مارتین اسکورسیزی سریال خودش را می خواهد، بدون شریک و مهمان ناخوانده!

مارتین اسکورسیزی حال و هوای جوانی دارد پیرمرد سریال خودش

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، تمامی فیلم هایی که این کارگردان 81 ساله از سال 1379 تاکنون فیلمبرداری کرده، فیلم های بزرگ و با بودجه های کلان هستند و در این میان تنها فیلم کمتر تماشایی «سکوت» (2016) از این قاعده مستثنی است. بودجه زیادی نداشتم و یک پروژه شخصی بود. با این حال، اسکورسیزی قصد دارد فیلم‌های ارزان‌تر و فشرده‌تری بسازد که طبیعتاً آزادی عمل بیشتری را در پروژه مورد نظرش به او می‌دهد. از سوی دیگر، اگر اسکورسیزی واقعاً بر اجرای این تصمیم پافشاری کند، تکلیف پروژه های بزرگی که وعده ساخت آن را داده بود، چه می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، اسکورسیزی در همان جلسه پرسش و پاسخ گفت که سریالی محدود می سازد و تمام قسمت ها را کارگردانی کرده است نه مثل سریال «امپایر بورد واک» که اولین قسمت آن را اسکورسیزی کارگردانی کرده است. بودجه 18 میلیون دلاری یا مانند سریال 10 قسمتی “وینیل” که اسکورسیزی قسمت آزمایشی 113 دقیقه ای آن را کارگردانی می کند. سریالی که اسکورسیزی تهیه کنندگی آن را احتمالاً اچ بی او به او پیشنهاد داده است زیرا اسکورسیزی رابطه نزدیکی با این کانال داشته است.

اسکورسیزی گفت: “من متوجه شدم که اگر قرار است سریال بسازم، فقط می توانم قسمت های آزمایشی را کارگردانی کنم. در مورد “وینیل”، در پایان فصل اول به این نتیجه رسیدم که باید بیشتر کار کنم. در تولید آن نقش دارند.”

فیلم مورد انتظار اسکورسیزی «عیسی» است که تلفیقی از داستان و مستند است و 80 دقیقه طول خواهد کشید. اسکورسیزی گفت که بعد از فیلم «عیسی» احتمالاً اقتباسی از رمان «خانه» مرلین رابینسون خواهد ساخت. اسکورسیزی در این جلسه اظهار داشت که نمی خواهد یک فیلم بزرگ دیگر با صدها مورد اضافی بسازد.

هاروی کایتل، اسکورسیزی و رابرت دنیرو در صحنه فیلمبرداری «خیابان های مرکز شهر»

اگر اسکورسیزی واقعاً برنامه‌ای متفاوت برای فصل آخر خود در پرده بزرگ دارد و می‌خواهد پروژه‌های کوچک‌تری را انجام دهد که تولیدشان راحت‌تر باشد و کنترل بیشتری روی آن‌ها داشته باشد، شاید دو فیلم دیگر که از قبل اعلام کرده است قصد ساختن دارد: “شرط” و ” سیناترا» نباید ساخته شود. سال گذشته، اسکورسیزی ایده کارگردانی «شرط شرط» را که برگرفته از کتابی به همین نام نوشته دیوید گرانلاس است، به ذهنش خطور کرد. همچنین گزارش ها حاکی از آن بود که فیلمی درباره زندگی فرانک سیناترا با حضور لئوناردو دی کاپریو و به کارگردانی اسکورسیزی فیلمبرداری می شود.

اسکورسیزی از سال 1999 واکینگ دد تا به حال فیلمی کم‌هزینه نساخته است و تمایل او به ساخت فیلم‌های شخصی مطمئناً خبری خوشایند برای طرفدارانی است که گاهی از پروژه‌های بزرگ او انتقاد می‌کنند. او یکی از بنیانگذاران هالیوود جدید است و فعالیت سینمایی خود را با فیلم کم بودجه «کی در می زند؟» آغاز کرد. با فیلم شروع شد. (1967) آغاز شد. این فیلم طی دو سال با بودجه 70000 دلاری فیلمبرداری شد که 5000 دلار آن توسط استاد اسکورسیزی در دانشگاه نیویورک تهیه شد و سپس 65000 دلار دیگر تنظیم شد.

دومین فیلم اسکورسیزی، Boxcar Bertha (1972) به تهیه کنندگی راجر کورمن و با بودجه 600000 دلاری، یک فیلم سرگرم کننده از بانی و کلاید بود که در آن اسکورسیزی آزاد بود هر کاری که می خواهد انجام دهد. «خیابان‌های مرکز شهر» (1973) نیز بودجه‌ای 600 هزار دلاری داشت، اما نسبت به دو فیلم قبلی با اسکورسیزی رفتار مطلوب‌تری داشت و او را به شهرت رساند. «راننده تاکسی» با بودجه ای نزدیک به ۲ میلیون دلار، پرهزینه ترین فیلم اوایل دوران حرفه ای اسکورسیزی است. بی صبرانه منتظریم تا ببینیم بازگشت به سینمای ارزان برای پیرمردی که جوانی اش را به یاد می آورد چه خواهد کرد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین