فال حافظ 30 اردیبهشت ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 3 حافظ

اگر از شیرازی برود، دل ما را می شکند.

سمرقند و بخارا را به عمه هندو خواهم داد

یک خانه دار به او بدهید که در بهشت ​​نخواهید یافت

رکن آباد و گلگشت در حاشیه آب مصلی

فروردین ماهی عزیز… زیاد خودت را زیر بار زندگی نکش و با آسودگی جلو برو. به نعمت هایی که خداوند به شما داده راضی و خرسند باشید و هرگز در زندگی خود حریص نباشید که عاقبت طمع چیزی جز رسوایی و پستی نیست. مشورت با بزرگان و افراد مجرب خود را فراموش نکنید و از کمک آنها بهره مند شوید. به قولی که دادی عمل کن کار را ناتمام رها نکنید و از تمام کردن آن نترسید. شما هدف خوبی دارید، آن را دنبال کنید. هر دردی که در این مسیر تجربه کنید ارزشش را دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره ۱۱۴

اوج خوشبختی در دام ما می افتد

اگر بگذری، به عهده ما خواهد بود

دارم از خوشحالی از روی کلاه می ترکم

اگر عکس شما در لیوان ما افتاد

باشد که ماهی های عزیز… پرنده خوشبختی بالای سرت پرواز کند. این موقعیتی است که برای همه آسان نیست، و اکنون مسئولیت آن بر عهده شماست، پس از موقعیت فعلی خود قدردانی کنید. درخواست خود را با صدای بلند فریاد بزنید تا کسی صدای شما را بشنود و به هدف مورد نظر خود برسید. اگر فال را به قصد رسیدن به مکان و مقامی انداختی; بدانید که آن روز بسیار نزدیک است و به جایگاهی که در ذهن خود پرورش داده اید خواهید رسید. امید نور توست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 155 حافظ

اگر روم بعد از او باعث اختلاف شود

نذار بشینم عصبانی بشم

و اگر نفسی از وفاداری بکشی

دنبالش رفتم و فرار کرد

خرداد ماهی عزیز… در زندگی هر آدمی دو راه زیاد است. اکنون در تصمیم گیری تردید دارید. هرگز کاری را که تنها منجر به سردرگمی و سردرگمی می شود، انجام ندهید. از مشاوره و راهنمایی دوستان خود استفاده کنید. با کمی تفکر صحیح در مورد مشکل، می توانید به راحتی بر آن غلبه کنید. شما نمی توانید با اتفاقات روز مبارزه کنید، پس بهتر است صبور باشید تا زندگی جنبه خوب خود را به شما نشان دهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره ۱۶۳

گل بی چهره دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

کنار چمن و باغ طواف

بدون بهانه

تیر ماهی عزیز… آدمی که تنهاست خوشحال نیست حتی اگر همه خوشبختی در دستانش باشد. همیشه بدانید که شخصیت شما مهمتر از چهره شماست. بنابراین، تنها به ظاهر تکیه نکنید، بلکه شخصیت و اعمال خود را نیز در نظر بگیرید. هیچ انسانی کامل نیست. شما در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستید. در انتخاب خود بسیار مراقب باشید زیرا تشخیص درست از نادرست به عهده شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۱۹ حافظ

حالا چمن از نبود گل سربرآورده است

بنفشه در برابر او تعظیم کرد

فنجان صبحگاهی خود را همراه با زمزمه تنبور و چنگ بنوشید

ساقی را به نوای نی و عود ببوس

مرد ماهی های عزیز… این یک علامت بسیار فرخنده است. خداوند همه امکانات را برای رسیدن به یک زندگی کامل به شما داده است. به زودی به وصل یار می رسید و آرزوهایتان یکی یکی برآورده می شود. این روزها می توانید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید. پس خدا را به خاطر همه نعمت ها و نعمت هایی که به شما داده است شکر کنید. اوقات خوشی و زندگی موقتی است، فرصت هایی که دارید را نادیده نگیرید یا از دست ندهید. از زمان خود به خوبی استفاده کنید و از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید تا روزی پشیمان نشوید. خداوند افراد برجسته و والا مقام را در مسیر شما قرار می دهد تا شما را به روزهای خوب مژده دهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره ۲۵۵

یوسف ناپدید می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار کلبه پر از غم باشد

ای دل غمگین غصه نخور

وین با حالتی غمگین به سامان بازخواهد گشت.

شهریور ماهی عزیز… تو زندگیت خیلی زجر کشیدی، گرفتاری های زیادی کشیدی، مژده باشه که گمشده های زندگیت بالاخره پیدا میشه و لحظه های دردناکت تبدیل به شادی میشه. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به مقصد خواهی رسید. اگر امروز به هدف خود نرسیدید نگران نباشید، مطمئناً خیلی زود نشانه های پایان غم خود را خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را خصوصی بخوانید تا راه رسیدن به هدف را گم نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره ۲۹۲

قسم به عظمت شاه شجاع

بر سر ثروت و قدرت با کسی نزاع نیست.

شراب خانگی من برای آواز خواندن کافی است

دشمن آمده دوست من توبه کن و خداحافظی کن

مهر ماهی عزیز… تو آدمی هستی که از زندگیت راضی هستی و به امور دنیوی خودت نمی خوری. خشنود بودن یکی از بهترین دارایی های انسان است. اگر شرایط فعلی مطابق میل شما نیست ناامید نشوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. هیچ گنجی بدون درد وجود ندارد. دوستان قدیمی خود را پیدا کنید و با آنها مهربان باشید. اگر از کسی درخواستی دارید، آبرو و شخصیت خود را حفظ کنید و کمی صبر کنید تا او خواسته شما را برآورده کند. امید و توکل به خدا.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 339 حافظ

وقتی فکر تو بگذرد در چشمان تو خواهد بود

قلب باید چشم را به سمت مدار حرکت کند.

من هیچ فایده ای در اعتماد به یک عقیده نمی بینم.

من اهل دنیا و از این گوشه چشمم

آبان ماهی عزیز… تو آرزوها و اهداف بزرگی داری و برای رسیدن به آنها تلاش می کنی. شما بهتر از هر کس دیگری می توانید با این مسائل کنار بیایید، اما گاهی اوقات با عجله عمل می کنید. صبور باشید و همه مشکلات حل خواهد شد. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. از دوستان نزدیک کمک بخواهید و مراقب دیگران باشید. فراموش نکنید که در صورت امکان به دوستان وفادار خود کمک کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

نگاه حافظ شماره 412

چشمام از اون کمربند ابرو خون میاد

دنیا از آن چشم و آن ابرو شیطنت های زیادی خواهد دید.

من غلام آن چشمی هستم که در خواب با آن مست می شوی

روی آن گل نگارین است و سایه ابرو سیاه است

آذر ماهی عزیز… اگر در دام عشق افتادی، خودت را عذاب نده و ناامید نشو، فقط صبور باش، با صبر و بردباری به رضایت دل می رسی و رقیبان میدان را ترک می کنند. اگر به خاطر دنیا برای رسیدن به هدفت تلاش می کنی، اما نمی توانی نتیجه ای بگیری. این نشانه ضعیف شدن ایمان شماست. هوش و ذکاوت به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت باید از لطف خداوند برخوردار باشید. از یاد خدا غافل نشوید، از پروردگار جهانیان دعا کنید که اگر بر خدا توکل کنید و در راه او قدم بردارید، به راه راست هدایت شوید، مخالفان خود را شکست دهید و به هر چه می خواهید برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 422 حافظ

ای که با سلسله زلف آمدی

این فرصت را داشته باشید که به مدنواز بیایید

یک ساعت زیبا که اعتیاد آور است

چون آمدی تا از خداوند بخواهی

دی ماهی عزیز… همه چیز برای رسیدن به هدفت آماده است. فرصت های پیش روی خود را از دست ندهید. به همه چیز با چشمان خود نگاه کنید و سعی کنید درست را از نادرست تشخیص دهید. تردیدها را از بین ببرید و تصمیم جدی بگیرید. شما بسیار صبور هستید و با همه کنار می آیید. حاجاتت را به غیر خدا نگو و راز دلت را به کسی نگو. تغییر مسیر همیشه بد نیست، گاهی اوقات باید به عقب برگردی.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 465 حافظ

رفتم باغ صبحمی تا چنام گلی

ناگهان آواز بلبل را شنیدم

چو بیچاره من عاشق گل شد

و صدای جیغی در میان چمن ها می پیچد

بهمن ماهی عزیز… اگر با دقت به اطراف نگاه کنید و به موقعیت های دیگران فکر کنید، خواهید دید که افراد زیادی با شما همدردی می کنند. بدون تلاش نمی توانید به جایی برسید. آن که گل می خواهد باید انواع خارها را تحمل کند، پس از درد و اندوه خود برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید و ناامید نشوید. زندگی همیشه طبق برنامه پیش نمی رود. باید صبر کرد و گرفتاری ها و گرفتاری ها را به شادی تبدیل کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 482

ای دل، کوی را دوست نداری

شما چیزها را جمع می کنید و هیچ کاری نمی کنید

چوگان را نمی توان در زمین بازی کرد

شما برنده نمی شوید و دوباره شکار می کنید

مارس عزیز… همه چیز برای شروع کار آماده است، اما شما هیچ کاری نمی کنید. تعویق جایز نیست وگرنه همه چیز و همه را از دست خواهید داد. اگر می خواهی از درد و سختی که مثل خار دور گل موفقیت است بترسی، حتی یک گل هم نمی توانی در باغ زندگی به دست آوری، پس بترس و به دل مشکلات برو. آینده نگر باشید و فرصت ها را از دست ندهید. زیرا اگر آینده نگر نباشی درخت رویایی ات میوه نمی دهد و تا آخر عمر پشیمان می شوی. پس برخیز، به خدا توکل کن و راهی را که قلبت می گوید دنبال کن. خدا شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد، زیرا از چاپلوسی و تعدی به صاحبان قدرت اجتناب می کنید.