فیلمساز مخاطبان خود را به تأخیر نمی اندازد. مهدی عسغاری آزگادی در اولین دقایق التهاب داستان ماریا است. حادثه غیر منتظره و التهابی ناشی از ابتدا توسط مخاطب کاملاً آگاه است که چگونه می توانند از یک سبک جرم مرموز پیروی کنند.
شخصیت ها یک به یک معرفی می شوند و در بین دیالوگ های بن بست که در آن شخصیت اصلی (فرهاد) گرفتار می شود ، توصیف می شود.
نوع قصه گویی فقط در گفتگوی شخصیت اصلی خلاصه می شود. به عنوان مثال ، به نوبه خود ، دوست صمیمانه فرهاد بیمارستان را ترک می کند ، فیلمساز در دیالوگ های فرهاد اطلاعاتی را که می خواهد به مخاطبان منتقل کند ، ارائه می دهد. بدون دوربین و بازی. در صندلی عقب ماشین ماشین ، شخصیت ها در جاده خاکی حرکت می کنند و با یکدیگر صحبت می کنند. هدف نامشخص است و هیچ عنصری یا نشانه ای برای خدمت به گفتگو وجود ندارد. این دوربین همچنین در جایی واقع شده است که بازیگران نامشخص هستند.
هیچ گفتگو وجود ندارد و فیلمساز در تلاش است با بازی بازیگران و طراحی صحنه ، استرس را بر شخصیت های اصلی توصیف کند ، نتیجه دیگری. فرهاد و همسرش در یک اتاق سبز با چراغ های سبز ، تماشای لباس عروسی خود و سیگار کشیدن شخصیت اصلی در کنار پنجره را ترک کردند ، اما سعی می کند این دو را در مراسم عروسی به نمایش بگذارد. مخاطب از این وضعیت بی خبر است.
یا به ترتیب دیگری ، فرهاد به همراه همسر و مادرش به یکی از گره های اصلی مشکلاتی که در معرض آن قرار دارند بروید. آنها با یک مراسم بومی روبرو می شوند و تماشا می کنند. چند دقیقه برای نمایش این رویداد و نشان دادن تعجب شخصیت ها ، ریتم فیلم وجود دارد. پس از چند برنامه ، فرهاد ناگهان جزئیات این مراسم را توضیح داد ، در حالی که در برنامه های قبلی خود ، وی از این مراسم شگفت زده شد و مشخص نیست که این اطلاعات از کجا آمده است. سریال های زیادی در فیلم وجود دارد.
نکته دیگر شخصیت هایی است که می توانند در فیلم حذف شوند. دوست فرهاد هیچ تاثیری در روند کلی ندارد. او تنها بخشی از ماجراهای فرهاد را می شناسد و به داستان کمک نمی کند. اگر این شخصیت ، که یک ابر صبر است ، از بین برود ، تا پایان فیلمنامه هیچ وقفه ای وجود نخواهد داشت. در طول فیلم ، عدم اقدام این شخصیت بارها اعتراض کرد. علاوه بر این ، شخصیت مادر با بازیگر زن پانته پاندی.
مسئله اصلی سرنوشت شخصیت ها است. تلاش فیلمساز برای ایجاد تعلیق منجر به ایجاد عدم اطمینان می شود. پایان فیلم در همین راستا نتیجه مشابهی دارد. داستان ماریا ، که داستان او روی او متمرکز است ، سرانجام خود را به روشی عجیب نشان می دهد و همه چیز را در مبارزات شخصیت های اصلی می شکند.
*روزنامه نگار
۲۴۵۲۴۵
گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین
ارسال پاسخ