محسن تنابنده تکذیب کرد/ در مورد این فیلم با من صحبتی نشد

محسن تنابنده تکذیب کرد در مورد این فیلم با من

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، چندي پيش اعلام شد كه دنباله كمدي موفق «سن پترزبورگ» به تهيه كنندگي حميد پرافيان و بازي محسن تنابنده و پيمان قاسم خاني پس از 15 سال فيلمبرداري مي شود. با توجه به مشغله های بهروز افخمی، این بار رامبد جوان روی صندلی می نشیند.

صبا نوشت: محسن تنابنده بازیگر فیلم «سن پترزبورگ» درباره اخبار مربوط به ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: به خصوص «سن پترزبورگ». زمزمه هایی درباره ساخت «سن پترزبورگ 2» به گوش می رسید، هرچند که معلوم بود توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده و تولید آن در رسانه های مختلف به پایان رسیده است. پترزبورگ»، اما این اخبار شایعه است و تاکنون هیچ بحث جدی در این مورد صورت نگرفته و قراردادی نیز امضا نشده است.

بازیگر سریال «پایتخت» افزود: نمی دانم چرا خبر ساخت دنباله «سن پترزبورگ» مطرح شد. از طرفی مشغول پروژه های مختلفی هستم و هیچ وقت بحث جدی درباره ساخت «سن پترزبورگ 2» مطرح نشده است.

تنابنده ادامه داد: از موفقیت یا شکست این کار اطلاعی ندارم اما مانند گذشته کار عملی جدی در این زمینه انجام نشده و برنامه های مختلفی در پیش دارم و در نتیجه، فکر می کنم بعید است که این فیلم ساخته شود.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین