متولدین این ماه ها تو دیوونگی رو دست ندارند

متولدین این ماه ها تو دیوونگی رو دست ندارند


سایت تفریحی روز:

با تولد در روز خاصی از سال، از سیارات، ستارگان و کیهان محافظت ویژه ای دریافت می کنیم. شخصیت و ویژگی های شخصیتی ما تحت تأثیر آنها شکل می گیرد.

امروز می توانید دریابید که کدام نشانه های زودیاک به طور طبیعی دیوانه هستند و چه کسانی به عنوان تجسم صلح به این دنیا آمده اند.

ناپایدارترین نشانه ها دو علامت «آتش» و یک علامت «آب» زودیاک هستند. عنصر آتش مسئول خشم، لجاجت، خشم و سایر صفات درخشان و جنگجو است. آب همیشه آرام نیست! گاهی اوقات می تواند ویرانگر باشد.

1 نوامبر

نمایندگان این علامت اولین هستند! این افراد همیشه اول حمله می کنند. مهم نیست چقدر به یک شخص یا یک رهگذر تصادفی نزدیک است. هر رسوایی در مکان های عمومی توسط قوس تحریک می شود. این ناپایدارترین علامت زودیاک است.

2. آوریل

مقام دوم را بگیرید زیرا برج حمل می تواند حتی برای کوچکترین چیزها عصبانی شود. رویکرد تهاجمی او از همان ثانیه های اول قابل مشاهده است. آیا می خواهید یک روانشناس واقعی را ببینید؟ سپس کافی است به آرامی برج حمل را “حفاری” کنید. چنین فردی بدون اتلاف ثانیه شعله ور می شود.

3. نوامبر

نمایندگان این علامت در بین سه نفر اول قرار گرفتند. عقرب ها می دانند چگونه با یک نگاه شما را مجذوب خود کنند، یا می توانند به شکلی که خیلی به نظر نمی رسد “شما را سرگرم کنند”. چنین افرادی بسیار مشتاق هستند که همه چیز را ترتیب دهند. آنها این کار را با پرخاشگری خاص و فقط با افراد نزدیک انجام می دهند. اصلا علاقه ای به خارجی ها ندارند.

همه این علائم باید یاد بگیرند که پرخاشگری نهفته خود را کنترل کنند. برای این کار، اخترشناسان به شما توصیه می کنند که یوگا و تمرینات تنفسی انجام دهید.

نشانه های یک ماه تولد آرام

متعادل ترین نشانه های زودیاک آنهایی هستند که عناصر آنها «زمین» و «هوا» است. چنین نشانه هایی همیشه سعی می کنند تا حد امکان آرام رفتار کنند. آنها احساساتی هستند اما برونگراترین افراد هستند. اینها روانشناسان واقعی هستند که می دانند چگونه خود را کنترل کنند.

1 اکتبر

طلا به این علامت می رسد. چنین افرادی همیشه برای هماهنگی هم در درون خود و هم در جامعه تلاش می کنند. ترازوها رسوایی و نزاع را تحمل نمی کنند. این علامت زودیاک توانایی اجتناب از گوشه های تیز در خون خود را دارد.

2. ژانویه

چنین افرادی به راحتی از احساسات گرم دوری می کنند. نمایندگان این علامت می دانند که هر نزاع می تواند منجر به فسخ قرارداد، ازدواج یا دوستی شود.

آنها هرگز چنین ریسکی نمی کنند. به همین دلیل است که آنها در رتبه دوم به عنوان متعادل ترین علائم زودیاک قرار می گیرند.

3. فوریه

این یک نشانه دوستانه است که به ندرت عصبانی می شود. چنین افرادی ظاهراً از این دنیا بیرون هستند! آنها بالاتر از هر مشکل دنیوی هستند. به همین دلیل است که دلو می داند چگونه از هر درگیری جان سالم به در ببرد. آنها استاد واقعی دیپلماسی هستند.

شایان ذکر است که گاهی اوقات علائم نشان داده شده نیاز به کمی قاطعیت دارند. در غیر این صورت، صلح ممکن است یک شوخی بی رحمانه با آنها بازی کند.

اکنون می دانید کدام نشانه های زودیاک وحشی ترین و آرام ترین شخصیت ها را دارند. بنابراین، شما می توانید رویکرد مناسب برای این یا آن شخص پیدا کنید. از این گذشته، وقتی برخی از ویژگی های شخصیتی یک فرد را بشناسید، ارتباط آسان تر می شود.