فال حافظ 7 تیر ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

به سحر بازی چشم تو ای خوشا به رمز خط تو ای فالگیر آیت همایون

تو را می نوشم ای آب جانم بوی تو را می بویم ای چشمه خیر و زیبایی.

سایه امید راه تو را احاطه کرده و خاک زیر پای تو به معنای غبطه خوردن آب پاک است.

نتیجه تفال:

1- همه می دانند که شما به او متعهد هستید و نیازی به توضیح و فحش دادن نیست، پس صبور باشید.

2- عشق مکتبی است که حرف نمی‌زند، حرف نمی‌زند، اما حالات دیگری دارد، که در آن یک کلمه جز سکوت، دیدار معشوق، یادآوری صفات و زیبایی‌هایش به او نباید گفت، زیرا معشوق. مانند پرده ای در مقابل شخص است. عاشقی که از خود اراده ای ندارد، با اراده عاشق عمل می کند.

3- اگر با حوصله کار کنید قطعا به هدفتان خواهید رسید.

فال برای متولدین اردیبهشت

مثل مشک بنفشه شما می درخشد

خنده هایت که دلت را گرم می کند آزار دهنده است

ای گل زیبا، بلبلم را می سوزانم

هر شب دعای شما حق است

ترجمه:

عدم بومی بودن و بی تفاوتی کافی است، زیرا خود شما ناراحت خواهید شد. اکنون وقت دعا به دولت است. زمان تلاش برای رسیدن به هدف فرا رسیده است. وقت آن است که با دیگران به اشتراک بگذارید و به من کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارید زودتر دریافت کنم.

فال برای متولدین خرداد

آن چهره زخمی که برمه را ترک کرد، چه اشتباهی مرتکب شد، زمانی که او مسیر اشتباه را در پیش گرفت؟

نور دنیا مرا در میان کسانی که به آنچه می بینند، گیج کرده است

از آتش هسته دوش، سوزش در ریه ها و دود بالای سرم از بین نمی رفت.

نتیجه تفال:

1- متأسفانه احساس می کنید که دچار ناراحتی و سوء ظن می شوید در حالی که افکار و دغدغه های جناب عالی غیر ضروری و بیش از حد است.

2- حافظ در آیه ششم به شما می گوید که دل به شما می گوید که رسیدن به این نیت قطعا با توکل بر خدا و خواندن نماز میسر است، پس اکنون سوره الملک را در حضور قلب و با معنای آن بخوانند. . نتیجه باز شدن است

3- نیازی نیست نگران باشید، این ایده با حوصله قابل انجام است و نیازی به نگرانی و ناراحتی نیست.

فال برای متولدین تیرماه

اگر گناهی به گردن ما بیفتد، اوج خوشبختی در دام ما می افتد

اگر عکسی در عینک ما بیفتد از خوشحالی کف می کنم.

شب هنگام که ماه مراد آرام آرام از افق طلوع کرد، شعاع نوری بر بام ما فرود آمد.

نتیجه تفال:

1- روابط استاد ما، صبور، مهربان، گاه مغرور، غافل، برونگرا، اجبار، غسل مکرر، بی انضباط، مهربان، ملایم، گاه به گاه، دوستان، مسافر، مهمان نواز، رویاپرداز، اهل معامله، جذاب، خونگرم، فهمیده.

2- خواجه در ربطاس 5-6-7- (هنگامی که جانم را فدا کردم امید داشتم که با جان دادن قطره ای از چشمه آب زلال به کامم برسد ولی به کام من نرسید) فرمود: “نرو” زندگی خود را وقف رسیدن به زلال نکنید، زیرا بسیار قانع کننده است “هیچ چیزی وجود ندارد و شما از این نوع ماهیگیری بسیار رنج خواهید برد.”

3- مدت هاست که در غم و اندوه گیر کرده اید و راهی برای نجات خود نمی بینید، این مژده را به شما می دهم که این نیت شما کاملاً شدنی است و نیازی به نگرانی نیست زیرا شادی شما بر سر شما نشسته است. سقف زندگی شما مراقب باشید، مخالفان پنهان شده اند.

فال برای متولدین مرداد

پیک خوش آمدی از دوستت به من پیام بده تا جانم را فدای نام دوستم کنم.

همیشه مثل بلبل در قفس طوطی است، من عاشق شکر و بادام هستم.

شیار او دام است، بذرش دام است. من هم در دام دوستم افتادم.

نتیجه تفال:

1- اگر می خواهید با او صحبت کنید یا پیامی از او بشنوید، بدانید که به زودی پیامی از سوی او خواهد آمد که شما را به آرامش برساند.

2- خواجه در بیت هفتم می گوید مراد من پیوند با معشوق است، اما قصد کنعان فراق و هجرت است پس هر چه او بخواهد انجام می دهم. حدیث مفصل را بخوانید.

3- اگر چه نسبت به کسی وفادار و ارادتمند هستی و آنقدر که به دوستان و آشنایان فکر می کنی به فکر خودت نیستی، می دانی که ایثار کار بزرگترهاست، اما برای همه و همه جا جایز نیست. چون بعضی ها ارزش قائل هستند و حقیقت را نمی دانند و فکر می کنند که این یک نوع وظیفه است و آنچه شما رنج می برید دقیقا همین است.

فال برای متولدین شهریور ماه

هر که در کنار مؤمنان باشد، خداوند او را از انواع بلاها حفظ کند

گویی دوست دختر گرت، نگسالد پیمان، تعهدی طولانی مدت دارد

از دوستت حدیث مگو، مگر دوستت که کلمه را می داند.

طلا و دل و جانم را فدای آن عاشقی می کنم که به قولش پایبند باشد و به عهد وفاداری خود وفا کند.

نتیجه تفال:

1- ویژگی های معظم له: نیکوکار، فرشته وار، زیبا، باهوش، کمک کننده، فیلسوف، صلح طلب، علاقه مند، کمال گرا، محترم، خوش قلب، آتشین، پرحرف، کسب و کار، پویا، بدخلق، پرخاشگر.

2- حجه در بتهای 6-7-8- می فرماید: «ای دل، چنان عمل کن که اگر خطری در جان تو باشد، فرشتگان دستان خود را به درگاه خداوند بلند کرده و تو را از آسیب نجات دهند». به کنان بگو که دلم و دل من دروازه بان گفت: هر چه می خواهی از خدا بخواه نه از بندگانش.

3- مژده می دهم که کبوتر بخت و اقبال بر بام خانه شما نشسته است، زمان شادی و عشق فرا رسیده است، این نیت شما قطعا محقق خواهد شد، نگران نباشید و اگر بخواهید حداکثر تا ده روز دیگر محقق می شود. شما با فکر و اندیشه و توکل به خدا می توانید به موفقیت برسید، پس مطمئن باشید که جناب عالی و خانواده تان بخت بلندی خواهند داشت، فال شما در برج سعد است. .

فال متولدین مهر

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ای دوست عزیز دوستت را فراموش کردی

هرگز فراموشت نمی کنم؟

ترجمه:

شما با فردی بودید که صحبتش تاثیر زیادی روی شما گذاشت، حتی باعث شد مسیر زندگی تان را تغییر دهید و هدفی را که او پیشنهاد کرده دنبال کنید، به فعالیت خود ادامه دهید و موفق خواهید شد.

فال برای متولدین آبان

خیلی وقته دلدار پیام نداده

نه سلام کرد و نه چیزی نگفت

صدها نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی دوید و سلام نکرد

ترجمه:

یکی به تو قول داده و تو منتظر اجابت او و وفای به عهدش هستی، هرگز به بندگان اعتماد نکن و بر خدا توکل کن و کار خود را آغاز کن.

فال متولدین آذر

دلم پر از عصبانیت شد و دلبر به سرزنشش برخاست و گفت: تو به سلامتی با مادرت بیدار شدی.

در پایان صحبت که شنیدید او در این اتاق نشسته است، پشیمان نشدید.

اگر لب های لبخند را بر زبان معشوق بدانی، مجازات می شوی.

نتیجه تفال:

1- در آیه پنجم، حجه شما را راهنمایی می کند و می گوید: ای حبیب من، تو مست از دنیا رفتی و از فرشتگان به خاطر رؤیت و نبوت و هرج و مرج روز قیامت برخاستی.

2- اشتباه شما این است که به حرف دیگران گوش می دهید و به قول معروف گوش هایتان در دهان دیگران است، اما نمی دانید که همه دوست واقعی نیستند در حالی که شاهین خوشبختی پیشرفت وجود دارد. با اراده و علاقه و تلاش معین همیشه آن را در خانه خود خواهید داشت، در دوران پیری لانه کرده، مراقب باشید، نگذارید پرواز کند.

3- این همه هیجان زندگی ارزش و اعتباری ندارد، پس دلبستگی شما به آن و آنچه می دانید بی فایده است زیرا شما دو خط موازی هستید که هرگز قطع نمی شوند زیرا فرهنگ های مختلفی دارید که در آینده به شما آسیب می زند.

فال برای متولدین آذر ماه

رواق منظره ی چشمانم، آستانه ی کوزه ی صورت کرم و فرود خانه ی کوزه.

به لطف خط و خال آذرفان، دل شوخی های بزرگ از دام و بذر آزمایش ربوده شده است.

باشد که گل بلبل، عشق همه گلهای چمنزار، فراوانی را به دل شما بیاورد.

نتیجه تفال:

1- حافظ چه زیبا تو را در بیت هشتم راهنمایی می کند (حیله گر در برابر نیرنگ ها و طلسم های بهانه جویی و بهانه جویی تو دست و پا می زند تا به من بی دل می رسد)

2- خدا را شکر نعمت نصیب شما شد، مطمئن باشید که خداوند متعال در همه چیز و همه جا همراه شماست و موفقیت در چند قدمی شماست که اجازه دخول می خواهید.

3- اخیراً به موضوع خاصی فکر و فکر می کنید و همیشه به موضوع خاصی فکر می کنید به طوری که تمام درد و غم شما به این موضوع تبدیل شده است و خوشحالی خود را از وقوع آن می دانید، اگرچه راه مناسب و خوبی را انتخاب کرده اید، اما نیاز مبرم دارید. تلاش کنید و آن را انجام خواهید داد

فال متولدین بهمن

چه نیازی به تماشای سکوت است؟

از آنجایی که کوی ها دوست هستند، چه نیازی به بیابان است؟

برای حاجتت پیش خدا برو

در نهایت بپرسید که چه چیزی نیاز داریم

ترجمه:

چرا وقتی می توانید کاری را به تنهایی انجام دهید به کمک دیگران نیاز دارید؟ به تلاش و اراده خود اعتماد کنید و هرگز ضعف نشان ندهید.

فال برای متولدین اسفند

اگر روم بعد از او باعث اختلاف شود

نذار بشینم عصبانی بشم

و اگر نفسی از وفاداری بکشی

تعقیبش کردم و اجازه دادم فرار کند

ترجمه:

بدانید که هیچ کاری با زور نمی توان انجام داد، پس از تلاش برای پیشرفت دست بردارید و سعی کنید کار خود را هوشمندانه و برنامه ریزی شده دنبال کنید.