ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

نرگس محمدی را بهتر از سریال ستایش می شناسیم که حتی در بازپخش هم محبوبیت خود را حفظ می کند.

بهترین برای: نرگس محمدی را بهتر از سریال ستایش می شناسیم که حتی در بازپخش هم محبوبیت خود را حفظ می کند. او البته در سال های اخیر در کارهای زیادی که علی اوجی تهیه کننده آن ها بود، بازی کرده است که می توان به خیانت کیمیایی اشاره کرد.

با تمام این اوصاف حرفه بازیگری او وزن چندانی ندارد. با این حال، این روزها، زنان به لطف جوکر محبوبیت غیرمنتظره ای به دست آورده اند. او نه مانند ناهید مسلمی باتجربه و خویشتن دار است و نه مانند سوسان پرور خلاق و بداهه نواز. حتی یک زن زیبا. او صدایی هم ندارد، اما نوعی شبه احمقانه دارد که از چشمانش می گذرد و تصویر دختر جذاب لال را برای مخاطبان جوکر زنده می کند.

البته رفتار احسان علیخانی هم به ایجاد این تصویر کمک کرد، وقتی نرگس محمدی مدام کارکرد رنگ ها را اشتباه می گیرد و نمی داند هر رنگی در قوانین جوکر به چه معناست، به پرداخت هزینه تصویر ذکر شده در سطور بالا کمک می کند. در هر صورت نرگس محمدی در کمال تعجب توانسته برای خود محبوبیت ایجاد کند، می توان این جایگاه را برای مثال با جایگاهی که عباس جمشیدی فر در جوکرهای قبلی کسب کرده بود مقایسه کرد.

بازیگرانی که با نمایش های واقعیت و چیزهایی در شخصیت هایشان روبرو هستند. البته ممکن است این تصویری که برای نرگس محمدی ساخته شده، مسیر حرفه ای او را تغییر دهد، شاید از این به بعد کمتر او را در ملودرام های دردناک ببینیم و نقش دختر نازنینی را که در جوکر دیدیم و دوستش داشتیم را برعهده بگیرد. در حال آمدن است

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

در اینجا برخی از نظرات کاربرانی که جوکر را تماشا می کنند آورده شده است:

کاربری به نام هادی نوشت: هر وقت دور 5 عمه و مادرم هستم واقعا می خندم، خیلی بامزه هستند. جوکر خانوما با تمام نقاط ضعفش تقریبا همین حال و هوا را به من می دهد و خنده دار است. منفجر نمیشم ولی خنده داره SPN: نرگس محمدی هم واقعا خوبه و بامزه ترین.

توییتر «گردوخانم» هم طعنه زد: دارم قسمت های زنانه جوکر 2 رو میبینم این نرگس محمدی واقعا احمق هست یا داره خودش رو میزنه؟؟؟

میشم که خود را دانشجوی کارگردانی معرفی کرد، در توییتی نوشت: فصل دوم جوکر پر از شوخی های جنسی در بخش مردان بود. برخلاف فصل اول، این بار توجهی به این موضوع نشد که بچه‌ها هم آن را تماشا کردند و بیشتر آنها اطاعت کردند. اما جوکر زنان مخصوصا قسمت سوم از نظر سرگرمی و خنده ارزش دیدن را داشت. نرگس محمدی و علیکا عبدالرزاقی دیگر چیزی نمی گویند.

خاطره درباره جوکر زن نیز گفت: به بامزه ترین بازیگر ایران درود می فرستم. نمی دانم این شخص واقعاً اینقدر احمق بود یا مرا فریب داد.

با این حال نوشین جور دیگری می اندیشد و می نویسد: ای کاش مثل نرگس محمدی احمق بودم، تعجب می کنم که او چگونه توانسته خود را به این سطح برساند حتی اگر همسر علی اوجی بود. او را شبیه جوکر کنید

اکانت کاربری دلفین نیز در این مورد نوشته است: اگر شرف و شخصیت من را زیر پا نگذارید، باید بگویم که خیلی به خانم های جوکر خندیدم. مخصوصا کله ی احمق نرگس محمدی.

رضا همچنین با گلایه محجبه از فصل جدید جوکر: این قسمت زنان جوکر واقعا خوب بود، ای کاش نرگس محمدی حذف می شد، خیلی خنگرو بازی می کند!

کینه احسان علیخانی از نرگس محمدی: دیوانه ام کردی!

ماجرای محبوبیت غیرمنتظره نرگس محمدی در روزهای اخیر

به گزارش رسانه انتخابتو