظمت و قدرت به اینجا آمدیم

ما آمدیم اینجا تا بعد از تصادف بد پناه بگیریم

در راه خانه عشقمان و لبه نیستی

به اقلیم هستی رسیده ایم

آذر ماهی عزیز… چرخ زندگی مسیر زندگی شما را تغییر داده و طعم ناامیدی را به شما چشیده است. اما هر چه باشد از یاد خدا غافل نشدی. از همین الان شروع کن به دعا کردن تا خدا کمکت کنه. به زودی به برکت قرآن کریم و غفران الهی مشمول دولت خواهد شد. آبروی کسانی که می خواهند صبر کنند و شما را مقصر جلوه دهند چگونه است و همه چیز مشخص می شود. اجازه ندهید ظاهر شما را فریب دهد، تصمیم عاقلانه و بدون احساسات بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 431

لب هایت را می بوسم و در را می بندم

من آب حیات را دریافت کردم

نه میتونم به همه بگم

من نمی توانم کسی را در کنار او ببینم

دی ماهی عزیز… تو آدم حساس و متفکری هستی. اگرچه شما این ویژگی ها را دارید، اما بسیار رازدار و رازدار نیز هستید. اکنون زمان مناسبی برای انجام کاری که قصد انجام آن را داشتید نیست. کمی صبر کنید و صبور باشید. سعی کن ساکت تر باشی اگر عجله نکنید و زبان خود را نگه ندارید، همه چیز به درستی پیش خواهد رفت. همه چیز با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 476

نسیم صبح شادی نشان می دهد که می دانی

در زمان خود به کوی فلان بروید

شما یک پیام رسان مخفی هستید و در جاده دیده می شوید

همانطور که می دانید به سراغ مردم بروید نه به سمت فرمان

بهمن ماهی عزیز… می خواهی راز دلت را با یک دوست در میان بگذاری و به دنبال فرصت و مکان مناسبی می گردی; از رسیدن به هدف دلخواه خود ناامید نشوید و امید را در خود پرورش دهید تا با امید زندگی کنید. در مراحل زندگی به خدا اعتماد کنید، این ایمان و توکل است که می تواند شما را نجات دهد. دلیل سرگردانی در زندگی، اطاعت از نادان است. پس باهوش باش یک توافق بسیار مفید خواهید داشت که شما را از دردسر نجات می دهد. بدانید که در دنیای دوستیابی، همدلی بهتر از هم زبانی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 480

شما تحمل کشتن ما را ندارید

سود و سرمایه را بسوزانید و پنهان نکنید

کسانی که رنج می برند هیچ سمی ندارند

نگذارید نیت این افراد اشتباه باشد

اسفند ماه های عزیز… گره مشکلات شما به دست فردی که مورد تهمت بدخواهان و بدخواهان است باز می شود، بهتر است به جای آه و ناراحتی با او صحبت کنید. در تصمیم گیری ها عجله نکنید و مراقب اعمال خود باشید. پرتاب مداوم آب فقط باعث پشیمانی شما می شود. به کسانی که به شما نیاز دارند کمک کنید و از آنها مراقبت کنید تا در زمان نیاز احساس تنهایی نکنید.