مشخصات ثبت نام عمره در تهران و 15 استان دیگر

مشخصات ثبت نام عمره در تهران و 15 استان دیگر

به گزارش انتخابتو، ثبت نام سپرده گذاران اولویت عمره در استان های کردستان و کرمانشاه از روز شنبه 26 شهریورماه و ثبت نام سپرده گذاران در استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، البرز، مازندران از یکشنبه 27 شهریورماه آغاز شد. خراسان شمالی، جنوبی، مرکزی، همدان، قزوین، کاشان و آذربایجان شرقی امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا، سپرده گذاران در استان های گلستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، سمنان، لرستان، ایلام، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل و آذربایجان غربی و همچنین از بیستم شهریور روز سه شنبه و یزد، کرمان، استان های سیستان و ثبت نام در بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان از روز یکشنبه 10 مهر 1403 امکان پذیر بود. آنها نام دارند

به گفته سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت، در این مرحله از دارندگان گواهی سپرده عمره که در سال 1386 ثبت نام کرده اند (اولویت 1 تا 180) طبق اظهارات رئیس سازمان حج و حج، گروه های قیمت سفر عمره بر اساس استان متفاوت است. کلاس و نوع هتل از 43 میلیون و 200 هزار تومان تا 46 میلیون تومان تعیین شد.

ثبت نام کاروان عمره از طریق سایت سازمان حج و حج به نشانی haj.ir و یا با ورود به سامانه پنجره واحد به آدرس MY.HAJ.IR امکان پذیر است.

رئیس سازمان حج و حج از 10 روز ادامه سفر خبر داد و گفت: زائران 5 روز در مدینه منوره و 5 روز در مکه مکرمه خواهند بود.

فرصت انتخاب کاروان، پرداخت وجه و ارائه مدارک به دفتر زیارتی منتخب 48 ساعت تعیین شده است. سازمان حج و زیارت تاکید کرد در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده ثبت نام شما به صورت سیستمی لغو خواهد شد.

اولین محموله کاروان های عمره بین 28 شهریور تا 30 آذر 1403 خواهد بود.

اعزام دور دوم کاروان های عمره از اول دی ماه تا پایان عمره انجام می شود و هنوز زمان برگزاری دوره، نحوه ثبت نام و شهریه اعلام نشده است.

23332333

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین