رنگ سال 2023 انتخاب شد: Viva Magenta 18-750، نماد قدرت

رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

رنگ سال 2023 انتخاب شد. اقتدار جهانی پنتون اخیرا رنگ سال 2023 را اعلام کرد. رنگ قرمز به نام Viva Magenta 750-18 توسط Pantone برای اولویت دادن به طبیعت انتخاب شده است.

رنگ سال 2023

رنگ سال چگونه انتخاب می شود؟

قبل از هر چیز بد نیست کمی در مورد فلسفه توضیح رنگ سال صحبت کنیم. حتماً فکر کرده اید که رنگ سال چیست و با چه معیارهایی تعیین می شود. در آغاز سال جدید، شرکت های مختلف یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می کنند. اما در بین همه این موسسات، رنگ معرفی شده توسط موسسه پنتون در صنعت مد اساسی تلقی می شود. موسسه پنتون از کارشناسان بسیاری برای معرفی رنگ سال کمک می گیرد. آنها معمولا رنگ سال جدید را با مشاهده رنگ های سال های مختلف تعیین می کنند. Viva Magenta نیز به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شد.

بد نیست بدانید در این تصمیم جنبه های مختلفی در نظر گرفته شد. وضعیت روانی و اقتصادی جامعه، شبکه های اجتماعی و حتی سیاست از جمله مواردی است که در تعیین رنگ سال موثر خواهد بود. انتظار می رود رنگ سال 2023 شادی و نشاط از دست رفته را به جامعه بازگرداند. همچنین با نگاهی به ماهیت و وضعیت کنونی جامعه جهانی، اقتدار از دست رفته را به بشریت یادآوری می کند. استفاده از این رنگ در استایل روزانه می تواند احساس شادی و رضایت را در شما ایجاد کند. برای آشنایی بیشتر با این رنگ با ما همراه باشید.

شرکت پنتون بیست سال است که رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و افراد زیادی از آن برای تزئین خانه، لباس و … استفاده می کنند. تنظیم آن برای تناسب با روند فعلی. امسال نیز مانند هر سال رنگی جذاب به نام Viva Magenta به عنوان رنگ سال انتخاب شد. رنگی که ریشه در طبیعت دارد و بیانگر مفهوم جدیدی از قدرت، شجاعت، هیجان و توانمندی است.

در روانشناسی رنگ، هر رنگی چیزی را نشان می دهد و نماد آن است. رنگ ها تاثیر مستقیمی بر روحیه فرد دارند و این تاثیر ثابت شده است. رنگ سال 2023 همچنین نماد شجاعت است و افراد را به نترس بودن القا می کند. اگرچه سلیقه ها ممکن است باعث تفاوت در معنای درک شده از همان رنگ شود، مقامات جهانی رنگ Viva Magenta را منبع انرژی، سرزندگی و سرزندگی می دانند.

برخی از مردم بر این باورند که شکل خاصی از قرمز که Viva Magenta توصیف می کند، از نظر فنی نباید وجود داشته باشد زیرا طول موج متناظری پیدا نشده است. با این حال، در کتاب تطبیق رنگ پنتون (دهه 1960) از این رنگ به عنوان ” سایه ظریف قرمز مایل به قرمز که تعادلی بین گرم و سرد ایجاد می کند” نامیده می شود. همچنین یک مولفه روانی و عاطفی در رنگ سال 2023 وجود دارد. پنتون معتقد است در این دوره که افراد مختلف جهان از طریق فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، پیوند بین آنها قوی تر می شود و تفاوت های نژادی، قومیتی و… او معتقد است که فراتر از عناصر است. در همین حال، Viva Magenta شجاعت و سرگرمی، اعتماد و انسانیت را متعادل می کند تا این پیوند قوی تر، قوی تر و معنادارتر شود. در واقع سعی می کند با ادغام زندگی دیجیتالی که زندگی غالب امروزی است، با زندگی طبیعی که در گذشته بیشتر وجود داشته، تعادل زیبایی ایجاد کند.

1716058321 285 رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

همانطور که در بالا ذکر کردیم، Viva Magenta از طبیعت به دست می آید. کارشناسان پنتون هنگام انتخاب این رنگ، تمایل روزافزون مردم به داشتن گل و گیاه در خانه را در نظر گرفتند. این شرکت معتقد است پایان اپیدمی و بیماری خطرناک کرونا بار دیگر فرصتی را برای مردم ایجاد می کند تا با طبیعت صلح کنند و به نشاط و زندگی توجه بیشتری داشته باشند. این رنگ همچنین بین انسان و طبیعت کشش قوی ایجاد می کند و به آنها یادآوری می کند که زندگی همچنان ادامه دارد و باید به این نعمت بزرگ امیدوار بود و از آن مراقبت کرد. امید است عاطفه و روحیه ای که این رنگ در ذهن و وجود افراد ایجاد می کند به افراد کمک کند تا ارتباط بهتری با طبیعت برقرار کنند و به ضرورت مراقبت از آن آگاه شوند.

رنگ‌های انتخابی سال پنتون از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بر توسعه محصول و تصمیم‌گیری خرید در صنایع مختلف از جمله مد، طراحی صنعتی و بسته‌بندی محصول تأثیر می‌گذارد. به عنوان رنگ سال 2023، انتظار می رود Viva Magenta در سال 2023 وارد بخش های مختلف شود و قدرت، سرزندگی، سرزندگی، امید به زندگی، احساس طبیعت دوست بودن و تعادل بین زندگی دیجیتال و طبیعی را احیا کند.

چرا Viva Magenta به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شد؟

انتظارات محقق شد و در ابتدای دسامبر 2022، موسسه پنتون رنگ سال 2023 را اعلام کرد. Viva Magenta که می تواند در تیره ترین طیف قرمز و سرخابی قرار گیرد. البته اگر بخواهیم به این رنگ دقت کنیم کمی رنگ بنفش هم در آن دیده می شود. به همین دلیل می توان گفت یکی از خاص ترین رنگ هایی است که باید به استایل خود اضافه کنید. استفاده شیک از این رنگ یک راه محتاطانه برای استفاده از طیف رنگ های سرخابی یا قرمز خیره کننده است. برای اینکه از این رنگ به بهترین شکل در استایل خود استفاده کنید، بد نیست بدانید بهترین رنگ هایی که می توانید به آن اضافه کنید. در زیر رنگ هایی را معرفی می کنیم که مکمل و متضاد رنگ سال 2023 هستند.

1716058323 545 رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

رنگ های مکمل و متضاد با رنگ سال 2023

در زیر به معرفی رنگ های مکمل و متضاد رنگ 2023 می پردازیم:

رنگ سال 2023 را با مشکی ست کنید

بیایید در مورد مشکی به عنوان اولین رنگی که می توانید با رنگ سال 2023 جفت کنید صحبت کنیم. یکی از مناسب ترین رنگ ها برای Viva Magenta رنگ مشکی است. با ترکیب این دو رنگ می توانید استایلی شیک و مرموز داشته باشید. همانطور که می دانید رنگ های مختلف احساسات متفاوتی را به شما و بیننده منتقل می کنند. سیاه و قرمز نماد قدرت و البته رمز و راز هستند. اگرچه رنگ قرمز این رنگ کمی به سمت سرخابی است، اما با کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ خاص ظاهری متفاوت، قوی و جسورانه نمایان می شود. این ترکیب رنگ برای مجالس رسمی مانند مهمانی ها و حتی محیط های کاری بسیار مناسب است.

خاکستری را فراموش نکنید

اگر فکر می کنید مشکی خیلی تیره است، می توانید آن را با خاکستری جایگزین کنید. رنگ سال 2023 به عنوان رنگی زنده در کنار رنگی خنثی مانند خاکستری می درخشد. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ Viva Magenta در انتخاب لوازم جانبی می تواند روشی هوشمندانه برای ایجاد تغییرات کوچک اما موثر در استایل شما باشد. اگر به طور کلی رنگ های تیره و استایل ساده را دوست دارید، ترکیب رنگ خاکستری و قرمز سرخابی بدون اینکه استایل شخصی شما را مختل کند، ظاهری جدید به شما می بخشد. خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی برای هماهنگی با رنگ سال 2023 با رنگ روشن است.

1716058324 317 رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

مقداری قرمز به رنگ سال 2023 اضافه کنید

با توجه به رنگ تیره ویوا مجنتا بد نیست این رنگ را با رنگ های تیره ترکیب کنید. با رعایت این نکته اصالت و قدرت این رنگ را در استایل خود حفظ خواهید کرد. به همین دلیل قرمز تیره یکی از رنگ هایی است که به شما کمک می کند تا با رنگ سال 2023 استایلی شیک و بدیع داشته باشید. به طور کلی طیف رنگ آبی تیره در کنار قرمز سرخابی ترکیبی بسیار چشم نواز ایجاد خواهد کرد. اگر از علاقه مندان به لباس های جین هستید، باید قول دهیم که به راحتی می توانید رنگ سال 2023 را با شلوار، دامن و کت های جین ترکیب کنید.

با سبز بدرخشید

اگر به دنبال رنگی شاد و متفاوت برای ترکیب با رنگ سال 2023 هستید، می توانید رنگ سبز را امتحان کنید. سبز تیره یکی از بهترین گزینه هاست. این رنگ سبز که کاملا از طبیعت به دست آمده است، در کنار Viva Magenta جلوه ای شاد و جذاب به استایل شما می بخشد. رنگ سبز دیگری که می توانید با سرخابی ترکیب کنید سبز کلاسیک است. این رنگ سال گذشته به عنوان سبز مد روز نیز شناخته می شد. اگر به دنبال لباسی شیک و شیک برای جشن یلدا و عید نوروز هستید، ترکیب این دو رنگ می تواند عالی باشد. مناسب ترین رنگ اکسسوری برای این استایل اکسسوری های طلایی است.

رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

تک رنگ بپوشید

در واقع بد نیست Viva Magenta را با مقیاس رنگی مشابه ست کنید. گل های صورتی، بنفش و قرمز نیز در این محدوده یافت می شود. در واقع می توانید سرخابی را با هر رنگی در یک خانواده ست کنید. با این حال نباید فراموش کرد که استایل تک رنگ به یکی از خاص ترین ترندهای سال های اخیر تبدیل شده است. رنگ سال 2023 ممکن است برای داشتن یک استایل تک رنگ بیش از حد دراماتیک به نظر برسد. با این حال باید گفت که این رنگ متفاوت به شما کمک می کند جسارت و خلاقیت خود را به سبک تک رنگ نشان دهید. قرمز سرخابی رنگی جذاب است که تفاوت زیادی در استایل شما ایجاد می کند. وقتی از این رنگ در هر جایی استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که استایل شما در بهترین حالت است.

1716058355 463 رنگ سال 2023 انتخاب شد Viva Magenta 18 750، نماد قدرت

انتظار می رود رنگ سال 2023 قوی اما ظریف باشد و جلوه ای بین سرخابی و قرمز داشته باشد. در واقع استایل شما یک مشت محکم در یک دستکش نرم و مخملی خواهد بود. از قرمز سرخابی غافل نشوید تا منحصر به فرد بودن طعم خود را نشان دهید.

میانگین نمرات ۵ از 5

از بین همه ۱ رای