فیلم استیو مک کوئین به فینال جشنواره نیویورک 2024 راه یافت

فیلم استیو مک کوئین به فینال جشنواره نیویورک 2024 راه

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، درام تاریخی «بلیتس» به کارگردانی استیو مک کوئین و بازی سائورس رونان به عنوان فیلم اختتامیه شصت و دومین جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایش که اولین اکران این فیلم در آمریکای شمالی است از 10 اکتبر در مرکز لینکلن، از اول نوامبر در سینماها و از آبان ماه در دراپل تی وی پلاس در دسترس خواهد بود. 22. .

فیلم Blitz به نویسندگی و کارگردانی مک کوئین در طول جنگ جهانی دوم می گذرد و تلاش های گروهی از لندنی ها برای بمباران پایتخت بریتانیا را دنبال می کند و بر زندگی یک مادر جوان از طبقه کارگر به نام ریتا (رونان) تمرکز می کند. پسر 9 ساله او جورج (الیوت هفرنان) در هزارتوی شهری تحت محاصره است.

استیو مک کوئین کارگردان، تهیه کننده و نمایشنامه نویس متولد لندن با فیلم «12 سال بردگی» برنده جوایز مختلفی مانند اسکار، گلدن گلوب و بفتا برای بهترین فیلم شد. او اولین کارگردان سیاه پوست تاریخ سینماست که برنده اسکار بهترین فیلم شده است. این فیلم در جشنواره فیلم نیویورک به همراه بسیاری از فیلم های دیگر این کارگردان مانند «گرسنگی» با بازی مایکل فاسبندر، مجموعه تلویزیونی «عاشقان راک» و مستند «شهر اشغالی» به نمایش درآمد.

دنیس لیم، مدیر هنری جشنواره فیلم نیویورک، «بلیتز» را تصویری واضح و عمیق از زندگی دوران جنگ خواند و گفت که این فیلم یک روایت تاریخی دقیق است که کاملاً برای دوران کنونی جنگ‌های بی‌پایان ساخته شده است.

این فیلم از سوی موسسه فیلم بریتانیا برای افتتاحیه شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن انتخاب شد.

پیش از این اعلام شده بود که درام تاریخی «پسران نیکل» ساخته رامل راس افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک 2024 خواهد بود. این جشنواره از 27 سپتامبر تا 14 اکتبر (6 تا 23 مهر) در مرکز لینکلن برگزار می شود.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین