فال حافظ 31 اردیبهشت ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 21 حافظ

دلم و دینم خشمگین است و قلبم ملامت است

گفت با ما سالم بلند شد

شنیدید که دمی در این بازی خوب نشسته است

در پایان گفتگو پشیمان شدید

فروردین ماهی عزیز… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، انگار دل و دینت را در راه عشق گم کرده ای. اگر ایمان خود را تقویت کنید از درد سرزنش رهایی یافته و مشکلاتتان حل می شود. اگر بتوانید هنگام غمگینی به مشکلات بخندید، کاری را انجام داده اید و افتخار خواهید کرد. در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. از شر چیزهای بد خلاص شوید و یاد بگیرید که بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 56 حافظ

دلش پر از عشق است

دیدن آینه افتخار اوست

من نمی خواهم فریب بخورم

گردنم زیر بار آن است

ارديبهشت ماهي عزيزم… در راه رسيدن به هدفت با مشكلات و مشكلاتي مواجه شدي. عشق زیباست، اما زیبایی معنوی ارجح تر است. هر چه بیشتر در زندگی تلاش کنید، نتایج بیشتری خواهید گرفت. از عالم غیب انتظار معجزه نداشته باشید. همه چیز برای پیشرفت شما آماده است، فقط باید کمی تلاش کنید. به یاد داشته باشید که کوچکترین تخلف می تواند تمام آیات شما را خراب کند. پاهایت را بیشتر از پاهایت دراز نکن زیرا خداوند مراقب تمام حرکات توست. تلاشت را بیشتر کن چون زندگی مثل برق و باد میگذره.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 68 حافظ

این هفته ماه من تمام شد و از نظر من یک سال گذشت

هیکران از کجا میدونی مشکل فعلیت چیه؟

مردم لطف چهره شما را در چهره شما دیدند

عکس را دید و فکر کرد خالی است

خرداد ماهی عزیز… تو برای رسیدن به هدفت آرزویی در دل داری و با اینکه روز خوشی برای رسیدن به آن نداری، فال تو نشانه مبارکی است. صبور باش، همه می دانند برای رسیدن به هدفت چقدر صبر می کنی، اما بالاخره یک روز این انتظار به پایان می رسد و به هدفی که می خواهی می رسی. انگشت خصوصی و عمومی نباشید. توانایی شما در کار بسیار بالاست و این شما را قادر می سازد به هدف خود برسید و خستگی خود را از بین ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 82 حافظ

اون صورت چاق که بعد از حمام مونده

چه اشتباهی دید که او را گمراه کرد؟

منو از چشم دنیا ببین

هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است

تیر ماهی عزیز… به خاطر کردار و گفتارت با عزیزی بیگانه شده ای و دور از او زندگی می کنی. ناامید و نگران نباشید، به این فکر کنید که هر تور یک روز به پایان می رسد و شما به عزیز خود خواهید رسید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، افکار و باورهای ناامید کننده را از خود دور کنید و همیشه با امید به آینده نگاه کنید. به نیازمندان آرامش و رحمت عطا کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 139 حافظ

صورتم را گذاشتم اما رد نشد

صد تا چشم مهربون داشتم نظری نداد

سیل سر ما از دلت نبرد

قطرات باران در سنگ خاره کمکی نکرد

مرداد ماهی عزیز… تحمل سختی ها و مشکلات در راه رسیدن به هدف، قانون دنیاست. اگر همه می توانستند به راحتی به اهدافشان برسند، دنیا گلستان می شد. بدان که بعد از هر سختی آسانی است و هر شکستی سکوی پیروزی است. از شر کلمات “من آن را ندارم، نمی توانم انجام دهم” را کنار بگذارید و تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان دو چندان کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزال شماره حافظ 240

ابر ادهری برخاست و باد نوروزی وزید

من پول می خواهم و به آنچه راوی گفته بود رسید

شاهدان شواهد هستند و من از کیفم شرمنده ام

بار عشق و فقر سنگین است و باید آن را به دوش کشید

شهریور ماهی عزیز… مدتی است که رکود مالی و بی پولی شما را نگران کرده که به خواسته خود نرسید. حافظ مژده می دهد که بالاخره صبح روشن طلوع می کند و این همه تاریکی پایان می یابد. پس به خاطر مسائل کوچک و بی اهمیت به غرور و شرافت خود لطمه وارد نکنید. چیزی که آبروی شما را نجات می دهد این است که به آنچه دارید راضی باشید و از جاه طلبی دست بکشید. در دوستی محکم، یکدست و صادق باشید. سعی کنید منصف باشید و به همه دوستان خود به یک چشم نگاه کنید. اگر خدای مهربان و بخشنده ای دارید، جای نگرانی نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۵۲ حافظ

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

روزی که شروع کردم به گریه کردن

تا اینکه همسرم یک بار دیگر به من آب داد

مهر ماهی عزیز… شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام دادید اما نتوانستید به نتیجه مطلوب برسید. هیچ غمی وجود ندارد. بهتر است راه های دیگری را امتحان کنید. مصمم باشید و ناامیدی را کنار بگذارید. شما را افراد بی هنر و نادان احاطه کرده اند و از آنها رنج می برید. هنگامی که دوست و دشمن خود را شناختید، راز خود را با کسی در میان نگذارید زیرا آنها نگهبان راز شما نیستند و آن را برای همه فاش خواهند کرد. شما تنها کسی نیستید که سختی ها را تحمل می کنید، همه افراد در زندگی مراحل سختی را پشت سر می گذارند، صبور باشید و از خدا کمک بخواهید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 260 حافظ

