ماجرای هولناک جسد همسر این دانشجو پیچیده تر شده است

ماجرای هولناک جسد همسر این دانشجو پیچیده تر شده است

خبر عجیبی در بین اخبار دیشب خودنمایی کرد.

بهترین: خبر عجیبی در بین اخبار دیشب خودنمایی کرد. مهدی پورباغی که طرفداران پادکست فارسی را با صدایش در پادکست جنایی «آخرین شهید» می شناسند، دست به جنایت وحشتناکی زد و خودکشی کرد و پلیس جسد او را در خانه اش پیدا کرد.

این حادثه در کانادا رخ داده است و پلیس محلی در حال ادامه تحقیقات است. ظاهرا داستان قتل مربوط به همسر مهدی است که تکه تکه شده در یک کیسه خاکستری در حومه شهر پیدا شده است. جسد تکه تکه شده زنی 33 ساله که ظاهرا دو ماه پیش به کانادا مهاجرت کرده است!

بر اساس تصاویر منتشر شده، تصویر مهدی پورباغی 34 ساله در حال حمل این چمدان در دوربین های مدار بسته به ثبت رسیده است. عکس های مردی که جسدش در خانه اش پیدا شد و پلیس معتقد است چند روز پس از کشتن همسرش خودکشی کرده است.

قسمت عجیب ماجرا این است که آخرین قسمت از پادکست جنایی آخرین شاهد با عنوان «شکارچی ادامه دارد» به تازگی پس از وقفه ای طولانی از پخش این پادکست منتشر شد و کاملاً کوتاه و عجیب بود. چرا که راوی بدون نیاز به هیچ مقدمه ای ماجرای وحشیانه ای را بیان می کند که در آن با سر بریده صحبت می کند و تاکید می کند که این قتل را با چاقوی جیبی انجام داده و از این موضوع هیجان زده است.

ماجرای هولناک جسد همسر این دانشجو پیچیده تر شده است

در تصویری که او از قتل خونین زن جوان می کشد، در حالی که پادکست ویرایش می شود و موسیقی پس زمینه شنیده می شود، تاکید می شود “مردگان حرف نمی زنند، اما چرا قاتلان حرف می زنند…”. در پایان این قسمت تاکید شده است که قسمت جدید پادکست «به زودی» منتشر خواهد شد.

بازتاب جامع در صفحات مجازی

اما این خبر آنقدر تکان دهنده بود که بلافاصله منعکس شد. کاربران درباره جزئیات دیگری از زندگی پورباغی مانند تحصیلات و صفحه اینستاگرام همسرش صحبت کردند. برای بینندگان پادکست Last Witness، این داستان بیش از هر داستان دیگری اهمیت دارد و در ادامه به دیدگاه کاربران در مورد این خبر وحشتناک خواهیم پرداخت.

شهریار پیری: خودکشی و خودکشی هر دو نمایانگر فرافکنی و درون یابی خشم سرکوب شده هستند. متأسفانه مکانیسم دفاعی قاتل که در حال ضبط پادکست جنایی بود نتوانست از انفجار این نیروی مخرب که باعث خودکشی شده بود جلوگیری کند و ندامت آن نیرو را معکوس کرد و باعث خودکشی شد.

– ملیکا: اکنون یک ملت دیوانه این موضوع شده است. آنها می گویند هرکسی که پادکست های جنایی گوش می دهد روانی است. اگر ذهن شما آنقدر کوچک و بیمار است که فکر می کنید به خاطر گوش دادن به پادکست، خواندن کتاب یا تماشای فیلم ها و سریال های جنایی است، دیگر چیزی برای گفتن باقی نمانده است.

مینا: باورم نمیشه همین یک ساعت پیش داشتم به بچه می گفتم که شب ها با گوش دادن به پادکست های جنایی می خوابم. اما این یک عادت بسیار بد است، باید آن را ترک کنم. مثلا پرسید کدوم پادکست؟ گفتم آخرین شاهد! سپس توییتر را باز کردم و این خبر را دیدم.

ماجرای هولناک جسد همسر این دانشجو پیچیده تر شده است

حدیث: یک سریال ایرانی به نام «نوور زرد» پخش می شد. یکی از اپیزودهای فصل دوم در مورد سوء ظن شخصی یک سرگرد بود که شبانه مشغول گوش دادن به پادکست شخصی در مورد جنایت بود و شک او آنقدر عمیق شد که با او تماس گرفت و به ویلای او رفت و در آنجا متوجه شد که بله. او در واقع قتل خود را توصیف می کرد.

بادوام: این برای من خیلی تکان دهنده بود و با دیدن این عکس شکمم بد می شود، نمی توانم تحمل کنم. خوشحالم بعد پدرم خیلی سخت جلوی من را گرفت و منع کرد.

زهرا: من یک چیزی می گویم، نمی دانم درست است یا نه، اما به نظر من علاقه و پیگیری شدید به داستان های پلیسی نمی تواند بی دلیل باشد. وقتی بچه بودم، خواهر و برادرم روزنامه یا مجلات مورد علاقه‌شان را می‌خریدند و من آن‌ها را جلد به سر می‌خواندم، به جز بخش اخبار. من هرگز این ژانر را دوست نداشتم.

– سارا: یک بار در جایی خواندم که فاصله ما با قتل فقط یک لحظه است، ما به هزاران دلیل از جمله ژنتیک، شرایط تحصیلی، اجتماعی و از همه مهمتر شانس که شامل سه گزینه قبلی است، این را قبول نداریم. رسیدن به آن. متاسفانه مهدی پوربیگی به او رسید و آخرین شاهد پادکست او شد.

اجتناب کردن: مهدی پورباغی آخرین شاهد پادکست که این جنایت فجیع را علیه همسرش در کانادا انجام داد و سپس خودکشی کرد، از دبیرستان علامه حلی و شریف فارغ التحصیل شد و در دانشگاه مموریال نیوفاندلند در رشته بیوانفورماتیک تحصیل می کند!

ماجرای هولناک جسد همسر این دانشجو پیچیده تر شده است

الماس: در حالی که عکس های عروسی هنوز در پروفایل اینستاگرام این دختر بود، شوهرش او را تکه تکه کرد و در یک چمدان در خیابان رها کرد.

به گزارش رسانه انتخابتو