آخه سارو نازنین حسن خوش به حال مهربونی

عاشقان هر لحظه به شیرینی تو نیاز دارند

ان شاءالله همیشه خوبی هاتون باشه

ساروت قبای ناز را به قدش بریدند

ابان ماهی عزیز… با هر رفتار و شأن و مقامی که دارد محبوب است و شخصیتش زیباست. اگر دوستی می خواهی باید سختی او را تحمل کنی. او می خواهد شما را امتحان کند. به همین دلیل باید هوشیار و متمرکز باشید تا سربلند و پیروز از این امتحان بیرون بیایید و به او نشان دهید که عشقتان بالاست. برای غلبه بر مشکلات و رسیدن به اهداف استوار قدم بردارید و از تمسخر و تمسخر افراد حسود نترسید. اسرار خود را به غریبه ها فاش مکن و پرده ای بر دوستانت باش و اسرار آنان را در دل خود نگهدار. صداقت و صداقت را به خاطر بسپارید تا بتوانید حسن نیت خود را به همه ثابت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 307

هر نکته ای که در توضیح این آیکون گفتم

هر که این را شنید گفت: هر که ایمان آورد خداست.

مطالعه عشق و شاخ بودن این کار را آسان تر کرد

من بالاخره جانم را برای به دست آوردن این فضایل سوزاندم

آذر ماهی عزیز… قبل از این عمل و گفتارت آنقدر زیبا و زیبا بود که همیشه تحسین همگان را برانگیختی، اکنون برای کسب هنر و دانش سخت تلاش می کنی. بدان که برای رسیدن به چیزی باید سختی ها و مشکلات را تحمل کرد. در کارهای پیش رو با دقت و آرامش عمل کنید. با عجله تصمیم نگیرید از بروز مشکلات و حوادث نترسید. با دوستان و خانواده خود مهربان باشید و هر طور که می توانید به آنها کمک کنید. برای رفع چشم درد سوره فلق و ناس را بخوانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 477

دو دوست باهوش و قدیمی

سرگرمی و کتاب و گوشه چمن

من این مقام را به دنیا و آخرت نمی دهم.

با اینکه هر بار به سمت نخست وزیری افتادند

دی ماهی عزیز… تو در نزد خداوند به چنان مقام و قربی رسیده ای که حاضر نیستی از مقام دنیوی خود دست بکشی. البته شما در امور دنیوی موفق هستید و رمز موفقیت شما رضایت و شکر خداست. دست آسمانها و طوفان حوادث تو را سخت آزمايش كرد، اما تو در هر حال صبور بودي و دست از حق برنداشتي. بسیار مراقب باشید که در دام شیطان نیفتید. تفکر هوشمند و راه حل ها زمان را شکست خواهند داد. سپس با خردمندان مشورت کن و از اندیشه های آنان بهره ببر.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 485 حافظ

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

بوی تک رنگ از این نقش نمی آید

عاشق صوفی خالص باشید

بهمن ماهی عزیز… این اواخر همه چیز مطابق میل شما بوده و شرایط برای شادی و خوشی مهیا است، پس تا می توانید لحظه های زندگی خود را گرامی بدارید. درهای رحمت خدا به روی شما گشوده شده است. اما مواظب باش، دلت را به دنیا نده، غرور و تکبر تو را فراموش نکن، زیرا خوشبختی دائمی نیست. دو توصیه حافظ برای شاد بودن؛ یکی اینکه روزها را به شادی سپری کنیم و زندگی را سخت نکنیم و دیگری عیب جویی در دیگران. لحظه ها و دقایق زندگی می گذرد پس از این روزها برای فردایی بهتر استفاده کنید. منافق بودن هرگز کسی را نجات نداده و کسی را خوشحال نکرده است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 493

ای پادشاه از غم تنهایی به من رهایی بخش

بدون تو قلب زنده است، وقت آن است که تو برگردی

گل این باغ تا ابد تازه نمی ماند

نقطه ضعف را در لحظه استعداد پیدا کنید

اسفند ماهی عزیز… دوست بسیار سخاوتمند و مهربانی داری که مدتهاست او را ندیده ای، اکنون تنها و منتظری؛ بهتر است به او پیام دهید. تا جایی که می توانید به فقرا کمک کنید. سعی کنید غرور و غرور بی مورد را از خود دور کنید. این بی فکری و غرور است که باعث شکست شما می شود. از فکر بیهوده دست بردارید. به داشته هایت راضی باش و به داشته هایت راضی باش. لازم نیست جاه طلب باشید. اگر واقع بین و دقیق باشید، به رویاهای خود خواهید رسید. حتی اگر در کبدتان خون جاری شد، کمی صبر کنید، به زودی یک خبر خوب و یک خبر خوب دریافت خواهید کرد که به شما مژده خواهد داد.